Meah, olemme näköjään samanikäisiä, mutta olet todella paljon minua pitempi. Silti painan lähes yhtä paljon kuin sinä, suhteessa itse asiassa olen "rotevampi", jos sitä niin voi kutsua.
Itse asiassa huolestuin jo, kun luin viestisi tuolla ruokapuolella. Ensinnäkin, et varmasti saisi läskiä jos söisit enemmän kuin 1600 kcal päivässä, koska kulutuksesi on VARMASTI rutkasti suurempi. Ja miten aiot kehittyä, jos et syö riittävästi?? Tuskin ne painot tuolla ruokavaliolla kovin runsaasti enää nousee, koska ei lihaksillesi jää mitään ravintoa jäljelle.
Ja viimeinen kysymykseni: jos sinua ei kerran painosi haittaa, niin miksi sitten punnitset itsesi ja stressaat nousseesta painosta? Kuka sitä tietää, jos lihaksesi painavat enemmän kuin muiden läski? Minulta ei ole ainakaan tähän päivään mennessä vielä kukaan ilennyt tulla kysymään, että paljonka oikein painan. Ja varmasti vastaisin kyllä, että 58 kg, vaikka tiedänkin, että kaikki muut kokoiseni tytöt varmaan painavat n. 50 kg ja tuntevat itsensä lihaviksi.
Pointti? Unohda painokilosi ja yritä kehittyä siellä salilla, niin jonakin päivänä saat vielä kuulla kehuja hienosta kropastasi ja jaella neuvoja muille, kun he tulevat sinne 30 ikään, aineenvaihdunta hidastuu, ja eivät tiedä mitä tehdä niille läskikiloille, jotka heille todennäköisesti silloin ilmautuu. Sinulla ei sporttisena ihmisenä varmasti tule olemaan paino-ongelmia, jos et itse anna painosta tulla sinulle ongelmaa.