Valiolta uusi rahka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kemmy
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama hinta mutta enemmän proteiinia. Jos vielä maku olis ok...

Juttelin yhen Virolaisen kanssa, joka tosin on asunut Suomessa varmaan toistakymmentävuotta, ja hän totesi ettei Suomesta saa kunnon rahkaa.
No nyt meen lähipäivinä yhteen paikkakunnallani olevaan mm. Virolaisia tuotteita myyvään paikkaa ja ostan näytteitä.
Maku pitäisi olla hyvä ja rakenne ja koostumus ihan erilainen.
Minua kiinnostaa lähinnä proteiinien määrä, sitä pitäisi olla jotai 16% ja risat.
Tämä Virolainen muuten kyseli, että mitä vitun lisäaineita Suomessa lyödään rahkoihin, kun maistuvat kaikkea muuta kuin pelkältä rahkalta.

Juu mutta sitten et saa niitä mehuja siitä päältä pois. Eeeei toimi.

Vittu mitä kroisoksia, ite juon tuon ekaksi siitä päältä ja sitten lusikoin kiinteät naamariin.
Se neste on heraa ja on synti heittää se veke, kun liemen proteiinipitoisuus on kaikkein korkein.

"Hera on maidosta juuston valmistuksen yhteydessä erottuva neste.
Hera sisältää proteiineja ja herasta erotettuja proteiineja käytetään laajasti urheilijoiden ja aktiivisten liikunnanharrastajien lisäravinteina. Hera sisältää myös laktoosia eli maitosokeria, vitamiineja, kivennäisaineita, maitohappoa ja pieniä määriä rasvaa."

Täälläkin tyhjäsin siwasta 12 purkkia. Myyjä sanoi että pistin pohjat, aamulla oli joku hakenu kymppisäkin

Kai tää on sit tulos siitä, kun niihin valion rahkakyselyihin tuli vastattua varmaan kolmisen kertaa. Aina oli lisäkysymyksiä. Koe maistamassa ei tullut sentään käytyä, kun olivat aina helsingin suunnalla. Pitää maistaa, kun sattuu silmään!

Tää oli kyllä tosi hyvää! En ois ikinä uskonut vs se vanha Valion rahka, että näin hyvää rupee purkittaan.

Omasta mielestäni mielettömän hyvää! Vie ehrua mennen tullen..

Ei liian jauhoinen, ei yhtä "hapan" kuin ehrmann, täyttävämpi, laadukkaamman oloinen ainakin ensimmäisten erien perusteella...

Eka purkki korkattu! Maun ja koostumuksen suhteen kyllä vie ehrmannia. 5 senttiä on kalliimpaa kuin ehrmanni tuossa lähikaupassa, mutta noissa rajoissa vaihdan kyllä kotimaiseen.

Ehrmann on sekoitettuna enemmän smetanan näköistä :D Mikä on hyvä asia tietenkin.

Mulla kyllä oo paskankaa välii jos heitän puol grammaa heraa viemäriin :)

sen verran rikas minä kesätyöläinenkin olen...

Mä oon niin laiska etten jaksa kuluttaa energiaa ton liisterin nielemiseen. Mielummin pehmeämpää ehramia. Myönnän toki että paremman makuista.

Koostumus todella kympin arvoinen. En ole kyllä ikinä ehramin vetelästä ja halvasta olemuksesta pitänyt, enkä niin kamalasti Valionkaan edellisestä, mutta tää on kyllä aivan nappiin mennyt. Liekö Pakkiksen Valion tutkimuksella osaa tähän muutokseen?

Kyllä varmasti!!

Suositut

Back
Ylös Bottom