Vaikuttaako?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen tässä ruvennut miettimään onko kovalla kahvin juomisella vaikutusta reeniin/kehittymiseen? Ja onko se positiivista vai negatiivista? :rolleyes:

Ainakaan mulla ei oo ollu vaikutusta. Tai en voi tietää ku oon kahvia juonu kauemmin kuin reenannau.

Nimimerkillä useempi pannullinen päivässä.

Sellaisen käsityksen minä ainakin olen saanut, että ei vaikuta. Ja eikös monet noista kaiken maailman loadereista sisällä juuri kofeiinia ja tauriinia?

Ei sillä kahvin juomisella mahda kauheaa merkitystä olla, jos se ei ala häiritsemään illalla nukahtamista. Kahvin litkiminen voi siirtää nukahtamistasi, joskus jopa huomattavasti. Tuntikin pyörimistä kahvin takia voi viedä sulta parhaan terän nukkumisen aikana saadusta kehityksestä...varsinkin jos on aamulla herättävä töihin tai kouluun. Jos juo kahvia, niin muistaa juoda vettä vaan paljon...kahvi poistaa nestettä kehosta ja poistaa varmasti parhaan terän lihaksista. Vettä kehoon ja illalla kupposet vähemmälle, niin näillä eväillä pääsee pitkälle kahvin vaikuttamatta negatiivisesti. Kofeiinillä on kyllä hyvä ja piristävä vaikutus reeneihin :kippis1:

Mutta ne jotka ovat kahvin lipittämisen lopettaneet ovat kertoneet kuin uudestisyntyneensä ja tulosten lähteneen raketin lailla nousuun. Mulla on ainakin harkinnassa! *jatkaa kahvinsa siemailua*

Originally posted by Phat
Mutta ne jotka ovat kahvin lipittämisen lopettaneet ovat kertoneet kuin uudestisyntyneensä ja tulosten lähteneen raketin lailla nousuun. Mulla on ainakin harkinnassa! *jatkaa kahvinsa siemailua*

Mielenkiintoista! (tässä myös yksi kahvin suurkuluttaja, joka ei silti luovu kahvin juonnista):kippis1:

Originally posted by MIMMI
Mielenkiintoista! (tässä myös yksi kahvin suurkuluttaja, joka ei silti luovu kahvin juonnista):kippis1:

Samat sanat. Hiukkasen olen pystynyt vähentämään. Joskus olen ollut pitkiä pätkiä juomattakin (kuukausia, en muista kuinka monta) enkä muista, että olisi treeneihin tai painoihin ollut mitään positiivista vaikutusta. :kippis1: , MIMMI!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom