Vaihtoehtoja alataljalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Jan

Eli mitä liikettä suosittelisitte korvaamaan alataljan selkätreenissä?Olen tehnyt useita eri variaatioita ja suoritustekniikkakin on kunnossa mutta kunnon tuntumaa ei tahdo löytyä,joten ehdotuksia korvaavaksi liikkeeksi KIITOS!Toinen mieltä vaivaava asia selkätreenissä on toistomäärät,eli minkälaisia toistomääriä käytätte selälle?

-Kipu laajentaa tajuntaa-

Tuli mielee tosta suoritustekniikasta - kokeiles sellasta (jos sulla on kaveri mukana) et kaveris pistää polven sun taakse kun istut suorana niin et polvi just koskettaa selkää. Sit otat normaalia alataljaa, mut et pääsekään taipumaa taaksepäin, ku on polvi edessä. Veto on pakko tehdä yläselän lihaksilla.

Toistoista - maastavedos ja rinnallevedos vitosia, muissa 6 - 8 - 10;)

Originally posted by soutaja
Tuli mielee tosta suoritustekniikasta - kokeiles sellasta (jos sulla on kaveri mukana) et kaveris pistää polven sun taakse kun istut suorana niin et polvi just koskettaa selkää. Sit otat normaalia alataljaa, mut et pääsekään taipumaa taaksepäin, ku on polvi edessä. Veto on pakko tehdä yläselän lihaksilla.

Kuntosalinohjaaja teki tuon minulle -> hemmetin hyvä polte. :kippis1:

Jos vaan salilta laite löytyy, niin rintatuellinen kulmasoutu.. aivan ykkösliike, ei rasita alaselkää.

eikös se ole (lähes) sama kuin leokon mainitsema?

Jos maastavedossa haluaa parantaa maksimia, niin siinä nuo viitosetkin on vähän pitkiä. Lainaan Anoa:
"Maastavedossa sarjat soveltuvat hyvin lämmittelyyn"

Itse teen kyllä siitä huolimatta sarjojakin
:-)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom