Valehtelevan vaa´an vanki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ninnura
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
KatiP sanoi:
Ainakin lihas sitoo huomattavasti enemmän vettä kun rasva, olikohan 4x enempi; eli neste ei välttämättä ole mitään "pöhötystä".

Olen huomannut, että kovien treenien jälkeen paino ainakin nousee...Esim jalkatreenin jälkeen oikeen turvottaa/pullottaa muutaman päivän :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aivi sanoi:
Mun on pakko käydä vaakalla ainakin kerran viikossa...Pidän aika tarkkaa taulukkoa tosta painosta. Tarkotus on saada lihasta, mutta en halua, että paino nousee liian nopeasti. Yleensä tarkastelen kyllä mieluummin noita mittoja. Esim vyötärön ympärys on pysynyt suht samana vuosien varrella. Mutta en tajua välillä noita vaaka lukemia esim viime syksynä paino oli ylimillään 61-62kg ja olin aika kauhuissani. Sitten annoin asian olla. Helmikuussa lukema alko laskea. Nyt alimmillaan 59kg. Mitat on kuitenkin aika samat koko ajan...Ehkä syksyllä oli jotain pöhötystä. Tänään kun kävin näytti taas 60kg. Olen kyllä lisäillyt vähän hiilareita...Kyllä on tyhmä kun parista kilosta tressaa...

Sama täällä. Pakko aina lauantaiaamuna käydä vaa'assa tarkastamassa tilannetta:) . Yritän tässä kesään mennessä vähän laihtua ja vaaka on kuitenkin mulle myös jonkinlaista suuntaa-antava vaikkakin mittanauhaa käytän 2-4 viikon välein. Ja nyt onkin juuri mitoissa tapahtunut "selvää" muutosta muttei niinkään painossa; kiloja lähtenyt n. 3 ja vyötäröltä ja lantiosta senttejä 3 ja 4:lol2: . Nyt se paino on vaan hiukan jämähtänyt:jahas: mutta "etiä päin" sano mummo hangessa! .. vai miten se nyt meni..

Nouseeko muilla paino kuukautiskierron loppuvaiheessa, siis ennen menkkoja? ja jos niin kuinka paljon..? ihan uteliaisuudesta huutelen, kun itellä nousee paino 2-3kg ja se on aika paljon!:eek:

Zone-sarja -42%
Kiusasin itseäni ihan tahalleen ja kävin vaa'alla:D Yritin harjoitella positiivista suhtautumista painon nousuun:lol2: Elikkäs kävin vaa'alla vaatteet päällä ja vähän safkaa just syöneenä. paino oli 64.7. Ajattelin vaan huh, ei onneks paljoo yhtään!!:wall: Miksi toi mörkö tosta painosta ei lähde pois!
Tää on totuttelu kysymys. Ehkä sittne kun saa lisää lihasta ja kehittyy niin ei enään välitä siitä niin paljoo kun tietää varmasti näyttävänsä kuitenkin hyvältä. Vaikka enkai mä nytkään kuiteskaan ihan rämemarsulta:D näytä mut...silti:rolleyes:

edit. RAE-, mul se ainakin heittelee päivittäin. Onhan tuo normaalia koska eikös menkat nimenomaan kerää nestettä kroppaan:)

Rae-, maanantaina salille rankasemaan??:D :whip:

Nyt kyllä päätän, perkele etten enään välitä tosta painosta!!!!:jahas: Nouskoon vittu vaikka 80 kiloon. Ei haitTaa, ei kiinnosta, aion näyttää hyvältä, piste. Mä alan nyt bodaa ankarasti.:D ÄRR:curs:

Edittiä lisää: Agressiot vapautuu ja Meah sekoo palstalla.

Meah sanoi:
Rae-, maanantaina salille rankasemaan??:D :whip:

Nyt kyllä päätän, perkele etten enään välitä tosta painosta!!!!:jahas: Nouskoon vittu vaikka 80 kiloon. Ei haitTaa, ei kiinnosta, aion näyttää hyvältä, piste. Mä alan nyt bodaa ankarasti.:D ÄRR:curs:

Edittiä lisää: Agressiot vapautuu ja Meah sekoo palstalla.

joo, tottakai heittelee paino päivittäin, mutta siis aamupaino nousee ihan "yhtäkkiä" ton 2-3kg aina ennen kuukautisia:rolleyes:
mutta ei se mua mitenkään muuten häiritse, ku ihmetyttää vaan, aina on tippunu takas normilukemiin ku menkat alkaa..

maanantaina reenaa, tottakai:D

Rae- sanoi:
joo, tottakai heittelee paino päivittäin, mutta siis aamupaino nousee ihan "yhtäkkiä" ton 2-3kg aina ennen kuukautisia:rolleyes:
mutta ei se mua mitenkään muuten häiritse, ku ihmetyttää vaan, aina on tippunu takas normilukemiin ku menkat alkaa..

maanantaina reenaa, tottakai:D

:whip:

Rae- sanoi:
Nouseeko muilla paino kuukautiskierron loppuvaiheessa, siis ennen menkkoja? ja jos niin kuinka paljon..? ihan uteliaisuudesta huutelen, kun itellä nousee paino 2-3kg ja se on aika paljon!:eek:

Olen huomannut samaa, mutta myös luullut sen olevan vaan omaa mielikuvitusta:rolleyes: . Paino heittää sen 1-2 kg viimesellä viikolla ennen menkkoja ja joskus jopa koko menkkojen ajan. Mulla on aina niin turvonnut ja pöhöttynyt olo menkkojen aikana:( . Asia yleensä korjaantuu heti menkkojen jälkeen:D

No mä ainakin olen kovasti nesteinen ja turvoksissa juuri ennen menkkoja ja sitten ravaan vessassa, kun menkat alkaa. Sitten kun menkat loppuu, niin alkaa taas näyttämään normaalilta sen olentieskuinkapitkälläraskaana-lookin sijaan.

Olen Rebanna sun kohtalotoverisi! Mullakin paino nousee parisen kiloa menkkojen aikana, ja pysyy koko sen ajan korkeella, mitä menkkoja kestää. Muutenkin on turvonnut olo, ihan naamakin pöhöttyy :D . Ja sitten heti kun menkat loppuu, niin humpsis vaan, ja paino on taas pari kiloa alempana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Todellakin. Minulla myös nousee menkkojen aikaan paino parilla kilolla, ja tunnen oikeen kuinka nestettä on kertynyt kroppaan. Ei kivaa:itku: ! Mutta nykyään, kun syön pillereitä siten, että kaksi liuskaa putkeen, niin periaatteessa saan "kärsiä" vain joka toinen kuukausi.

Mutta tuosta vaa´an vankina olemisesta. Mulla ei ole ollut pitkään aikaan vakaa, mutta kun kävin viime syksynä tuttavan vaa´all, niin meinasin pyörtyä:( !!! Mun paino oli ennen ollut 58-60kg välillä, vielä viime keväänä. Mutta sitten kun syksyllä kävin niin se oli 64kg ja vähän ylikin. Tosin se oli iltapaino, mutta kuitenkin... Kyllä se hiukan masensi, ja pisti miettimään. Joten tulin siihen tulokseen, että meillä ei nähdä vakaa kyllä tästä edeskään, vaikka avo haluasikin!

Mittanauhaa olen käyttänyt ja nuo sentit ovat suurinpiirtein samoja kuin ennenkin. Jalkoihin pattia tosin tullut...

Oon tässä minäkin opetellut, että se lukema vaa´assa ei ole mikään pyhä numero. Aikoinaan oli tavoitteena jokin tietty paino, tavoite tietty muuttui sitten kun painoon pääsi - mutta nyt tavoitteena todellakin on lihaksikas kroppa. Joskus meinaa jokin entisaikojen "anorektinen piru" olkapäällä huudella älyttömyyksiä ja meinaa päivän syömiset jäädä tosi vähälle ja siinä sitten käyn keskustelua itseni kanssa, että ei niitä lihaksia tule, jos ei syö tarpeeksi.

Latest posts

Back
Ylös Bottom