Vakioveikkaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja japa
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinka moni seuraa tai pelaa aktiivisesti vakioveikkausta? Joskus markka aikaan tuli pelattua aktiivisesti ja muutamia ihan kunnon voittojakin tuli. Sitten euron aikaan olen pelannut tosi vähän.
Nyt sitten iski pieni peluri kärpänen ja olen eräällä hajoitetulla systeemillä pelannut muutaman kuukauden ja samalla seuraillut netistä vihjepalstoja ja muutamia englantilaisia sivuja. Ihan mukavaa harrastelua ja analysointia tuo pelaaminen pienellä panoksella on. Ja kuitenkin kun siinä 10 oikein tuntumassa on joka kierroksella pysynyt. Viime kierroksellakin ns. 2 "varmaa" petti muuten olisi jo pikkuisen enemmän rikastunut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
suhteellisen säännöllisen epäsäännöllisesti tulee rivejä iskettyä sisään lauantai illan jännitykseksi. eip mitn suurempaa ole tullut..12 oikein paras..mut iisi kierros ni ei siinä saanu kun silakka rahat sunnuntain torikäynnille :)
no mut..yrittänyttä ei panna

Kyllähän sitä tulee yritettyä harvasa viikonloppu,mutta menestys on ollut niin laihaa jotta olis kyllä parempi lopettaa kokonaan.

Lapullinen omia rivejä tulee tehtyä. Olen vielä tilannut tekstiviestillä maksulliset vihjeet. Lisäksi olen ostanyt ärrältä 1/5 osuuden 5 täyttä kuponkia arvottuna. Viime kierroksella tuli tuurilapulla 7,2 € (maksoi 2 €). Viime kierros oli aika vaikea. Joitain kierroksia sitten oli yksi ainoa oikea rivi ja voitto n.300000 € ihan kiva potti.

Pelaan joka viikko muutamalla eri haravalla ja kustannuksia tulee 6-10€/per kierros riippuen rahatilanteesta. Ei mahdottoman suuria voittoja vielä mutta isojakin kaloja ollut tuntumalla... :thumbs:

Tulee pelattua. Vakuiio ikäänkuin kuuluu lauantai-iltaan, ilman vakiota lauantai ei olisi lauantai :D

Voitot ovat aika vähiin jääneet. Ehkä joku kymmenisen muutaman kymmenen euron lappua on kautta aikain ollut ja yksi hiukan isompi, pikkusta vajaat 500€... Mutta ei tätä pelkästään voittojen takia pelata, kierrosta on mukava seurata ja jännittää ja halutessaan pääsee halvallakin liikenteeseen, yhden rivin hinta kun ei paljoa ole... Eli halpa harrastus sellaista haluaville...

Jollekin olen joskus sanonut, että "kokeile, sulle tämä olisi vähän niinkuin lotto, mutta ei niin kallis ja ei ihan niin epätodennäköistä voittaa jotain"...

Vakiota tulen laittamaan niin kauan kuin henki pihisee, mutta saisi se jossain vaiheessa kunnolla osuakin :whip:

Koska täällä on pelaajia niin pitäsikö rueta pitäämään sellaista vihje threadia?
Tuossa itse suunnittelin hieman pelata prosentteja vastaan ja vähän laittaa yllätystä. Ja kuitenkin porukka rivissä on pelattu suurimpia prosentteja niin otan omalle lapulle hieman muuta.
1(x2)
1
x(2)
----
2
1
2
---
1
1
2
---
2
2
2
2(1)

Vaikka pelaat prosentteja vastaan, niin poista se Liverpoolin voitto. Edellinen vierasvoitto joukkueella on tammikuulta. Jo risti olisi itselleni yllätys.

Katsotaan jos jaksan oman perusrivin huomenissa viskata tänne.

15 vuotta sitten sattui 13 oikein ja jotenkin katosi se hauskuus ja jännitys siitä pelistä. Joskus tulee kokeiltua

Silloin tällöin tulee pikku summilla pelailtua. Vakio ykkösessä on tainnu joskus olla 11 oikein mutta oli niin saatanan helppo rivi että ei voittanu paljoakaan.
Vakio vitosesta sain yhesti kaikki oikein ja joku reilu 500 egeä.

Vakioveikkaus oli ennen lottoa suosituin pelimuoto. Lottohan tuli vasta 1970-luvulla.
Tästä historiasta johtuukin, että monet vanhat, jopa mummot pelaavat vieläkin vakiota. Oma mummoni pelasi vakiota vielä 2000-luvulla samalla rivillä, jonka oli tehnyt joskus 1960-luvulla. Kohteina silloin oli otteluita tyyliin Nottingham-Wimbledon, Oldham-Sheffield W. Sitten samoilla paikoilla 40-vuotta myöhemmin oli Chelsea-Arsenal, etc. Mutta silti hän voitti tuolla 1960-luvulla tehdyllä rivillä! Vedonlyönti ja onnenpeli kuitenkin, niin ei aina tarvita Vuoksenmaan tarkkoja rivianalyysejä tai Peliuutisten vihjeitä.

Mummon betsaus siis perustui pitkän juoksun taktiikkaan, 40-vuotta samalla rivillä, niin joskus se osuu :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom