Eli (klassinen aloitus:D ) samanlaista treeniä jaksan tehdä ehkä kuukauden sitten tylsistyn ohjelmaan ja joko vaihdan toiseen tai jatkan samalla tarkoituksena viedä treenit vaan läpi eli "intohimo" katoaa. Eikös täällä jossain ollut juttua että noin paljon vaihtelemella voimat ei kasva?
Ja vielä esimerkki: pidin koko kroppa 3 kertaa viikossa (ei hst) kuukauden sitten väsyin ja otin 3-jakoisen, sitä jaksoin 6viikkoa, sitten kiinnostuin hst:stä, pidin lepoviikon ja aloitin nyt toinen 5 viikko loppu väsyin tähän ja nyt olen aloittamassa 2-jakoista tai hit:tä.
ja tähän päälle fysio terapeutti kielsi jalkojen treenamisen painoilla ja olin juuri oppinut tekemään jalkojen treenamisesta mukavaa ja keskeisen osan treenejä.
Pitääkö vaan vääntää treenit väkisin vai vaihdanko ohjelmaa aina kun kyllästyn?
Ja vielä esimerkki: pidin koko kroppa 3 kertaa viikossa (ei hst) kuukauden sitten väsyin ja otin 3-jakoisen, sitä jaksoin 6viikkoa, sitten kiinnostuin hst:stä, pidin lepoviikon ja aloitin nyt toinen 5 viikko loppu väsyin tähän ja nyt olen aloittamassa 2-jakoista tai hit:tä.
ja tähän päälle fysio terapeutti kielsi jalkojen treenamisen painoilla ja olin juuri oppinut tekemään jalkojen treenamisesta mukavaa ja keskeisen osan treenejä.
Pitääkö vaan vääntää treenit väkisin vai vaihdanko ohjelmaa aina kun kyllästyn?