Miks pitää syödä jogurttia kun rahkakin on keksitty
Jogurtti on vähän enemmän sellaista lasten välipalaa.
Viilit on lasten, jogurtit aikuisten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miks pitää syödä jogurttia kun rahkakin on keksitty
Jogurtti on vähän enemmän sellaista lasten välipalaa.
Piti vielä vastata tähän. Oikeestiko? Monista Aasian maista saa erittäin edullisesti hemmetin maistuvaa ruokaa, kun kävelee ravintolaan ja tilaa. Siis oikeaa ruokaa. Mutta ei riitä treeniä ajatellen? Siperiassako oot käynyt vai mitä hemmettiä? :lol2:Aasiasta ei löydy enää mitään muuta syötävää kuin kananmunat treeniä ajatellen.
Proteiini-buumi on siltä osin huono asia, että markkinamiehet lähtivät tahkoamaan rahaa tietämättömän kansan kustannuksella. En ihmettelsi yhtään jos kohta olisi markkinoilla terveelliseksi ylistetty proteiinisokeri, joka on vain pussi sokeria johon on lisätty heraa. Tällähän voisi luvata vaikka diabeteksen paranevan ja palautumisen nousevan taivaisiin, eikä tietysti pidä unohtaa jättimäistä hintalappua.
Tuotteiden kehityksessä ei ole mitään pahaa, mutta lopputulos voisi olla jotain parempaa kuin mitä tällä hetkellä on tarjolla. Kehitystä on kyllä tehty viimeiset vuodet, mutta aina välillä markkinoille tulee tavaraa, joka olisi saanut jäädä sinne ajatuksen tasolle.
Miten niin pitäis olla terveystuote? Eikä pidä, vaan pointti on sisältää enemmän proteiinia ja selitäppä kaikille, mitä haittaa lisäproteiinista on vaikka sokeria olis sun persereikä täynnä?On joo, mutta katsopas jonkun proFeel-karkkirahkan tuoteselostetta. Täynnä sokeria. Tuon pitäisi kai olla joku terveystuote eikä mikään karkkipäivän herkku?
Sitä varten just, olihan siinä palautekentät. Mä en niinkuin miltään kantilta nää huonona asiana, että valmistajat alkaa panostaan proteiiniin. Aikanaan kun aloittelin treenaamista, niin ainoa mitä sai oli kananmunanvalkuaista jauheena ja se oli oikeesti ihan kamalaa. Nykyään kaikki on niin neitejä, että itketään jopa mahdollisesti tulevasta tuotteesta vaikka sitä ei todellakaan ole pakko ostaa. Mulle kelpais ilomielin maito, jossa olis enemmän proteiinia. Sen mitä käytän, käyttäisin mielellään enemmän proteiinia sisältävää.
Negaaminen kaikesta on ahdistavaa.
No tavallaan mikään ei ole huijaamista, siellä ne lukee varmasti pakkauksen kyljessä, mitä tuote sisältää. Se on kyllä totta, että keskiverto pulliaiselle tälläiset on askel parempaan, vrt vaikka tavan sokerijukurtti vs joku profeel. Kaikista ei vain ole vetämään rasvatonta rahkaa maustamatta :DJa aivan sama miten päin tätä katsoo, niin tavalliselle pulliaiselle EI TODELLAKAAN ole huijausta kaupata enemmän proteiinia sisältävää tuotetta vaikka siinä olisi edelleen sokeria.
Koska se on paskaa. Ennemmin rasvainen sokeriton jugurtti kuin sokeriton vähärasvainen.
Koska se on paskaa. Ennemmin rasvainen sokeriton jugurtti kuin sokeriton vähärasvainen.
Kertoisin Hipalle niin kuin viimeksikin. :lol2:Tomi, mitä mieltä olisit jos kauppoihin tulisi mainoksia rasvattomista tikkareista?
Mä oon näköjään tehnyt tuossa itse ajatusvirheen. Oon kirjoittanut seuraavasti:Tästä täysin samaa mieltä!
Rainbowlla taitaa olla ainoana myynnissä Vanolja rahka kissä on joku 5% rasvaa mutta ei älyttömästi sokeria tai ainakaan makeutusainetta.
Ennen oli ne Exquisa tjms. Nekin pilattiin 0,2 rasvaa rahkoiksi.
Rasvaa lisää ja sokeria pois!
Eli olisi siis tietenkin pitänyt lukea "...kuin sokeroitu vähärasvainen." :lol2:Koska se on paskaa. Ennemmin rasvainen sokeriton jugurtti kuin sokeriton vähärasvainen.
Helvetin outoa miten sokeria kammoksutaan ihan hulluna ja rasva on sitten se hyvä. Taitaa olla peruja vain läskien itsepetoksesta, jossa vedetään "dieettejä" kermalla ja herkuilla. Rasva varastoituu suoraan kroppaan ja se kulutetaan pois vasta jälkeenpäin, sokerit sentään menee ajoon. Hiilarikammoisten länkytystä.