Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On vaihtunut, piti alunperin olla Krzysztof Bienias -niminen puolalainen kaveri.GynoTissi sanoi:Sama täällä. Oliks toi Tolppolan vastus vaihtunut vai olenko vain jäässä?
Juu tarkastin heti itse asian mainosjulisteeesta. Kenelläkään mitään arvioita miten muuttaa voimasuhteita? Parempi vai huonompi kuin alkuperäinen vastus? Ottelutyyli? Kätisyys? Nyt olisi tietäjillä mahdollisuus päästä pätemään....Hellion sanoi:On vaihtunut, piti alunperin olla Krzysztof Bienias -niminen puolalainen kaveri.
vastus heikkenee ja kovasti,ainakin mitä Boxrec.comiin on uskominen..GynoTissi sanoi:Juu tarkastin heti itse asian mainosjulisteeesta. Kenelläkään mitään arvioita miten muuttaa voimasuhteita? Parempi vai huonompi kuin alkuperäinen vastus? Ottelutyyli? Kätisyys? Nyt olisi tietäjillä mahdollisuus päästä pätemään....
Viimeksi oli täydempi. Lattiatasolla kulmakatsomoissa oli huolestuttavan paljon tyhjää. Lippujen hinnat olivat nousseet ilmeisesti 10 euroa kauttaaltaan, olisiko tuolla ollut vaikutusta?Nage sanoi:Nyrkkeily on taas nousussa, hyvä hyvä. Telkusta katsoen Kisis näytti melko täydeltä?
mietin ihan samaa :Djagger sanoi:Oliko se Joni Nyman oikeesti humalassa vai pää muuten pehmentynyt iskuista?
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1059134&postcount=80winnie the poo sanoi:Mä virittäyin teeveen ääreen vasta joskus yheksältä ja kerkesin näkee kolme vikaa matsia. Just ku avasin telkkarin niin siinä haastateltiin jotain tyyppiä, jolla oli toinen silmäkulma aika paskana.
Montakos matsia siinä oli?
jagger sanoi:Oliko se Joni Nyman oikeesti humalassa vai pää muuten pehmentynyt iskuista? Aika hitaasti puhu nimittäin.. ja näytti siltä ku ois ihan pellit kiinni..
Mutta oli ne jutut ihan viisaita ku sai ne sanottuu.. :D
Tulipa muuten aika paljon verta Piispaselta mutta silti voitti :thumbs:
Ja Asikainen oli taas vakuuttava..