Valiolta uusi rahka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kemmy
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Hyvää, paitsi että ei irtoo kiposta ni en osta."

Terävällä veitsellä pieni reikä pohjaan ja puhallus, niin hyvin tulee purkista ulos :)

Paljon ton valion rahkan hinta on sit suunilleen?

69-81 senttiä. Tänään katoin paikallisessa K-marketissa ja Ehrmann 79 senttiä ja Valion tuo 81 senttiä... Pakko se oli silti tätä maukasta mutta kalliimpaa ostaa.

Mitäs tää on? Maustettua rahkaa? Ravintoarvot? :o

Joku linkitti jo sinne tietoihin aikaisemmin tässä ketjussa. Sokeria siinä on, mutta on siis tolkuttoman hyvää.

http://www.valio.fi/portal/page/portal/Valio/Palaute

Valio kuuntelee asiakkaitaan, joten sinne vaan palautetta. Kyllä siellä aletaan asiaa esille ottamaan, jos tuhatpäinen yleisö haluaisi laktoositonta "bulkkirahkaa".

Hyla kelpaisi tännekin, yleensä ovat vähän makeampia.

Oon mainoksen uhri. Iik.

Ostin purkin tuota rahkaa, aamupalaa odotellessa. Sitten tulee raakaa kommenttia!

Korkattu. Aika tiivistä tavaraa, ei niin pehmeää kuin Ehrman. Maku suht ok, mutta toistaiseksi en varmaankaan taida vaihtaa. Joka tapauksessa hyvä kilpailija eli seuraavaksi paras vaihtoehto.

^ Meiksi ei pystyis. Myslin kanssa söin ja aika kirpakka maku ainakin mun mielestä. Siksi vähän kummeksunkin kommentteja "pehmeä maku ja koostumus" kun mun mielestä ei ollut kumpaakaan. Toisaalta, makuja on monenlaisia enkä ole minkään maustamattoman rahkan fani, edes Ehrmannin. Jos joku rahka on musta hyvää niin lähinnä joku Valion vaniljarahka (se kallis pahvipikarinen), tai itsetehty missä kilo kermavaahtoa, sokeria ja marjoja :D

Olen pariin otteeseen käynyt lähikaupassa ja molemmilla kerroilla sain vain viimeisin purkin. Ihan hyvänmakuista ja tota syö paljaanakin.

Valiolle pistetty palautetta laktoosittomuuden tai Vähälaktoosisuuden puolesta, vedoten markkinaetuun jos hinta pysyy alhaalla.
Muutkin voisi pistää palautetta asian tiimoilta, jos asia tuntuu koskettavan.

0,69e purkki ja kyl maistuu. Nyt voikin vähä vaihdella Ehrmannin ja Valion rahkojen välillä :)
(Sattu käymää niin et Ehrmannin hinta nousi 0,69 -> 0,79e heti kun Valio nousi vierelle hyllys paikallises cittaris...kehtaavat nostaa hintaa!)

Eilen tuli eka purkki koemaistettua, ja loistavaa tavaraa on! Paljon parempaa kuin Ehrammi, hyvän makuista ja ennen kaikkea pehmeää, kuin jugurttia söisi. Menee kyllä vakio-ostokseksi :rock:

miks kukaa ostaa ehrmania

ihan vaan utelen että miks joku ostaa ehrmania kun prodetkin on alhasia? ite vedän pirkkaa ja aina hymyissä suin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom