Valaiskaa tietämätöntä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Varmaan tyhmiä kysymyksiä mutta pakko kysyä etten sitten treenaa väärällä tavalla tai tee mitään muuta asiaan kuulumatonta eli voisko joku ensin kertoa nää mitä nää käsitteet tarkottaa:

Pumppi
Ylikunto

Sitten tuo mun ravintopuoli: Eli oon tällänen 16v ~180cm 75kg niin miten tota proteiini ja palautusjuomaa kannattas ottaa kun mulla on Nutriplussan Whey8100 ja nutrin maltoo...oon vetässyt pelkkää proteiinia ennen salia ja salin jälkeen 1:2 suhteessa heraa ja maltoa. Maltoa tietty enemmän. Onko toi hyvä vai pitäskö sitä syödä enemmän ja mihin aikaan päivistä...Paino on pikkasen ruvennut nousemaan kun alotin salilla käymisen ja rupesin syömään kunnolla ja oon yrittänyt pitää tota n. 3 h välein ateria linjaa... Eli jos joku viittis kertoa ihan tälläsiä perusasioita ja joitain vinkkejä alottelijalle? Ja nyt alussa olis muuten tarkotus hankkia tota massaa "muutama" kilo.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pumppi: Reenin (yleensä hiukan pidempien sarjojen) seurauksena lihas pakkaantuu täyteen verta. Lihas tuntuu em seurauksena "tönköltä". Body-reenissä toivoiteltu tila.

Ylikunto: Yleensä ylikunnolla tarkoitetaan keskushermoston ylirasitustilaa. Lyhyt, väliaikainen ylikunto on yleensä progressiivisessa reenissä välttämättömyys ja hyvästä kehitykselle. Todella pahasta ylikunnosta taas saattaa joutua palautumaan jopa useita kuukausia. Ei pidä sekoittaa yksittäisen lihaksen ylirasitustilaan.

EDIT: Toi sun palautusjuoma kuulostaa ihan hyvältä, samoin yleinen ruokailurytmi. Laitas vähän tarkemmin listaa mitä syöt päivän aikana.

Zone-sarja -42%
nonnii kyllä toi paino on nyt jo noussut 80 kiloon ja tulokset noussut ja tossa päivän mittaan tulee syötyä vähän kaikkea mutta kunnolla eikä mielellään mitään lättypitsoja/hampurilaisia paitsi joskus illalla tosiväsyneenä...eipä niistä mulle mitään haittaakaan varmaan oon kun painoa muutenkin pitää saada...Vaihdoin salia ja kaikki positiiviseen suuntaan menossa nyt :hyper: :hyper:

Back
Ylös Bottom