Vakuutuksista..

Itse olen Pohjolassa korvauspuolella töissä ja aina kun käsittelyaika lähtee nousemaan lähelle 30 päivää niin kyllä ainakin meillä jää heti ylitöihin porukkaa purkamaan sitä korvaushakemusten ruuhkaa. Yli 30 päivää kestävästä käsittelystä joudutaan automaattisesti maksamaan viivästyskorkoa asiakkaalle. Juhlapyhien jälkeen käsittelyaika voi olla pidempi, mutta tavotteena on n. 14 päivän käsittelyaika jatkuvasti. Tämä siis hoitokulukorvausten puolella.

Harmillista, että oot joutunu odotteleen noin kauan sitä korvauspäätöstä :(

Kerta olet Pohjolassa töissä niin satutko tietämään tuosta aiheestani? Korvataanko? Pitänee alkaa kehittelemään viivästyskorkovaatimusta tässä pikkuhiljaa..;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerta olet Pohjolassa töissä niin satutko tietämään tuosta aiheestani? Korvataanko? Pitänee alkaa kehittelemään viivästyskorkovaatimusta tässä pikkuhiljaa..;)

En uskalla sanoa mitään suuntaan tai toiseen, sori :) Jos olisit meijän asiakas ja odottelisit korvauspäätöstä jostain polvileikkauksesta niin auttaisin samantien :D

edit: Soittelet sinne vakuutusyhtiöös ja pyydät korvauspalvelupäälikköä puhelimeen ja avaudut kunnolla asiasta. Meillä se ainakin aiheuttaa vipinää :D

En uskalla sanoa mitään suuntaan tai toiseen, sori :) Jos olisit meijän asiakas ja odottelisit korvauspäätöstä jostain polvileikkauksesta niin auttaisin samantien :D

edit: Soittelet sinne vakuutusyhtiöös ja pyydät korvauspalvelupäälikköä puhelimeen ja avaudut kunnolla asiasta. Meillä se ainakin aiheuttaa vipinää :D

muahah oon menos polvileikkaukseen kylläkin :D harmi vaan kun kännyssä on joku ihmeen palvelunumeroesto..ota ny selvää kun firman känny. Oon tosiaan soittopyyntöjä jättänyt ainakin 4 kpl.

IF on omalta osalta toiminut varsin mallikkaasti. Puhelin varastettiin lomamatkalla ja soitin heti vakuutusyhtiöön. Korvauspäätös tehtiin puhelimessa ja rahat oli tilillä kahdessa päivässä. Paras oli, että sain omavastuun jälkeenkin enemmän mitä olin maksanut (huuto.net) puhelimesta. Korvaavat kuulema ovh hinnan mukaan.:5:

IF on omalta osalta toiminut varsin mallikkaasti. Puhelin varastettiin lomamatkalla ja soitin heti vakuutusyhtiöön. Korvauspäätös tehtiin puhelimessa ja rahat oli tilillä kahdessa päivässä. Paras oli, että sain omavastuun jälkeenkin enemmän mitä olin maksanut (huuto.net) puhelimesta. Korvaavat kuulema ovh hinnan mukaan.:5:

Jollakin hyvää tuuria Ifin kanssa. Itse sanoin siiitä paskapuljusta nimeni irti kun eivät suostuneet korvaamaan. Halusivat prkl vielä nähdä paikanpäälläkin ja sitten sanotaan että joo sori.:urjo:

Mutta alkuperäseen aiheeseen palatakseni, kerrankin positiivisia uutisia. Lupasivat korvata koko fillarin ja kaikki siinä olleet lisäherkut. Ja omavastuukin niin pieni että eipä paljoa jäädä miinukselle. Ei kuulemma väliä onko niitä avaimia nyt vai ei kun niin hyvä vakuutushistoria ja kuitit muutenkin mukana! Ja pitäisi vielä jotain viivästyskorkoakin tulla päälle.:kuola:

Uppia tällekkin keskustelulle. Päätös tuli vihaisen yhteydenoton jälkeen lähes välittömästi ja huolimatta vain yhden avaimen palautuksesta, sain täydet korvaukset ilman mitään vähennyksiä. Eli hyvin kävi!:)

Tosin ihmetytti heidän kantansa kysymykseeni saada päätös paperilla. Eivät kuulemma nykyään lähetä mitään päätöstä paperiversiona vaan saa tekstiviestitse päätöksen. Olisi ollut kiva nähdä onko minulle maksettu viivästyskorkoa yms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom