Valehtelevan vaa´an vanki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ninnura
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No nyt kun ollaan kuvien makuun päästy niin mites olis jos katseltais urheilijastakin kuvia niin voitais sitten kertoa lisää mielipiteitä miehekkyydestä ja kehityksestä sekä ei-kehityksestä? ;)

Faidra ja Missukka: oli huisin upeita kuvia ja upeissa kuvissa upeaakin upeampia mimmejä!!! Näistähän sai kummasti potkua, huomenna jaksaa taas kömpiä salille ennen aamukuutta. :hyper: Kiitos!!! :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jep Angelica-82, aika lailla samasta asiasta puhumme, ja neidin kanssa myös.

Ja minähän nyt olen muutamien Pakkiksen kundien mielestä varmaan suorastaan hippopotamus, mutta so not, kunhan rauta nousee :D

Gillyanne sanoi:
Ja minähän nyt olen muutamien Pakkiksen kundien mielestä varmaan suorastaan hippopotamus, mutta so not, kunhan rauta nousee :D
Mä taas olen kade sun naisellisen kapeasta vyötäröstä! Enhän toki itsekään miltään ryhävalaalta näytä, mutta vähän isompi yläkroppa olisi jees, niin vyötärö erottuisi minullakin nätimmin ;).

PS. Tajusin vasta tänään, mistä tuo sun nikki tulee. Vähäx oon hidas...

lewe sanoi:
No nyt kun ollaan kuvien makuun päästy niin mites olis jos katseltais urheilijastakin kuvia niin voitais sitten kertoa lisää mielipiteitä miehekkyydestä ja kehityksestä sekä ei-kehityksestä? ;)

Faidra ja Missukka: oli huisin upeita kuvia ja upeissa kuvissa upeaakin upeampia mimmejä!!! Näistähän sai kummasti potkua, huomenna jaksaa taas kömpiä salille ennen aamukuutta. :hyper: Kiitos!!! :D

Joo, täytyy kyllä sanoa että mahtavaa!:worship: Motivoi mua kans kummasti!:hyper:
:whip:

Mul on kyl sinänsä ton vaa'an kans ongelma. Siksi itse en omista vaakaa, mutta ikävä kyllä poikaystävällä on ja siinä on aina vaikee olla käymättä kurkkaamassa:D Mua edelleenkin kauhistuttaa kun paino vaan nousee, vuos sitten se oli n. 59, nytten se on jo 64:eek:

Toisaalta en mä pahalta näytäkkään, oikeastaan kroppa näyttää timmimältä. Mutta paljonko mun paino vielä nousee kun treenaan, en halua sitä 70kg, en:itku: hyvä valittaa täällä et iik ku paino nousee, punttimimmejen osastolla.:lol2: No ei vaan, rakastan tätä treenaamista ja on kivaa kun painot nousee mutta silti tuo painon nousu takaraivossa hirvittää. Siksi inhoonki mennä lääkäreille/terkkareille kun siel on pakko painon tarkistus. En mä halua sitä edes tietää saakeli, mulle riittää peili!! :rolleyes:

Meah sanoi:
Mul on kyl sinänsä ton vaa'an kans ongelma. Siksi itse en omista vaakaa, mutta ikävä kyllä poikaystävällä on ja siinä on aina vaikee olla käymättä kurkkaamassa:D Mua edelleenkin kauhistuttaa kun paino vaan nousee, vuos sitten se oli n. 59, nytten se on jo 64:eek:

Toisaalta en mä pahalta näytäkkään, oikeastaan kroppa näyttää timmimältä. Mutta paljonko mun paino vielä nousee kun treenaan, en halua sitä 70kg, en:itku: hyvä valittaa täällä et iik ku paino nousee, punttimimmejen osastolla.:lol2: No ei vaan, rakastan tätä treenaamista ja on kivaa kun painot nousee mutta silti tuo painon nousu takaraivossa hirvittää. Siksi inhoonki mennä lääkäreille/terkkareille kun siel on pakko painon tarkistus. En mä halua sitä edes tietää saakeli, mulle riittää peili!! :rolleyes:
No sun pituutees nähden edes toi 70kg ei olis vielä paljoa...mä painoin pari vuotta sitten 55kg, nyt noin 62kg...samat vaatteet menee kuitenkin vielä päälle, mitä nyt hauiksista vähän kiristää...:D vyötärö on kuitenkin kaventunu...enää en jaksa stressata painosta.:lol2:

Riitu sanoi:
Mä taas olen kade sun naisellisen kapeasta vyötäröstä!

Voi kiitos :love:

Riitu sanoi:
PS. Tajusin vasta tänään, mistä tuo sun nikki tulee. Vähäx oon hidas...

Hohoo :D Tosin voi kyllä olla, että tuo GA-avatar antaa "pikkuisen" enemmän vinkkiä siitä kuin se aikaisempi mustavalkoinen Nightfall...

Meah sanoi:

Meah, olemme näköjään samanikäisiä, mutta olet todella paljon minua pitempi. Silti painan lähes yhtä paljon kuin sinä, suhteessa itse asiassa olen "rotevampi", jos sitä niin voi kutsua.

Itse asiassa huolestuin jo, kun luin viestisi tuolla ruokapuolella. Ensinnäkin, et varmasti saisi läskiä jos söisit enemmän kuin 1600 kcal päivässä, koska kulutuksesi on VARMASTI rutkasti suurempi. Ja miten aiot kehittyä, jos et syö riittävästi?? Tuskin ne painot tuolla ruokavaliolla kovin runsaasti enää nousee, koska ei lihaksillesi jää mitään ravintoa jäljelle.

Ja viimeinen kysymykseni: jos sinua ei kerran painosi haittaa, niin miksi sitten punnitset itsesi ja stressaat nousseesta painosta? Kuka sitä tietää, jos lihaksesi painavat enemmän kuin muiden läski? Minulta ei ole ainakaan tähän päivään mennessä vielä kukaan ilennyt tulla kysymään, että paljonka oikein painan. Ja varmasti vastaisin kyllä, että 58 kg, vaikka tiedänkin, että kaikki muut kokoiseni tytöt varmaan painavat n. 50 kg ja tuntevat itsensä lihaviksi.

Pointti? Unohda painokilosi ja yritä kehittyä siellä salilla, niin jonakin päivänä saat vielä kuulla kehuja hienosta kropastasi ja jaella neuvoja muille, kun he tulevat sinne 30 ikään, aineenvaihdunta hidastuu, ja eivät tiedä mitä tehdä niille läskikiloille, jotka heille todennäköisesti silloin ilmautuu. Sinulla ei sporttisena ihmisenä varmasti tule olemaan paino-ongelmia, jos et itse anna painosta tulla sinulle ongelmaa.

Menee vähän :offtopic: , mutta mun kotivaaka näyttää 2 kg liikaa. Enkä tarkoita "liikaa" siinä merkityksessä kun naiset yleensä. Käyn missä tahansa muualla vaa'alla kuin kotona, painan 2 kiloa vähemmän. Niinku mulle sillä vaa'an lukemalla nyt olisi merkitystä.

Hauskinta kuitenkin on kun kaverit tulee kylään ja äkkää vaa'an vessassa. "Hei sulla on tämmönen digivaaka, täytyyki kattoa paljon painan... mitä helvettiä..? ja parkaisu: MÄ OON LIHONU:itku: !
"Ystäväni, kato kuule peilistä. Sä et oo mitään lihonu. Älä tuijota sitä vaakaa."

Pitääkin keskiä miten saan viritettyä vaa'an näyttämään 10 kg enemmän :evil:. Jokohan sitten alkaisi kellot soimaan päässä vaakavierailla, ja katse kääntyis kohti peilikuvaa.

Hello...

HEI!
Aapuuva! rauha... :worship:
Sana "miehekkyys" tarkoittanee asiaa MINUN kohdalla!
En sanonut, että kaikki mimmit olisivat OMASTA kropastaan samaa mieltä, sorry jos joku sai väärän käsityksen...

Viiden kilon lihaksen saavuttamisen kohdalla mainitsin muutaman vuoden massakaudesta, eli lihasta kasvattavasta harjoittelusta ja sitä tukevasta ruokavaliosta! Tiedän miten vaikeaa on lihasta saada...
Varmasti voisin näyttää myös veikeältä hieman painavampanakin esim tuo 62kg :).

Mutta Niinkuin sanoin ITSE VIIHDYN TÄSSÄ PAINOSSA, 57 kg, RAUTA NOUSEE, NÄYTÄN TIMMILTÄ, LIHASTA TARPEEKSI, AEROBISET HARJOITUKSET TUNTUVAT LENNOKKAILTA JA ELÄMÄ HYMYILEE...

Kirjoitetuissa viesteissä on tosiaankin se ongelma, että kirjoittajan ja lukijan ajatukset eivät kohtaa...

Alkuperäinen pointtini oli kuitenkin se, että itse käytän vaakaa kerran viikossa(seuraan painoani) ja muut hypätköön vaakaan, jos haluavat.
Toivottavasti kukaan ei ottanut nokkiin :evil: mielipiteestäni, jotka koskivat vain minua itseäni ja haluan jatkossakin jatkaa keskustelua.. (en välttämättä tästä aiheesta..)

Tapaillaan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vielä Voimaton sanoi:
Pointti? Unohda painokilosi ja yritä kehittyä siellä salilla...

Tää on hyvä ohje.
Itse olen 164cm pitkä, viime kisoissa painoin ~62kg ja siitä ei enää kauheasti alas olis voinut vedättää ..tai ehkä olisi, mutta todennäköisesti lihasten kustannuksella. Yleensä painan ~70kg ja muistan jossain treenihistorian aikana painaneeni ~80kg :eek: enkä silloinkaan tuntenut itseäni lihavaksi vaan lähinnä voimakkaaksi :D . Parhaiten vallitsevan tilanteen tietää vaatteista ja peilistä. Miksei painon seuraamiseen voi vaakaakin käyttää, mutta kunnostahan se ei juuri kerro (niinkuin aiemmin on jo tuotukin esiin)..

Zone-sarja -42%
Vielä Voimaton sanoi:
Meah, olemme näköjään samanikäisiä, mutta olet todella paljon minua pitempi. Silti painan lähes yhtä paljon kuin sinä, suhteessa itse asiassa olen "rotevampi", jos sitä niin voi kutsua.

Itse asiassa huolestuin jo, kun luin viestisi tuolla ruokapuolella. Ensinnäkin, et varmasti saisi läskiä jos söisit enemmän kuin 1600 kcal päivässä, koska kulutuksesi on VARMASTI rutkasti suurempi. Ja miten aiot kehittyä, jos et syö riittävästi?? Tuskin ne painot tuolla ruokavaliolla kovin runsaasti enää nousee, koska ei lihaksillesi jää mitään ravintoa jäljelle.

Ja viimeinen kysymykseni: jos sinua ei kerran painosi haittaa, niin miksi sitten punnitset itsesi ja stressaat nousseesta painosta? Kuka sitä tietää, jos lihaksesi painavat enemmän kuin muiden läski? Minulta ei ole ainakaan tähän päivään mennessä vielä kukaan ilennyt tulla kysymään, että paljonka oikein painan. Ja varmasti vastaisin kyllä, että 58 kg, vaikka tiedänkin, että kaikki muut kokoiseni tytöt varmaan painavat n. 50 kg ja tuntevat itsensä lihaviksi.

Pointti? Unohda painokilosi ja yritä kehittyä siellä salilla, niin jonakin päivänä saat vielä kuulla kehuja hienosta kropastasi ja jaella neuvoja muille, kun he tulevat sinne 30 ikään, aineenvaihdunta hidastuu, ja eivät tiedä mitä tehdä niille läskikiloille, jotka heille todennäköisesti silloin ilmautuu. Sinulla ei sporttisena ihmisenä varmasti tule olemaan paino-ongelmia, jos et itse anna painosta tulla sinulle ongelmaa.

Näinhän tuo on:) Sen takia stressaan, koska teen mallin töitä(olen ollut nyt tauolla ianakin puolisen vuotta koska ei jaksa enään kiinnostaa ainainen stressi ja laihdutus.) Se vaan on ollut ja tulee varmaan aina olemaan takaraivossa, että pitää laihduttaa ja dietata. Jos teen mallintöitä niin näistä mun mitoista pitäis saada monia senttejä pois. Enkä mä jaksa. Oon koko tän kun oon ollu tauolla niin ollu iloisempi ja jopa tykkään nykyään treenistä. Menen sinne salille ihan riemulla. Ennen lähdin lenkille itkien. Inhosin liikuntaa koska se oli pakollista. En ole siis vielä lopettanut ja sen takia on koko aika nuo kalorit yms. päässä...:/ mutta henkisesti voin kyllä nyt paremmin, ennen masennuin vähän väliä koska olo oli läski. Mitat peräti 178/59. Niin arvatkaas millanen olo mulla nyt on kun painan tuon 64:rolleyes: no ei vaan tiedän että näin on paaaljon parempi ;)

urheilija sanoi:
Mutta Niinkuin sanoin ITSE VIIHDYN TÄSSÄ PAINOSSA, 57 kg, RAUTA NOUSEE, NÄYTÄN TIMMILTÄ, LIHASTA TARPEEKSI, AEROBISET HARJOITUKSET TUNTUVAT LENNOKKAILTA JA ELÄMÄ HYMYILEE...
Sorry kamalasti jos olen ymmärtänyt väärin tms. mutta mun on pakko ainakin vielä vähän vängätä. Siis miksi tuon painon pitää olla juuri 57 kg? Oletko nyt jotenkin iskostanut päähäsi, että painosi täytyy pysyä vakiona koko loppuelämäsi ajan? Jos olet niin miksi? Mun mielestä kuulostaa aika oudolta. Jos kerran tykkäät punttia harrastaa ja olla urheilullisen näköinen, niin etkö nyt kuitenkin voisi hyväksyä sen faktan että lihasmassasi voi vielä kasvaa jonkun verran, ts. painosi saattaa nousta tuosta. Mutta haittaisiko se sinua vaikka samalla näkisit peilistä olevasi paremman eli lihaksikkaamman ja timmimmän näköinen? Tulee ihan mieleen lukemani jonkun Havaiian Tropic- missin tms. haastattelu, jossa tyyppi sanoi että "kävin ennen salilla mutta lopetin koska painoni alkoi nousta." Miksi ihmiset eivät tajua että sillä painolla ei ole merkitystä, miksi???:wall: Enkä siis tarkoita erityisesti sinua, urheilija, vaan ihan yleisesti:piis:

Joup, oikeassa olet....

Oikeassa olette omalla tavallaan kaikki, MYÖNNÄN :itku: (vaikeaa välillä koska eteläpohjanmaalainen veri virtaa!!!:wall: ), koska ei kilot niin mustavalkoisia ole..
Aivan, ei mun elämä ole tuosta vaa´an lukemasta kiinni ei TODELLAKAAN...
Kuitenkin viihdyn painossani ja kehossani JA MIKÄ parasta rakastan sporttia ja RAUTAA!!
Kuvia yritän saada niitä koneelle, blondina...

Meah sanoi:
Näinhän tuo on:) Sen takia stressaan, koska teen mallin töitä(olen ollut nyt tauolla ianakin puolisen vuotta koska ei jaksa enään kiinnostaa ainainen stressi ja laihdutus.) Se vaan on ollut ja tulee varmaan aina olemaan takaraivossa, että pitää laihduttaa ja dietata. Jos teen mallintöitä niin näistä mun mitoista pitäis saada monia senttejä pois. Enkä mä jaksa. Oon koko tän kun oon ollu tauolla niin ollu iloisempi ja jopa tykkään nykyään treenistä. Menen sinne salille ihan riemulla. Ennen lähdin lenkille itkien. Inhosin liikuntaa koska se oli pakollista. En ole siis vielä lopettanut ja sen takia on koko aika nuo kalorit yms. päässä...:/ mutta henkisesti voin kyllä nyt paremmin, ennen masennuin vähän väliä koska olo oli läski. Mitat peräti 178/59. Niin arvatkaas millanen olo mulla nyt on kun painan tuon 64:rolleyes: no ei vaan tiedän että näin on paaaljon parempi ;)

Meah, mielestäni on hienoa, että olet nyt huomattavasti iloisempi kuin ennen ja olet oppinut pitämään tästä harrastuksesta, mutta mieti nyt asioita ihan itseksesi ja muodosta omat mielipiteesi.

Itsekin olen ollut TODELLA laiha, vaikken sitä silloin ymmärtänytkään. Suhteellisuuden taju hävisi vain jonnekin, ja laihuus oli koko elämäni. Sittemmin kuitenkin olen huomannut, etteivät ne kilot ketään haittaa, enkä anna niitten haitata itseänikään, koska suurin osa niistä toivottavasti on lihaksia... Joten olen päättänyt, että niin pitkään kun käyn salilla, painollani ei ole enää merkitystä. Oma mielipiteeni on, että lihaksikas vartalo on kaunis, joten aion myös ajan kanssa itselleni sellaisen saada. Hyvin syömällä en varmasti liho sen enempää, kuin kukaan muukaan.

Kehottaisin kuitenkin sinua miettimään, että haluatko olla yhtä laiha kuin ennen, vai haluatko olla lihaksikas? Tältä palstalta löydät varmasti jälkimmäiseen vaihtoehtoon paljon sopivia neuvoja; tosin varmasti jo itsekin tiedät miten ne lihakset saa kasvamaan. Sitten keskity joko ensimmäiseen tai toiseen vaihtoehtoon, mutta KUNNOLLA, ja anna itsellesi mahdollisuus olla tyytyväinen omaan vartaloosi ja omaan peilikuvaasi.

Vain itse voit kuitenkin tuon päätöksen tehdä. Sitten aseta itsellesi tavoite, johon aiot päästä pikkuhiljaa, ja älä stressaa liikunnasta tai syömisistä. Kyllä pian opit varmasti miten "suurinpiirtein" pitää toimia, ja voit vihdoinkin luottaa omaan arviointikykyysi, ja unohtaa sen vaa'an.

(Muille kommentoisin sen verran, ettei vaakaa tarvitse välttämättä heittää pois, mutta kuten monet muutkin ovat sanoneet, niin se vaaka ei kerro vartalon koostumuksesta paljoakaan. Joten sen lukemista ei todellakaan kannata masentua. Mielestäni ihan mielenkiinnosta voi itseään välillä punnita, mutta rutiiniin sen ei tarvitsisi välttämättä kuulua.)

Voisin heittää "hyväksytyistä" painoista vielä yhden esimerkin. Olen 162cm pitkä ja painan tällä hetkellä noin 64kg. Painoindeksini eli BMI (body mass index) on 24,4. 24,9 on indeksi, jota pidetään ylipainorajana. Jos kerään massaa vielä 1,5kg, olen yleisesti hyväksyttävän, lääkärien käyttämän pituus-paino-suhdetaulukon mukaan lievästi ylipainoinen.

Mun kuva löytyy profiilista kun klikkaatte avatarin yläpuolella olevaa nimeä. Tuosta voi jokainen tehdä omat päätelmänsä, mutta itse etsiskelen edelleen sitä ylipainoa. Älkää tytöt katsoko liikaa sitä vaakaa, ja jos katsottekin, älkää verratko sitä toisiin ihmisiin/yleisiin standardeihin.

Halo sanoi:
Mun kuva löytyy profiilista kun klikkaatte avatarin yläpuolella olevaa nimeä. Tuosta voi jokainen tehdä omat päätelmänsä, mutta itse etsiskelen edelleen sitä ylipainoa. Älkää tytöt katsoko liikaa sitä vaakaa, ja jos katsottekin, älkää verratko sitä toisiin ihmisiin/yleisiin standardeihin.
Halo: OLET UPEA!

Näistä mimmien kuvista saatais aikaan kyllä sellainen kuvakollaasi, jolla varmaan pystyis käännyttämään vannoutuneimpienkin "haluan vain kiinteyttää" ja "en halua rumia lihaksia" ja "paino ei saa missään nimessä nousta" -tyttöjen päät. Miksei mimmit voi tajuta, että se tietty vaa'an lukema ei kerro mitään kropan kiinteydestä tai urheilullisesta olemuksesta? :wall: Ja siis meinaan just tätä "jos paino nousee yli 55kg niin olen ihan hirveä läski" -ajattelua.

Halo, juuri tuollaista esimerkkiä hain, kun kirjoittelin Meahille aiemmin.

Vartalosi on upea, samoin kuin Faidran, ja teistä on kyllä esimerkiksi monille!!:worship:

Hups, tuli kaks kertaa.

Vielä voimaton: Olet kyllä aivan oikeassa. Siis kyllä enemmän mielummin haen lihaksikkuutta kroppaan mutten halua vaan sitä mukana tulevaa läskiä:D Kiitos kuitenkin tuosta tekstistä, se oli hienosti kirjoitettu ja aivan totta:) En nykyään enään niin paljoo stressaakaan ja jos meinaa tulla päähän "olen läski, alan laihduttaa"-ajatuksia niin suljen ne aina mielestäni pois koska tiedän että ne ovat aivan turhia ja näin minulla on hyvä olla.

Halo, en voi kyllä uskoa silmiäni että painat samanverran kuin minä ja olet lyhyempi yli kymmenen senttiä ja silti olet noin hoikka ja kaunisvartaloinen! Hienoa!

Ja mielestäni lihakset eivät ole ollenkaan rumia, todellakaan, vaan päinvastoin. Tuo kauniisti muotoja esim. käsivarsiin ja kroppa näyttää terveemmältä ja timmimmältä. Ma taas sit pumppaamaan salille:whip: , nyt tämä ja huominen päivä vapaata ja laiskottelua. Ah, elämä on ihanaa:D nO EI VAAN ON SIELLÄ SALILLA KYLLÄ KIVEMPAA KUN MAATA HIMASSA!!:hyper:

Edit: Faidra ja Halo:worship:

Latest posts

Back
Ylös Bottom