Valiolta uusi rahka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kemmy
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
parin purkin testauksen perusteella vaihtuu rahkat valioon. Hiukan jämympää tavaraa eli tarvii juoda vähän enemmän, mutta muuten maku kyllä parempi. Ja tärkeintä että saa edes vähän sitä vaihtelua. on tuota ehrmannia tullut vuosien mittaan aika paljon syötyä :)

Jaa a no en osaa sanoa mitä mieltä olen kun samasta erästä on ollut hyviä pehmeitä koostumukseltaan ja taas osa nimeomaan tätä kittimäistä kuin olisi hiekkaa seassa tms.

Maku on hyvä mutta se kittimäisyys tai rakeisuus on vitun ällöttävää.

Fast Hera80 kourallinen + 2kpl Valion rahka + loraus vettä -> blenderistä läpi -> helppo juoda. Huomattavasti paremman makuista veteen laimennettuna kuin maitoon. Fastin suklaaheralla sai vähän makua. Jokaisen valiolaisen on kyllä saanut kaapia lusikalla purkista ulos. Muut rahkat tuntuvat lähtevän paremmin seinästä irti. Ei toki ongelma jos syö rahkan suoraan purkista, mutta harvemmin.

Jep. Ehrman vaihtu just kotimaiseen. Olin ehkä päättäny jo ennen, ku maistoin, että vaihdan kotimaiseen, mutta oli kyllä makukin hyvä. Ei siis enää mitään syytä ostaa ulkomaista. Hintaa tais olla 73s, ehrman samas kaupas 66 tai 67s.

Mie en ymmärrä, Lahdessa tätä rahkaa myydään ihan järkyttävän kalliilla hinnalla. Alle euron en ole nähny missään?

Oli kyllä hyvää rahkaa tämä, ei voi väittää vastaan :) Pysyn silti X-tra rahkassa koska se on halvempaa ja ei maussakaan häviä juuri ollenkaan.

Mä en ollenkaan käsitä tätä valitusta alkuperäisen Valio-rahkan koostumuksesta. Ehrmann on erilaista siksi, että sitä on laimennettu vedellä. Mikä näkyy ravintoarvoissakin. Valion rahkasta saa nestettä lisäämällä aivan samanlaista. Itse heitän aina rahkaan muun lisäksi vähän tuoremehua sekaan, niin koostumus muuttuu jugurttimaiseksi. Ei jää kiinni kitalakeen eikä ole laastia.

Ilmeisesti temppu on niin vaikea treenaajille, että Valionkin oli ruvettava tekemään valmiiksi laimennettua rahkaa.

Mä en ollenkaan käsitä tätä valitusta alkuperäisen Valio-rahkan koostumuksesta. Ehrmann on erilaista siksi, että sitä on laimennettu vedellä. Mikä näkyy ravintoarvoissakin. Valion rahkasta saa nestettä lisäämällä aivan samanlaista. Itse heitän aina rahkaan muun lisäksi vähän tuoremehua sekaan, niin koostumus muuttuu jugurttimaiseksi. Ei jää kiinni kitalakeen eikä ole laastia.

Ilmeisesti temppu on niin vaikea treenaajille, että Valionkin oli ruvettava tekemään valmiiksi laimennettua rahkaa.

Joo ei se nyt niin vaikea temppu ole mutta... Esim. eväänä jos on rahka mukana, niin on se paljon helpompi vetästä ehrmann naamaan kun alkaa sekottelee vettä/funlightia rahkan sekaan.

Porvoon cittarissa myös tällä viikolla 0,69e.
Turussa K-Supermarkerissa nyt 0,89e.

Tätä valion pehmeää rasvatonta rahkaa menee itsellä 0,5-0,75kg ed, vaihtelun vuoksi joskus Lidlin Milbonaa,
on melko halpaa, 0,99e/500g, ja välillä tarjouksessa vielä vähän tätäkin edullisempaakin.
Ehrmann ja valion kiinteämpi menee myös.

Kokeiltu on ja parempaa on kuin Valion perinteinen rahkamöhkäle. 0,69e oli paikallisessa Cittarissa. Ehrmanniin en oo vielä tottunut... mikähän siinä lie, mut kuhan joku maistuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom