Vain mestaruus kelpaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wintikka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ilta vaikuttaa todella lupaavalta. :worship: Voisihan sitä mennä katsomaan ja tukemaan samalla suomalaista ammattinyrkkeilyä. En ole nähny "poikien" matsejakaan aikoihin. Viimeksi näin kun molemmat olivat vielä amatöörejä ja finninaamaisia teinejä. :D

Tuossa mainosjulisteessa näkyy MTV3:sen logo, tuleeko ottelu siis mahdollisesti TV:stä?

- seth - sanoi:
Tuossa mainosjulisteessa näkyy MTV3:sen logo, tuleeko ottelu siis mahdollisesti TV:stä?
tulee suorana mtv3 plussalta klo 19 alkaen eli digiboksi kun on niin näkyy.

oli muuten tolppola ja asikainen eilen huomenta suomessa haastateltavinakin

Ilmaiseksiko sen näkee vai pitääkö olla jotain korttihommeleita digiboksissa. Sori en oo vielä niin digiajassa että tietäisin paremmin, on mulla tommonen eto boksi kyl tuossa :)

Ei tartte olla korttihommeleita. Viisaammat korjatkoon, jos puhun paskaa.

Erittäin viihdyttäviä matseja olivat! Täytyy olla ylpeitä Asikaisesta ja Tolppolasta, sen verran tasokkaasti ottelivat, mutta samaan hengenvetoon myös isot propsit Argentiinanpojille, koska niin uskomaton iskukestävyys heillä oli.

Aika hyviä tykkejä se Aminin vastustaja sai ja silti pysyi pystyssä. Saas nähdä, ketkä on seuraavat vastustajat, kun pitäisi nousujohteisesti edetä uralla...

asikainen rokkas kympillä, vastustaja oli melko murjotun näköinen:). tolppolalta odotin kyllä enemmän, mutta pääasia ku voitti:rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
neutraali sanoi:
asikainen rokkas kympillä, vastustaja oli melko murjotun näköinen:). tolppolalta odotin kyllä enemmän, mutta pääasia ku voitti:rock:

Tolppola on enemmän pistenyrkkeilijä, mutta minun mielestäni hänellä on kuitenkin todella viihdyttävä ottelutyyli ja jatkoa ajatellen on hyvä,että hän saa noita 10eräisiä alle.

Shamrock sanoi:
Erittäin viihdyttäviä matseja olivat! Täytyy olla ylpeitä Asikaisesta ja Tolppolasta, sen verran tasokkaasti ottelivat, mutta samaan hengenvetoon myös isot propsit Argentiinanpojille, koska niin uskomaton iskukestävyys heillä oli.

aika murjotun näkösiä ne argentiinalaiset kumminki oli, ku niille jäitä kiikuttelin sinne pukkareihin matsien jälkeen,esim sillä aminin vastustajalla,oli toinen silmä melkein muurautunu umpeen,ennen ku se sai jäitä siihen...

Asikaisen ja Tolppolan matsit oli tosiaan hyviä ja molemmat päättyi kuten pitikin. Kääpiöt otteli yllättävän viihdyttävästi ja löivät välillä tosi vihaisia tällejä. Tuomari vain keskeytti liian aikaisin, Venäjän poika olisi ollut ihan ottelukunnossa vielä. Viidenteen matsiin olisi norjalaista vastaan voitu hankkia ihan oikea nyrkkeilijä, vaikka miehelle ilmeisesti ollaankin rakentamassa recordia. Noin kyvyttömien jätkien tuominen kehään on kuitenkin vähän arveluttavaa.

Hyvä ilta kaiken kaikkiaan, ei harmita että hankin liput.

Hellion sanoi:
Kääpiöt otteli yllättävän viihdyttävästi ja löivät välillä tosi vihaisia tällejä. Tuomari vain keskeytti liian aikaisin, Venäjän poika olisi ollut ihan ottelukunnossa vielä. Viidenteen matsiin olisi norjalaista vastaan voitu hankkia ihan oikea nyrkkeilijä, vaikka miehelle ilmeisesti ollaankin rakentamassa recordia. Noin kyvyttömien jätkien tuominen kehään on kuitenkin vähän arveluttavaa.

Hyvä ilta kaiken kaikkiaan, ei harmita että hankin liput.

Eikös sen venäläisen huoltajat heittäneet pyyhkeen kehään,
jota sitten itse ottelija näytti kritisoivan eli olisi myös halunnut vielä jatkaa.

Viides matsi oli turha, muut ottelut olivatkin hyvä tasoisia, Asikainen otteli
hienon matsin, itse odotin Tolppolalta kanssa vähän enemmän..
Myös Norjan pojat esiintyivät edukseen.

Vieläköhän Käpylän-Pyöveli Järvinen jatkossakin kommentoi matseja televisiossa, äijä kun näytti olevan hieman yössä...

Yussi sanoi:
Vieläköhän Käpylän-Pyöveli Järvinen jatkossakin kommentoi matseja televisiossa, äijä kun näytti olevan hieman yössä...

Heh,heh.Itse kahtelin ihan samaa.Yllättävän asiallisia kommenttejahan tuo kuitenkin nakkeli.Ei ole tainu pyövelillä enää muutamaan vuoteen mennä ns.Hissi ylös asti...:lol2:

Yussi sanoi:
Eikös sen venäläisen huoltajat heittäneet pyyhkeen kehään,
jota sitten itse ottelija näytti kritisoivan eli olisi myös halunnut vielä jatkaa.
Lukaisin tuossa raportin ottelusta, ja näinhän se meni. Yksittäinen kookas pää vaan välillä blokkasi omaa näkökenttääni kisahallilla, ja missasin kokonaan tuon pyyhkeen heiton. Erikoinen päätös avustajalta, kaverihan nousi ihan horjumatta, näytti mun silmään ainakin täysin ottelukuntoiselta.

Hellion sanoi:
Asikaisen ja Tolppolan matsit oli tosiaan hyviä ja molemmat päättyi kuten pitikin. Kääpiöt otteli yllättävän viihdyttävästi ja löivät välillä tosi vihaisia tällejä. Tuomari vain keskeytti liian aikaisin, Venäjän poika olisi ollut ihan ottelukunnossa vielä. Viidenteen matsiin olisi norjalaista vastaan voitu hankkia ihan oikea nyrkkeilijä, vaikka miehelle ilmeisesti ollaankin rakentamassa recordia. Noin kyvyttömien jätkien tuominen kehään on kuitenkin vähän arveluttavaa.

Samaa mieltä eli toi Walstadtin ottelu venäläistä vastaan jäi harmillisesti kesken. Oli hämmästyttävää se pyyhkeen heitto ku mies oli ihan ottelukondiksessa vielä. Viides matsi nyt oli ihan turha mutta ehkä sitten hyvää yleisöviihdettä tjsp. Olihan se Lopes Eude aika kunnolla pihalla, mun mielestä se ottelu olis pitäny keskeyttää jo ekan kanveesiin putoamisen jälkeen. Näkihän siitä jo silloin että ei sillä oo enää mitään tajua mistään ja sittenhän Jenssenin "viimeiset" viisi iskua upposkin about valmiiksi tajuttomaan mieheen.

Mutta hieno ilta oli, Tolppola ja Asikainen teki hyvää duunia ja runsaslukuinen yleisö tsemppas täysillä mukana. Mahtava tunnelma, tuskin maltan odottaa toukokuuta :rock: .

Kattoko kukaan tola töllöttimestä? Siis ihan normi maikkarilta. Ite kyn koitin katella niin kuva nyki tosi häiritsevästi. Oliko vika vaan paikallinen vai onnistuttiinko toi ryssimään ihan kunnolla.

amf sanoi:
Kattoko kukaan tola töllöttimestä? Siis ihan normi maikkarilta. Ite kyn koitin katella niin kuva nyki tosi häiritsevästi. Oliko vika vaan paikallinen vai onnistuttiinko toi ryssimään ihan kunnolla.
Katsoin ottelukoosteen normimaikkarin puolelta ja lähetyksessä ei kyllä ollut mitään vikaa. Vika oli siis vain "sinun päässäsi". :D

Positiivisesti olin kyllä yllättynyt otteluiden hyvästä tasosta.
Seuraavat sitten katsomaan ehkäpä livenä?:rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom