Valio raejuuston proteiinipitoisuus vain 13%!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja o_virta
  • Aloitettu Aloitettu
Yritin etsiä, että joko tämä asia on pakkiksella huomattu ja käsitelty, mutta en pikaisella googletuksella ainakaan mitään asiasta löytänyt:

Kun minä nyt illalla vedin valion raejuustoa iltapalaksi, sain karvaasti todeta, että kyseisen tuotteen ravintosisältöä on koplattu kaikessa hiljaisuudessa. Nykyisin valion tavallisen raejuuston proteiinipitoisuus on vain 13% kun se aikaisemmin oli 16%. Samaan aikaan kun laatua lasketaan nostetaan hintoja. Mitäs tästä nyt sitten täällä tuumataan? Pistetäänkö boikottiin ja ostetaan ingmannin 15-prossaista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun varmaan 300g päivässä syö niin ei mun lihaskasvu varmaan siihen 10 prodegrammaan kaadu. Jää boikotti väliin nyt.

Ingmanni on muutenkin halvempaa, joten itse suosin sitä.
Valion tuotteet on ylihinnoiteltuja melkeinpä tuotteesta riippumatta.

meilläpäin kylläkin valio 500g purnukka tasan 2€ kun taas ingman 400g jotain 2,25€ joten juu en taida minäkään boikottiin ryhtyä...

Yritin etsiä, että joko tämä asia on pakkiksella huomattu ja käsitelty, mutta en pikaisella googletuksella ainakaan mitään asiasta löytänyt:

Kun minä nyt illalla vedin valion raejuustoa iltapalaksi, sain karvaasti todeta, että kyseisen tuotteen ravintosisältöä on koplattu kaikessa hiljaisuudessa. Nykyisin valion tavallisen raejuuston proteiinipitoisuus on vain 13% kun se aikaisemmin oli 16%. Samaan aikaan kun laatua lasketaan nostetaan hintoja. Mitäs tästä nyt sitten täällä tuumataan? Pistetäänkö boikottiin ja ostetaan ingmannin 15-prossaista?
ingmanit oli aikaisemmin ainakin 16g ja 18g(rasvaton). Niitä tai lidlin raetta tulee yleensä ostettua. Pitääkin vilkaiseta seuraavaksi sitä valion normi rasiaa kun käy kaupassa, arkiraehan on ollut vähemmällä proteiini pitoisuudella jo pitkään myynnissä. Se jää kyllä yleensä hyllyyn.

Joo, tää muutoshan on tapahtunu jo kauan sitte ja kaikessa hiljaisuudessa tietysti.
Lidlin raejuustossa sama juttu.

Ingmanin versios on tosiaan enemmän protskuu, mut se on ihan hirveen makuista. Hyi helvetti.
Eli jatkan Lidl-linjalla.

Juu huomattu on täälläkin Valio raejuuston protskualennukset.

Ostan tosin ennemmin Ingmanin raejuustoa. Se on halvempaa, ja on musta tuhat kertaa paremman makuista kuin Valion.

ingmanit oli aikaisemmin ainakin 16g ja 18g(rasvaton). Niitä tai lidlin raetta tulee yleensä ostettua. Pitääkin vilkaiseta seuraavaksi sitä valion normi rasiaa kun käy kaupassa, arkiraehan on ollut vähemmällä proteiini pitoisuudella jo pitkään myynnissä. Se jää kyllä yleensä hyllyyn.
Joo, perkeles. Kävin kaupassa ja pitkästä aikaa käänsin purkin uudestaan ympäri. Ingmaneissa molemmissa versioissa 15g. Valion normi ja arki 13g. Samoin lidlin 13g, mutta valioltahan noi lidlin maitotuotteet muistaakseni tuli eli samaa kamaa.

Kyllä on taas pientä ihmistä kusetettu. Joku tuola sanoi ettei se 10g päivässä mitään haittaa..tois on vuodessa kuitenkin 3650g prodea ja se on aika vitusti se. Ja missä mennään 20vuoden päästä kun nyt ihan lyhyen ajan sisään on prodepitoisuutta tiputettu ~20%.

Itse olenkin aikapäiviä sitten alkanut ottamaan suuren osan päivän prodeista erillaisista jauhoista, tulee todella paljon edullisemmaksi kun tilailee isoissa määrissä. Lisäksi toi syöminen alkaa tökkimään muutenkin sitten ku kokoa rupeaa olemaan pikkasen enemmän.

Valion raejuusto ollu jo talvesta astin 13%. Vittu mitä kusetusta taas. Sama ku noi makkarapaketit huomaamattomasti vaan vaihdettu 500g paketti 400g ja hinta ei oo ainakaan laskenu

Vetäkää tonnikalaa, 20-26% proteiinia ja paljon parempilaatusta. Tai niinku yllä sanottiin heraa. Miksi vetää oksennus suussa jotain paskan makusia juustoja jos voi nauttia proteiinin suklaanmakuisena?

Vetäkää tonnikalaa, 20-26% proteiinia ja paljon parempilaatusta. Tai niinku yllä sanottiin heraa. Miksi vetää oksennus suussa jotain paskan makusia juustoja jos voi nauttia proteiinin suklaanmakuisena?

Ite vedän tonnikalapurkin kanssa n. 100-150g raejuustoa. Molemmat maistuu yksin puulta, mutta yhdessä aika hyvältä ja protskuakin tulee kiva annos.

Ei sitä nyt helvetti jatkuvasti voi jotain suklaasheikkejä vetää.

Mä syön raejuustoa siksi, että se on hyvää. Purkki päivässä menee. Ja musta se on ihan sellaisenaankin hyvää :)

Kyllä mulle ainakin uppoo mikä tahansa raejuusto paremmin. Joutuu muutenkin jatkuvasti vaihtamaan proteiinin makua kun ei meinaa edellinen enää mennä alas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom