Vain yksi liike ja sen vaikutus ulkonäköön (kuvia)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siinä tämmönen tyyppi joka muistaakseni ei treenannut mitään muuta kuin käsiä ja hieman olkapäitä.
comeatmebro.jpg

Hahaa! Latsit on yhtä kehittyneet kuin savukkeella.

Penkkisankari ei oikein sopis tähän, sillä ottaahan se penkki myös takaolkapäihin ja ojentajiin...Ehkä joku flyes tai ristitaljasankari? :D Ottais ainakin vähemmän ojentajiin

Valakyykky ois aika pro liike.. siinä ainakin tulee treenattua varmasti koko kroppaa. Jos se vielä yhdistää tempaukseen niin parempi mut kyseessä on sitten jo 2 liikettä..

^ Ei pidä paikkaansa :D Matthias Schlitte, kärsinyt syntymästä asti toisen käden kehityshäiriöstä; sen luusto on kooltaan kaksinkertainen verrattuna toiseen käteen (joka itse asiassa taitaa puolestaan olla jopa surkastunut). Löytänyt kuitenkin hyvän lajin itselleen. :thumbs:

Siinä tämmönen tyyppi joka muistaakseni ei treenannut mitään muuta kuin käsiä ja hieman olkapäitä.

Säihkähdin tuota kuvaa, koska olen ihan samannäköinen kuin tuo heppu. Ei pelkästään kropasta, vaan naamastakin. Luulin jo, että olet saanut jostain minun kuvani.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eikö tosta tyypistä ollu joku dokumenttikin tuli joskus jimiltä mietin vaan, että pitäisikö itsekkin alkaa panostamaan 100% pelkän hauberin ja ojentajan tekoon ja katsoa saisiko oman dokumentin?? :)

En tiedä. Löysin kyseisen kaverin googlaamalla "biceps only" :D

Ja joo natural of course ;)

eikö tosta tyypistä ollu joku dokumenttikin tuli joskus jimiltä mietin vaan, että pitäisikö itsekkin alkaa panostamaan 100% pelkän hauberin ja ojentajan tekoon ja katsoa saisiko oman dokumentin?? :)

Mikä estää sua työstämästä muitakin lihaksia ja saada isot kädet samaan aikaan? :D

Synthol only?

http://http://www.imdb.com/title/tt1151309/

Tossa dokkarissa oli juttua tuostaki äijästä.. Kertoo steroidien käytöstä yms siis. Mut siinä just haastatellaan Valentinoa ja se sanoo et jos sais mennä ajassa taaksepäin ni se ei ois ikinä lähteny kehittää tota haukkaa noin ja steroideilla.. Kuulemma naisetki yökkäilee ku näkee sen haukan ja sehä ei sen tarkotus ollu :) Mielenkiintonen dokkari kyllä..

Suositut

Back
Ylös Bottom