Voisiko joku selittää, mitä eroa on näillä kolmella alla mainitulla tuotteella? Etsin palautusjuomaa. En hae maksimaalista lihaskasvua vaan matalahkoa rasvaprossaa ja kohtuullisia lihaksia. Olenko oikeassa kun silti etsin palautusjuomaa sen sijaan, että vain täydennän normaalia kotiruokaa Fastin soijajauheella?
Tilanteeni on se, että en ole käyttänyt mitään palautusjuomaa vaan olen käyttänyt ainoana lisäravinteena Fast soijajauhetta, jossa 100g kohden yli 90g prot. pitääkseni huolen proteiininsaannistani. Olen ajatellut, että käytän soijajauhetta edelleen pitääkseni proteiininsaantini päivässä noin 2g per painokilo, mutta silti otan käyttöön palautusjuoman osana saantia.
N-Large 2,724kg
29 euroa
100g tuotetta sisältää:
Proteiinia 34g
Hiilihydraatteja 58g
Fast Muscle+ 1,3kg
29,5 euroa
Pro 42
Hii 43
Fast Massa 1,5kg
26,5 euroa
p 31
h 64
Toinen asia. Leader Goodnight tuote. 900g maksaa 35 euroa. 100g:ssa 89g prot. Nautitaan juuri ennen nukkumaanmenoa. Onko tästä tuotteesta jokin erityinen hyöty? Miksi en sen sijaan ottaisi esim. selvästi halvempaa soijajauhetta?
Tilanteeni on se, että en ole käyttänyt mitään palautusjuomaa vaan olen käyttänyt ainoana lisäravinteena Fast soijajauhetta, jossa 100g kohden yli 90g prot. pitääkseni huolen proteiininsaannistani. Olen ajatellut, että käytän soijajauhetta edelleen pitääkseni proteiininsaantini päivässä noin 2g per painokilo, mutta silti otan käyttöön palautusjuoman osana saantia.
N-Large 2,724kg
29 euroa
100g tuotetta sisältää:
Proteiinia 34g
Hiilihydraatteja 58g
Fast Muscle+ 1,3kg
29,5 euroa
Pro 42
Hii 43
Fast Massa 1,5kg
26,5 euroa
p 31
h 64
Toinen asia. Leader Goodnight tuote. 900g maksaa 35 euroa. 100g:ssa 89g prot. Nautitaan juuri ennen nukkumaanmenoa. Onko tästä tuotteesta jokin erityinen hyöty? Miksi en sen sijaan ottaisi esim. selvästi halvempaa soijajauhetta?