Eh, olisi taas kysely ohjelmasta
Ajattelinpa laittaa tämän tänne aloittelijoiden puolelle kun nyt olen vaihtamassa ohjelmaa enemmän voimapainotteiseen ja olen tähän asti treenannut ainoastaan kehoilemalla.
Ohjelmaksi suunnittelin seuraavaa:
Ma: Rinta, olkapäät, habat
• Penkki 2 x 6
• Vinopenkki 3 x 6
• Pec deck 3 x 8
• Pystypunnerrus 3 x 6
• Viparit eteen 3 x 8
• Leuat (lisäpainoilla) 3 x 8
• Habakääntö (tuettu, yksi käsi kerrallaan) 3 x 8
• Istumaannousut + selkäpenkki
To: Selkä, ojentajat
• Mave 5 x 5
• Leuat (leveä ote, lisäpainoilla) 3 x 8
• Kulmasoutu / Alatalja 3 x 12
• Penkki (kapea) 3 x 6
• Ranskalainen punnerrus 3 x 8
• Jalkojen nostot + selkäpenkki
Su: Jalat
• Kyykky 5 x 5
• Reiden ojennus 3 x 8
• Suorinjaloin mave 3 x 6
• Reiden koukistus 3 x 8
• Pohkeet prässissä 3 x 15
• Kyljet
Tällä olisi tarkoitus hinata voimaa ylöspäin. Ideana olisi, että maanantaina olisi normaalipenat ja sitten torstaina kapeapena ja ojentajia. Habat saisivat maanantaina isomman annoksen ja torstaina epäsuoraa. Selkä taas olisi varsinaisesti torstaina mutta saisi myös maanantaina maistiaisia leuanvedossa.
Ongelmana on tuo olkapäiden paikka. Maanantaiksi olen ne alustavasti lyönyt, mutta toisaalta ne saavat rasitusta silloin jo penkin myötä. Olisiko fiksu liike siirtää olat torstaille? Silloin tulisi kyllä aika pitkä treeni.
Ja onko tuo pec deck aivan turha liike rinnalle jos voimaa haetaan?
Laittakaa nyt paljon kommenttia ohjelmasta, että saa sen viilattua jopa hyväksi.
Ajattelinpa laittaa tämän tänne aloittelijoiden puolelle kun nyt olen vaihtamassa ohjelmaa enemmän voimapainotteiseen ja olen tähän asti treenannut ainoastaan kehoilemalla.
Ohjelmaksi suunnittelin seuraavaa:
Ma: Rinta, olkapäät, habat
• Penkki 2 x 6
• Vinopenkki 3 x 6
• Pec deck 3 x 8
• Pystypunnerrus 3 x 6
• Viparit eteen 3 x 8
• Leuat (lisäpainoilla) 3 x 8
• Habakääntö (tuettu, yksi käsi kerrallaan) 3 x 8
• Istumaannousut + selkäpenkki
To: Selkä, ojentajat
• Mave 5 x 5
• Leuat (leveä ote, lisäpainoilla) 3 x 8
• Kulmasoutu / Alatalja 3 x 12
• Penkki (kapea) 3 x 6
• Ranskalainen punnerrus 3 x 8
• Jalkojen nostot + selkäpenkki
Su: Jalat
• Kyykky 5 x 5
• Reiden ojennus 3 x 8
• Suorinjaloin mave 3 x 6
• Reiden koukistus 3 x 8
• Pohkeet prässissä 3 x 15
• Kyljet
Tällä olisi tarkoitus hinata voimaa ylöspäin. Ideana olisi, että maanantaina olisi normaalipenat ja sitten torstaina kapeapena ja ojentajia. Habat saisivat maanantaina isomman annoksen ja torstaina epäsuoraa. Selkä taas olisi varsinaisesti torstaina mutta saisi myös maanantaina maistiaisia leuanvedossa.
Ongelmana on tuo olkapäiden paikka. Maanantaiksi olen ne alustavasti lyönyt, mutta toisaalta ne saavat rasitusta silloin jo penkin myötä. Olisiko fiksu liike siirtää olat torstaille? Silloin tulisi kyllä aika pitkä treeni.
Ja onko tuo pec deck aivan turha liike rinnalle jos voimaa haetaan?
Laittakaa nyt paljon kommenttia ohjelmasta, että saa sen viilattua jopa hyväksi.