Vaihtoehdot ketolla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaaggo
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkä haluaisin tietää mitä eri vaihtoehtoja on ruokavaliossa, kun meneillään on ketogeeninen dieetti? En jaksaisi päivästä toiseen syödä lihaa, kanaa, kalaa, tonnikalaa, raejuustoa ja heraa...
Siis mitä vaihtoehtoja on kyseisten ruokien lisäksi jotka eivät sisällä hiilareita vaan on protskupitoisia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Cipe sanoi:
Pähkinät? Fetajuusto, kanamunat, tofu & soijajauhe.. Siinä vois olla muutamat..
Mä etin ihan lähes hiilihydraattomia tuotteita ja pähkinöissä niitä on kuitenkin ketolle aika paljon...

MrIks sanoi:
Mä etin ihan lähes hiilihydraattomia tuotteita ja pähkinöissä niitä on kuitenkin ketolle aika paljon...

No tuossa kun luettelit jo eläinkunnan tuotteita ja kerroit olevasi kyllästynyt niihin, niin jäljelle jää kasvikunnan tuotteita, ja niissä on aina hiilihydraattia.

Itse ainakin söisin pähkinöitä ihan huoletta ketolla.

Lisäks Pinaatti näyttää aika hyvältä. Tai ainakin se on täyttävää ja terveellistä ja kuitupitoista

100g
Hh: 0.4g
Pr: 1.9g
R: 0.3

Avokadoa, katkarapua, ripaus sitruunamehua, mustaapippuria ja merisuolaa :kuola: . Imeytyviä hiilareita on avokadossa muistaakseni alle gramma / 100 g (kandee tarkistaa Finelistä).

Missäs ne kasvikset? Erityisesti vihreät "tuoreet" kasvikset ovat niin vähähiilihydraattisia, että niitä kyllä voi ketolla huoletta popsia. Esim. wokki kevätsipulista, parsakaalista, iduista ja naudanlihasta....:)

MrIks sanoi:
Saksanpähkinä: 3,3 g/100 g
Hasselpähkinä: 3,4 g/100 g

Ei siis mitenkään hirvittävän perkeleesti kuitenkaan.

MrIks, ei se imo ihan NOIN tarkkaa ole. Ketolle mahtuu vihanneksia ja pähkinöitä yms. vaikka annoksessa muutama gramma hiilaria tulisikin. Lisäkalorit niistä ovat merkityksettömät ja ketoosin syvyydelläkään ei ole merkitystä rasvan palamiseen.

JSmith sanoi:
MrIks, ei se imo ihan NOIN tarkkaa ole. Ketolle mahtuu vihanneksia ja pähkinöitä yms. vaikka annoksessa muutama gramma hiilaria tulisikin. Lisäkalorit niistä ovat merkityksettömät ja ketoosin syvyydelläkään ei ole merkitystä rasvan palamiseen.

Joo täysin samaa mieltä, itsellä tippunut paino aika hyvin, vaikka söin paljon erilaisia pähkinöitä ja pakeste/tuore kasviksia. Tulee vaan ylimmääräistä stressiä jos menee liiallisuuksiin --> Toisile absoluuttisuus taas on lääkettä :D

schorch sanoi:
Joo täysin samaa mieltä, itsellä tippunut paino aika hyvin, vaikka söin paljon erilaisia pähkinöitä ja pakeste/tuore kasviksia. Tulee vaan ylimmääräistä stressiä jos menee liiallisuuksiin --> Toisile absoluuttisuus taas on lääkettä :D
jep jep, olen absolutisti....

MrIks sanoi:
jep jep, olen absolutisti....

Aivan turhaan :D . Kyllä sinun kuule nyt pitää palata vähäksi aikaa vaikka Lyle-sedän juttujen pariin :) .

Caitlyn sanoi:
Aivan turhaan :D . Kyllä sinun kuule nyt pitää palata vähäksi aikaa vaikka Lyle-sedän juttujen pariin :) .
ällös kuule poikaa yhtee ny ala, jäljellä 2 päivää, hoidan sen kunnialla loppuun.:)

Suositut

Back
Ylös Bottom