Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no sitähän mä yritin kertoa että suomalaista tykinruokaa sinne halutaan kun amerikkalaisia on vaikea rekrytoida.HaRaXz sanoi:
Pitää suomalaisetkin sinne rekrytoida, peelo. Vai luuletko, että joku pakotetaan?iso-erno sanoi:no sitähän mä yritin kertoa että suomalaista tykinruokaa sinne halutaan kun amerikkalaisia on vaikea rekrytoida.
iso-erno sanoi:no sitähän mä yritin kertoa että suomalaista tykinruokaa sinne halutaan kun amerikkalaisia on vaikea rekrytoida.
joopa joo..työn iloa..olen kommunisti kerran vuodessa ja se on vappuna.ja jos olette niin innokkaita ammattisotilaita,niin lähi-itään vaan hommiin rusketus,hyvä palkka ja kiimaset naiset odottavat solttuja vai eikö kunnon liksa kiinnosta?HITB sanoi:Ei hätää, ei ne sua sinne varmaan vie! Rauhanturvaajat ja tuo eu:n taisteluosasto on eri asia ja kumpaankin rekrytoidaan eri henkilöt. Siis jos kirjotat sen "normaali" toimintavalmiussitomuksen, niin sillä pääsee esim sinne kosovoon, ei mihinkään eu hommiin niin, kuin siinä sun laittamassa kommunistien sivuilta otetussa vuodatuksessa väitettiin. :lol2:
kpsk sanoi:Mistä aselajista pääsee parhaiten Aukiin tai Rukiin?
Fl4m3 sanoi:Olipa sitten tänään nuo kutsunnat ja itseänikin kiinnostaa juuri nuo valmiusjoukkojen hommat mutta kun kanslistitäti iski mulle siitä paperit sieltä pisti silmään aika huolsetuttava fakta: ei allergioita. Tarkoittaako tämä siis sitä että vaikka läpäisisin iloisesti kaikki muut osiot mutten voi syödä katkarapuja ja kesällä joskus hiukan nenä vuotaa niin sinne ei ole menemistä ja mut passitetaan Upinniemeen rannikkoa vartioimaan? :jahas: