Valmentajan/Ohjaajan salimaksut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Chaab
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
En tästä mitään aihetta löytänyt, ja itseä mietityttää, kun pitäisi tyttöystävää vähän opastaa tuohon salilla käyntiin, että joudunko maksamaan täyden salimaksun jos menen opastamaan häntä liikkeissä ja tsemppaamaan yms? En siis itse tekisi laitteilla mitään konkreettista?

Eli onko jotkut "valmentajat" päässeet ihan ilmaiseksi opastamaan valmennettavaansa vai tarvitsenko jonkun "kortin" jolla on oikeutettu valmentamaan sitten ihan kunnolla ja ilmaiseksi/halvalla?

Ei viitsisi itseä maksaa kipeäksi tuosta että pääsee neuvomaan vähän liikkeissä näin aluksi, minkälaisia kokemuksia teillä on?

Tuskin saleilla nyt mitään diplomeja kysellään ;)

Meillä pääsee PT:t asiakkaan mukana ilmaiseksi, toisilla saleilla taas kertamaksulla ja kolmansilla taasen ei oteta edes sisälle (= vain salin omat PT:t saa hoitaa ohjaukset). Yhteenvetona: kysy respasta! :)

Miks pitäs mennä seisomaan viereen ja neuvomaan miten asiat pitää tehdä kun samalla pystyt vetämään oman treenis siinä ohella ja konkreettisesti näyttää miten ne liikkeet tehään? Oletan tässä siis että sulla itelläs on ihan oikeesti sitä treenitaustaa ja pätevyyttä neuvoa alottelevaa henkilöä treenaamaan = käyt itekkin jossain treenaamassa joten maksat jo valmiiks niitä maksuja?

Viehän se toki aikaa enemmän mutta jos on muijakaverin kans salille menossa ni ei sieltä kuitenkaan selviä samassa ajassa ku pelkästään omaan treeniin keskittyessä :)

En tästä mitään aihetta löytänyt, ja itseä mietityttää, kun pitäisi tyttöystävää vähän opastaa tuohon salilla käyntiin, että joudunko maksamaan täyden salimaksun jos menen opastamaan häntä liikkeissä ja tsemppaamaan yms? En siis itse tekisi laitteilla mitään konkreettista?

Eli onko jotkut "valmentajat" päässeet ihan ilmaiseksi opastamaan valmennettavaansa vai tarvitsenko jonkun "kortin" jolla on oikeutettu valmentamaan sitten ihan kunnolla ja ilmaiseksi/halvalla?

Ei viitsisi itseä maksaa kipeäksi tuosta että pääsee neuvomaan vähän liikkeissä näin aluksi, minkälaisia kokemuksia teillä on?

Riippuu täysin salista ja heidän politiikastaan ulkopuolisia saliohjaajia kohtaan. Minä käyn jatkuvasti eri saleilla ohjaamassa asiakkaita, koska pyrin siihen, että mahdollisuuksien mukaan ohjaus tapahtuu asiakkaan omalla salilla. Yhtä saliketjua lukuunottamatta aina on onnistunut (vaikka kyseessä oli kisavalmennettava). Tietty asiansa pitää esittää selkeästi ja kertoa kuka on ja mitä tekee ja jos on sellainen sali missä en ole ennen ohjannut, niin tiedustelen asiasta jo etukäteen enkä vaan ilmesty paikalle. Se varmasti auttaa asiassa, kun minä teen tätä ammatikseni, joten en sitten osaa sanoa miten salit suhtautuu siihen, jos joku "amatööri" haluaa kaveriaan / tyttökaveriian mennä ohjaamaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom