Valiolta uusi rahka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kemmy
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mainostuksen uhri täälläkin! Täydellinen koostumus mielestäni ja maku on kans oikein hyvä, ei kuitenkaan mikään hyper-erikoinen. Hakkaa kyllä lidlin sementin mennentullen, saatanpa ehkä vaihtaakki!

Ostinkohan mä jonkun väärän purkin? Sama se on kuin mikä tuossa mainoskuvassa, mutta se oli ihan jäkkistä tavaraa eikä mitään pehmeää jugurttia... :rolleyes:

Joo se valion entinen tiili-koostumus oli aika etova... Pitänee pistää testiin! Nim. aikoinaan Valion tiilirahkaa 1v syöneenä :S

Eli siis tuota... Mä ostin just tuon mainoskuvan Ehrmannin väreissä olevan rahkan ja se oli jäykempää kuin Ehrman. Onko tässä nyt tuota UUTTAkin muutettu kesken kaiken vai mitä vittua? Tässä jengi naureskeli aamulla kun toi on niin tiivistä tavaraa että raskas ruokalusikkakin seisoi pystyssä laajalla lautasella ja toi ei valu mihinkään toi rahka lusikasta. Eikös jugurttimainen pehmeä koostumus ole valuvaa...?

^ Ei se ole yhtä jogurttimaista kuin ehrmann. Koostumus on kyllä omasta mielestäni parempi. Pehmeää, mutta rahkamaista.

Ei nyt välttämättä valuvaa tarvitse olla. Kyllä ite tuota koostumusta kuvailisin juuri pehmeäksi kun tuota kauhoo suuhun. Ehrmann on vetisempi/löysempi kyllä, se on totta.

Kaikenkaikkiaan tämä uusi Valio on meikästä Ehrmannia laadukkaampi.

Tänks. Valaistuin. Mietin jo oonko sekaisin vai onko mulla joku ihan vioittunut yksilö kun eHram on juoksevampaa ja miedomman makuista. En siis olekaan hullu... :D

Mut tuota Valiota käyttäisin muihin leipomisiin jne mieluusti, eli second best choice :)

Itse luotan Lidlin Milbonaan, ollut pitkään tarjouksessa 99senttiä purkki eli 500g ja normaalisti 1.29e, arvot: proteiini 12.2, hiilarit 3.9 ja rasva 0.3

Heeeii täähän oli hyvää.. Kotimaisen suosiminen alkaa nyt. Uskon vakaasti että valion tuote on myös tasalaatuisempaa kuin ehrmannin.

Hienoa, että suomalaiset valmistajat tajusivat tehdä halvan, toimivan ja siedettävän makuisen rahkan. Täytyypi alkaa ostamaan, jos hinta on saman verran kuin Ehramin tai vaikka hiukan kallimpikin. Mielummin sitä suomalaista ostaa kuitenkin.

Jos kohdalle on osunut kappale, jonka koostumus on jauhomainen ja vetelä, niin kyseessä on huono erä. Valio ainakin kaverilleni laittoi ihan hyvitystä tilille :) toivottavasti kyseessä olis nyt ihan vaan satunnainen erä, eikä olis aina samanlaista sattumankauppaa kun ehrmanien kanssa, että millasta rahkaa osuu kohdalle milloinkin...

Joo, hyvää on tää valion rahka ja oonkin syöny sitä nyt kun ehrmannit alkaa tulla korvista ulos, varsinkin kun "joudun" usein syömään rahkaa sellaisenaan ilman minkäänlaista lisuketta. Mmmm!

Ehramin saa pois purkista poistamalla tyhjiön purkin pohjasta vaikka lusikalla, Valiolla ei onnistu. Ääni kuitenki Valiolle, 2cnt halvempaa kun Ehram! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom