Valiolta uusi rahka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kemmy
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tykkäsin enemmän tästä Valion uudesta kuin Ehrmannista.:thumbs: Kovin iso ero ei kyllä ole. Täytyy toivoo että lähikaupassa on tästä eteenpäin hyllyssä valioo vähän paremmin kuin ehrmannia. Se kun oli vähän väliä loppu. Ärsyttävää ajella rahkan takia erikseen ABC:lle..

Ruoholahden Cittari tyhjennetty, otin kaikki :D

6df0d565-2e04-f781.jpg

Tota normirahkaakin tekis vaan mieli syödä ja syödä :D On kyllä Valiolta täys 10 nyt!

Hemmetti kun en itse vielä vähään aikaan pääse maistamaan Valion uutuutta ku oon Belgiassa vaihdossa. Noh pitää toivoa että tuo ei ole mikään sesonkituote vaan pysyy kauppojen hyllyillä vielä kesälläkin! Täällä Belgiassa on btw rahkat todella vetelää tavaraa. Ehrmanniki on paksumpaa ku paikalliset setit mutta ravintoarvot on tosin usein samat ku Suomessa ja hinta puolet halvempaa..

Prisman hylly tyhjennetty. Maku, koostumus ja hinta parempi eli :5: Kyllä Valio sai minusta yhden vakiostajan. Elikkä liikevaihto kasvoi juuri n. 1100 purkkia vuodessa.

Ai niin. Kuningatar-maku toivotaan jäävän pidemmäksikin aikaan kuin vain kausimauksi. On nimittäin syntisen hyvää. Onhan siinä sokeriakin, mutta vaihteluna ja näin massakaudella annettakoon toisinaan anteeksi.

^^joku oli tehnyt saman tempun Pirkkalan CM:ssa prkl :)

Joo ja samoin Tampereella Anttilan alakerran K-supermarketissa :jahas:... Eka maistaminen saa siis edelleen odottaa vuoroaan.

Loistavaa Valio. :rock:

Ehrmannin ainoaksi eduksi voisi pistää, että tulee purkista helpommin klönttinä.

Etenkin Valion purkki sopii käteen paremmin ja Funlight \ makeustusaine on helpompi sekoittaa kun syö suoraan purkista. Muutama vispaisu lusikalla ja koostumus on aivan täydellinen. Ainut huoli jatkossa on saatavuus ja hinta. :(

Mitä purkilla on hintaa tällähetkellä, kun en oo vielä törmännyt tuotteeseen kaupassa? Erhramannit taitaa olla S-marketissa 66 senttiä, tai jotain siihen suuntaan tällä hetkellä.

Kävin just tyhjentämässä paikallisesta Siwasta mukaan hurjat kolme purkkia lounastauolla :)
Hinta tais olla vähän korkeempi 0,79e.

Mitä purkilla on hintaa tällähetkellä, kun en oo vielä törmännyt tuotteeseen kaupassa? Erhramannit taitaa olla S-marketissa 66 senttiä, tai jotain siihen suuntaan tällä hetkellä.

Vaihtelee hinnat eri paikoissa. Äsken kävin hakemassa Lappeenrannan Pallon S-marketista 75c/purkki Valion uusi.

Aika varovaiset varastot kaupoilla vielä tällä hetkellä tätä uutta rahkaa. Molemmilla kerroilla kun olen ostanut niin olen ottanut kaikki purkit mitä hyllyssä on, eli jotain 5-6 purkkia. Ehkä uskaltavat kohta lisätä hyllytilaa kun huomaavat, että tätähän menee.

Ostin myös yhden tuollaisen kuningatar rahkan, voi saatana että on hyvää.

Rainbow:n rahkassa on 30g proteiinia ja maksaa 0,59€. Ite pysyn siinä, sillä prode-hintasuhde ratkaisee. Vai onko joku läytänyt edullisempaa? Extra ja milbona on tietty, mutta ei jaksa alkaa säännöstelemään vaan purkki kerralla, ja se 30g prodea riittää runsaan oliiviöljyhuikan kera.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom