Vaihtelua Haban Kasvatukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Amis sanoi:
mulla heittää hauis yli sentin verran riippuen nesteistä.
Eli joku ½senttii kuukaudes eroo ei kyll kerro yhtaa mitää sen kasvusta.

Tuskinpa tuossa on nesteestä kyse, mittauksia varmaan ollut kuitenkin "varmistamaan" tuon kasvun todellisuuden :arvi:

http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=840637

Tässä on melko pätevä käsiohjelma. Itse olen vääntänyt neljä viikkoa ja tulokset näkyvät jo, varsinkin ojentajassa. Tossa käytetään melko paljon erikoistekniikoita ja edellyttää sitä, että muut lihasryhmät jäävät taka-alalle. Kuten sanotaan Jack of all trades, master of none. PS. Cluster setit on totaalista tuskaa.

Tää näyttää kyllä melko pätevältä, voisi soveltaakin varsinkin voimaa haboihin tarvittais ja tässä näyttäis olevan hyvin vaihtelua, mutta onkohan tällä kuinka paljon merkitystä jos jättää 2x treenit tekemättä ja vain yhtenä päivänä vääntää. Selkäpäivänä mulla ottaa hauikset ihan tarpeeksi runtua ja muista nyt ei niin kauheita viittis tinkiä.

Oon itse tehnyt tätä jo jonkin aikaa, hemmetin hyvä liike!
Sen voi myös tehdä mielestäni 5, 5 ja 5 tyylillä. Silloin voi iskeä enemmän rautaakin kiinni!

Toi '21' on tosi hyvä liike. Oon otellu sitä yleensä käsireenin lopussa. Saa tosi hyvän pumpin:rock: . Tota ei silti kannata tehä joka viikko, niin kuin täällä on jo muutamat sanoneet. Hauis on kuitenkin pieni lihas ja se menee helposti ylikuntoon.

Tota 12 viikon käsireeniä vois muuten itekkin koittaa, vaikuttaa kyllä tosi hyvältä. En ehkä silti vedä noilla 1,4,7,10 viikoilla sitä kahta käsireeniä...

Natu83 sanoi:
Toi '21' on tosi hyvä liike. Oon otellu sitä yleensä käsireenin lopussa. Saa tosi hyvän pumpin:rock: . Tota ei silti kannata tehä joka viikko, niin kuin täällä on jo muutamat sanoneet. Hauis on kuitenkin pieni lihas ja se menee helposti ylikuntoon.

Tota 12 viikon käsireeniä vois muuten itekkin koittaa, vaikuttaa kyllä tosi hyvältä. En ehkä silti vedä noilla 1,4,7,10 viikoilla sitä kahta käsireeniä...

Ööh eikös hauis pienenä lihaksena palaudu juuri nopeampaa ja sitä voi rankaista useammin?

saisko mitenkään tohon hauislihaksen sivukohtiin lihaksia ku tuntuu olevan niin tyhjiöt?

tarkotin tällä sitä, että tämäntyyppinen harjoittelu kuormittaa lihasta todella paljon ja palautumiseen kannattaa varata riittävästi aikaa

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
toast sanoi:
saisko mitenkään tohon hauislihaksen sivukohtiin lihaksia ku tuntuu olevan niin tyhjiöt?

Eikös se ole sitä erottuvuutta?

Amis sanoi:
mulla heittää hauis yli sentin verran riippuen nesteistä.
Eli joku ½senttii kuukaudes eroo ei kyll kerro yhtaa mitää sen kasvusta.
Siihen on tullut nyt toiset puol senttiä, kait mä sit kerään nyt nestettä hurjasti.:S Noi raskausarvetkin varmaan häviää kun lisään 5h saunomista viikkoon.
:jahas:
/edit mut mul tosiaan vaikuttaa tässä se etten ole liiemmin panostanut hauiksiin aiemmin..

hauiksen teen kerta viikkoon jonkun treenin loppuu.
käsipainoilla 5*6-10 painojen ollessa 26-33,5kg..
joskus tangolla. ehkä joka 3.viikko.
ainakin mulla riittäny tumpun kasvuun...:thumbs: (47cm)

edit. ojentaan panostan paljon paljon enemmän. 2/3 käsivarren koosta.

Korsto sanoi:
hauiksen teen kerta viikkoon jonkun treenin loppuu.
käsipainoilla 5*6-10 painojen ollessa 26-33,5kg..
joskus tangolla. ehkä joka 3.viikko.
ainakin mulla riittäny tumpun kasvuun...:thumbs: (47cm)

edit. ojentaan panostan paljon paljon enemmän. 2/3 käsivarren koosta.

:kuvia:

Meah sanoi:
joo, mäkin haluan niitä :kuvia: :thumbs:

Ei anna ihan oikeeta kuvaa, mutta sinne päin kumminkin..;)
Ei huippuja tai muuta, mutta "massaa" :D

Edit: se 47 on mitattu pumpissa:(

Vois kokeillaki tuota 21 ku en ole pitkään aikaan kokeillu... sillon ku kokeilin tein 60kg *15 ja nykyään menee 70kg *15 toistoja.. 50kg *21:stä vois olla kohallaan, tästä treenisysteemistä ei ole muutaku hyvää sanottavaa..

Suositut

Back
Ylös Bottom