Vain mestaruus kelpaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wintikka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En nähnyt vielä kuin koosteen mutta kyllä se Tolppola oli hyvä, voi että!! En pysyny paikoillani enkä hiljaa ku kotona yksin katselin. Tästä muuten keskustelua boxing.fi -sivuilla, siellä vähän ehkä eri tyyliin kun on niitä nyrkkeilyn vanhoja patuja kommentoimassa (vai onko niitä täälläkin??). Jesh, ootan sitä ku pääsen näkeen noi kaikki matsit, seuraavan kerran toivottavasti livenä.

saimon sanoi:
Formula-Sasha osoitti maikkarin lähetyksessä ammattitaitonsa vertaamalla Asikaisen ottelua Rocky vs Apollo Greediin. Ei helvetti, siinäpä vasta vuosisadan ottelu!

Mun mielestä Sasha selosti hyvin, yllättävän hyvin huomioiden, ettei mies ole mikään kamppailulajien expertti. Olipa perehtynyt lajiinkin jonkun verran. Rocky-leffa vertaus oli hauska ja toisaalta kun kerran ollaan sille linjalle lähdetty että ammattinyrkkeilyä halutaan myydä suurille massoille, niin lähetyksistä pitää sitten tehdä myös massoja kiinnostavia.
Näkisin itse tilanteen niin, että tässä ollaan vähän niinkuin kaikki-tai-ei-mitään tilanteessa. Koko suomalaisen ammattinyrkkeilyn elinehto että projektissa nyt kerrankin onnistuttas. Tässähän on jatkuvasti vaarana, että menee mönkään kuten viimeksi, tv ei kerääkään riittävästi katsojia ja mtv3/Hjallis vetäytyy projektista pois. Eli lisää vaan show-tyylistä hehkutusta ja tunnettuja selostajakasvoja ruutuun. Ihan sama mitä puhuvat kunhan se vaan vetää massoja ruudun ääreen. Kamppailufriikit voi pistää sitten äänettömälle, jos niin kovin häritsee. Mielummin katson telkusta nyrkkeilyä huonolla selostuksella kuin etten katsoisi ollenkaan.

Olin itse paikan päällä katsomassa, enkä tv:stä nähnyt muuta kuin koostetta vähän. Selostuksesta en tiedä millainen oli mut jos kommentaattorina oli Risto Meronen niin ainakaan ammattitaidosta ja tietämättömyydestä on turha syyttää. On mielestäni yksi eniten ammattinyrkkeilystä tietäviä Suomessa.

vlk77 sanoi:
Olin itse paikan päällä katsomassa, enkä tv:stä nähnyt muuta kuin koostetta vähän. Selostuksesta en tiedä millainen oli mut jos kommentaattorina oli Risto Meronen niin ainakaan ammattitaidosta ja tietämättömyydestä on turha syyttää. On mielestäni yksi eniten ammattinyrkkeilystä tietäviä Suomessa.

Nyt puhuttiin maikkarin Sashasta.

Katsojaluvut yllätti maikkarin erittäin positiivisesti ja Kisahalliin ei kaikki halukkaat mahtuneet sisälle, joten siltäkin osin ilta oli menestys. Rajalin ja Meronen olivat ihan loistavia. Selostajan, kommentaattorin sekä haastattelupisteen kavereiden roolit oli hauskasti lainattu HBO:n nyrkkeilylähetyksistä. Pyöveli ei tosin ehkä ollut ihan George Foremanin veroinen asiantuntija, mutta aika paljon saman näköinen kuitenkin :hyper:

Asse sanoi:
Katsojaluvut yllätti maikkarin erittäin positiivisesti ja Kisahalliin ei kaikki halukkaat mahtuneet sisälle, joten siltäkin osin ilta oli menestys. Rajalin ja Meronen olivat ihan loistavia. Selostajan, kommentaattorin sekä haastattelupisteen kavereiden roolit oli hauskasti lainattu HBO:n nyrkkeilylähetyksistä. Pyöveli ei tosin ehkä ollut ihan George Foremanin veroinen asiantuntija, mutta aika paljon saman näköinen kuitenkin :hyper:

Paljonko oli telkun ääressä katsojia?

Tsekkaan ensin saako niitä paljastaa ennen kuin kerron. Arvauksia? Luvut siis koskee tota pääkanavan myöhäisillan koostelähetystä.

Selostuksesta vielä... Niiinhän se tosiaan pitää olla että Rajalin ja Meronen hoitaa sen syvällisemmän pohdinnan ja kehän reunalta heitellään sitten viihdyttäviä ja erilaisia kommentteja ottelun kulusta. Rocky-vertaus vaan särähti jotenkin korvaan.

Katsojia? 180 000

Hyvät oli karkelot ja telkkaristakin huippu, selostajia myöten.
Pyöveliä olis kiva kuulla jatkossakin, rooli sopi hyvin:)
Kyllä se hjallis osaa, kaikki mihin hän ryhtyy homma toimii.
Kerralla meni ainakin tv katsojan silmin nappiin, kuvat pukuhuoneista, haastattelut, pyöveli ym.

Ennen iltaa ajattelin että puuduttavaa varjoa kun ei ole isompia miehiä, väärässä olin, illasta tehtiin kiinnostava varsinkin pääotteluissa vaikkei panosta oikeastaan ollut.
Ei muuta kun kovempia vastuksia ja keväällä uudestaan.

:offtopic:
Mikäli resurssit riittää tossa ois aika paljon mitä vois laittaa potku/vapari iltojen videoihin.

Siis ihan hyvä lähetys,mutta eikö kukaan muu huomannut,että pyöveli oli ihan sekaisin,puhe oli ihme sössötystä,ja kaveri tärisi oudosti.
Taitaa se Halme lyödä kovaa kun pyöveli on vieläki ihan sekaisin!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
purepower sanoi:
Siis ihan hyvä lähetys,mutta eikö kukaan muu huomannut,että pyöveli oli ihan sekaisin,puhe oli ihme sössötystä,ja kaveri tärisi oudosti.
Taitaa se Halme lyödä kovaa kun pyöveli on vieläki ihan sekaisin!
kyllä huomattiin, tässä mm mun viesti aiemmin tässä tredissä mainittuna :)
neutraali sanoi:
pyöveli on kyllä nykyään aika sekasi, liekkö lääkkeissään vai onko nuppi mennyt lopullisesti sekaisin kun halme moukaroi sitä silloin aikoinaan:)

purepower sanoi:

:eek: Niin, eihän sitä olekkaan täällä vielä kommentoitu :jahas: Viestien lukeminen olisi ihan suotavaa...

tapio sanoi:
Ennen iltaa ajattelin että puuduttavaa varjoa kun ei ole isompia miehiä, väärässä olin, illasta tehtiin kiinnostava varsinkin pääotteluissa vaikkei panosta oikeastaan ollut.
Ei muuta kun kovempia vastuksia ja keväällä uudestaan.
höh,pienempien ukkojen otteluissa tapahtuu aina enemmän,lyöntejä on tuplat perus-heavyweight matsiin.tosin isommat ukot tietysti lyö kovempaa :D

Itse toivoisin näkeväni Reidar Walstadia Suomessa vielä uudestaankin. Kokoisekseen Walstad lyö aika kovaa ja vihaisesti.
Suomalaisten matseista Piispasen ja Asikaisen esitykset miellyttivät silmää eniten. Leppiaholle ja Tolppolalle toivoisin lisää rentoutta, ja monipuolisempia iskusarjoja. Toki Tolppolan suojaus ja puolustus on varsin mallikasta.

Lumberjack sanoi:
Itse toivoisin näkeväni Reidar Walstadia Suomessa vielä uudestaankin. Kokoisekseen Walstad lyö aika kovaa ja vihaisesti.
Suomalaisten matseista Piispasen ja Asikaisen esitykset miellyttivät silmää eniten. Leppiaholle ja Tolppolalle toivoisin lisää rentoutta, ja monipuolisempia iskusarjoja. Toki Tolppolan suojaus ja puolustus on varsin mallikasta.

Tolppolan rentoudesta olen samaa mieltä, mutta minun mielestäni hän veteli kyllä erinomaisia iskusarjoja kropan kautta päähän ja toisinpäin. Uppareita toivoisin lisää vaikka ne ulottuvalle ottelijalle sopivatkin paremmin.

Leppiaho taas tuntuu vajonneen keskinkertaisuuden suohon ja tarvitsisi jonkinlaista piristysruisketta treenamiseen.

Amin Asikainen nousi Euroopan listalle

P3 Boxingin ”Idi” Amin Asikainen on noussut European Boxing Unionin viralliselle Euroopan listalle.

Asikainen arvostetaan EBU:n keskisarjan arvolistalla sijalle 15. Keskisarjan hallitseva Euroopan mestari on saksalainen Sebastian Sylvester, 25, joka puolustaa titteliään seuraavan kerran 1. päivä huhtikuuta Hannoverissa maamiestään Dirk Dzemskia vastaan. Asikainen, 30, on voittanut kaikki 16 ammattilaisotteluaan, niistä 12 tyrmäyksellä. Seuraavan kerran Asikainen ottelee 5. toukokuuta MTV3:n televisioitavassa ammattinyrkkeilyillassa Töölön Kisahallissa.

EBU:n EU maiden arvolistalla Asikainen on nyt keskisarjassa sijalla 13. Toinen P3 Boxingin nyrkkeilijä Juho Tolppola on puolestaan arvostettu EU maiden ylemmän kevytsarjan arvolistan sijalle 15. Muita suomalaisia ei EBU:n arvolistoilta löydy.

(www.fightermag.fi)

Ja haastattelua pukkaa...
http://www.boxingscene.com/?m=show&id=2997

Näin se homma etenee:

AMIN ASIKAINEN HAASTAJAKSI EU- OTTELUUN

Euroopan Nyrkkeilyliitto (EBU) on nimittänyt Amin Asikainen (kuvassa) toiseksi haastajaksi avoimesta Euroopan Unionin mestaruudesta käytävään keskisarjan mestaruusotteluun. Toinen haastaja on englantilainen Steve Bendall. Asikainen on voittanut kaikki käymänsä 16 ottelua, Bendall taas on hävinnyt yhden käymästään 25 ottelusta.

Euroopan arvolistalla Bendall on sijalla 10 ja Asikainen sijalla 15. Uusi Euroopan Unionin mestari nousee arvolistalla automaattisesti sijalle 6.

Nyrkkeilijöiden promoottorit voivat sopia ottelun ehdoista maaliskuun 27. päivään mennessä. Ellei sopimusta siihen mennessä synny, julistetaan ottelun järjestämisestä tarjouskilpailu.

BOXING.FI

En tunne vastustajaa, mutta 10. sija kertoo ettei ihan heittopussikaan ole. Saa nähdä toteutuuko ottelu, nyrkkeilyn maailma on ihmeellinen. Aika hyvä homma että otetaan tollanen vähän riskaabelimpi matsi heti kärkeen. osoittaa selvää pelihenkeä.

Vaatii varmaan jonkinverran pelisilmää valita ns. "oikea" vastustaja. Pitäs olla parempi kuin edellinen, muttei kuitenkaan mikään mahdoton, esim. nuori Tyson ;-)

Ylihuomenna (5.5.) Kisiksellä lyödään taas. Onko porukkaa menossa paikalle?

Ottelulista:

EU:N KESKISARJAN MESTARUUSOTTELU 10 erää
Amin Asikainen - Christophe Tendil, Ranska

Ylempi kevytsarja 10 erää
Juho Tolppola - Nikita Zaytsev, Venäjä

Ylempi välisarja 6 erää
Samuli Leppiaho - Mika Joensuu

Ylempi kääpiösarja 8 erää
Reidar Walstadt - Marcel Kasimov, Venäjä

Ylempi kevytsarja 6 erää
Ville Piispanen - Mayrycy Gojko, Puola

Ylempi keskisarja 4 erää