Vaikka tekee kipeää niin ei haittaa

Toissapäivänä ensimmäistä kertaa salille 9 kuukauteen (ulkomaille muutto ja muut jutut lopetti edellisen harjoitusjakson)...

Ja nyt ei saa taivutettua käsiä suoraksi, reidet on niin jumissa ettei voi käyttää portaita ja jokapaikka on muutenkin ihan paskana mutta ei haittaa, päinvastoin, tietää ainakin tehneensä jotain hyödyllistä. Tästä se taas lähtee! :thumbs:

Miltä muilla on tuntunut aloittaa uudestaan pitkän tauon jälkeen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Neljän kuukauden treenitauon jälkeen maltoin hitaasti totutella lihakset treeniin, eikä mitään järjettömiä apua-reiteni-huutaa-hoosiannaa -tuntoja tullut. Mutta viime syksynä oli kahden kuukauden täyspaussi salitreeneistä ja heti tauon jälkeen piti ahneuksissa vetää kova jalkapäivä - ei hyvä idea. :) Viikon päivät siinä sit noustiin tippa linssissä rappusia.

Itse olin kanssa joskus noin 2v treenaamatta muuta kuin satunaisesti ja olihan se aika tuskaa seuraava pvä kun oli käynnyt salilla. Nyt sitten olen treenannu koko tämän vuoden ja pisin tauko on ollut 2 vkoa ja sen jälkeen kun otin eka treenin niin olipa jalat jumissa. Vaikka olisi pitempikin tauko treenistä, mutta kun vaan on asiasta kokemusta niin aika nopeesti pääsee asiaan mukaan ja huomaa kehityksen. Nyt ei enää treenin jälkeen ole muuta kuin tervettä rasituskipua.
Nyt olen myös pitkästä aikaa ottanut perinteisten palautusjuoman,proteiinin,vitamiinien lisäksi kreatiinin ja Bcaa+Glutan ja tuntuu myös että ne pitävät treenistä johtuvia jumeja poissa.

Mulla tuli tossa loppukesästä 5-6 vk taukoa reeneistä kämmenluun hiusmurtuman takia, no aattelinpa sitten että alotetaan silleen kevyesti ettei tuu mitään järkyttäviä kipuja...no paskat sitä mitään kevyesti malttanu ottaa...täysillä vaan jalkareeni ja sitten ei tarvinnu kolmeen päivään ees kunnolla kävellä ja istuminenkint teki kipeetä...että tuttua on!!

Leikattiin umpisuoli pois ja joutu jättään treenit kuukaudeksi. Ekat treenit heti täysillä ja lihat oli varsin herkkinä muutaman päivän mutta nyt kun tein pohjelihat niin oikean puolen pohje tuntuu ku ois revähtänyt tai jotain. Pystyy käveleen mut kun kävelee mäkeä ylöspäin niin meinaa tippa tulla linssiin. Mukavaa kyllä treenata aina kun pitää vähän paussia.

Ekaa kertaa kun kävin joskus salilla, aivan hoomoilasena, sen verta tuli kuitenkin tehtyä että paikat oli aivan jumissa, seuraavana päivänä oli hautajaiset ja en saanu ilman apua kirkossa takkia takaisin päälle :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom