Valmisruoasta löytyi lasinsiruja myös Suomessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amf
  • Aloitettu Aloitettu
Itse söin eilen Saarioisen kebupizzaa ja perskele kolahti ikävästi poskihampaaseen. Pelästyin niin saatanasti, syljin suuni tyhjäksi lautaselle ja aloin penkomaan. Löytyhän sieltä, ei kuitenkaan lasia vaan luun palanen kokoa 3x3x2mm.

En nyt ole varma olinko helpottunut siitä, että pizzasta löytyi luunpalanen eikä sittenkään lasia. Hmm...saatan jatkossa ostaa sen kinkku-ananas-aurajuustolätyn.:jahas:

Mullakin osu makkaraa syödessä joku luunpala eilen olemaan, kun purressa rusahti kävi jo hetken "voi perkele onkohan lasinsiruja tässä..." :wtf: -fiilis. :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eilen leipää syödessä huomasin siinä saatanan ison lasinsirun purressani sitä, tuli haava suuhun. mitkä kilipäät tommosta tekee. toivottavasti sadaan kiinni perkele.:curs:

Eikö ihmiset ole ennen jaksanut vaivautua ilmoittamaan noista ylimääräisistä palasista ruuassa? Etenkin leikkeleissä oleva ohut luunsiru voidaan helposti sekoittaa lasiksi, jos niin haluaa uskoa. Mä olen aina ottanut yhteyttä valmistajaan jos tuotteesta löytyy luuta ja aina olen saanut hyvityksen. Atrian leikkeleissä oli viimeksi maaliskuussa luuta (ei käynyt mielessäkään, että se mitään lasia olisi) ja Kariniemen tuotteista valitin joulukuussa. Atria on aina suhtautunut hyvin reklamaatioihin, Kariniemellä meinasivat olla vähän nihkeitä. Hyvin ne kuitenkin hyvitti kun ilmoitin ette heidän tuoteessa ollut mainintaa "voi sisältää luuta" joten mä en aio rouskuttaa luunsiruja ruokani seassa. Muistaakseni 10e tuli broiskusuikalepaketista hyvitystä. Eipä noista mitään varsinaista korvausta tarvi saada, mä vaan haluan rahat takaisin ja aina ne olen saanut.

Suositut

Back
Ylös Bottom