Itse saavuin siihen pisteeseen jo jonkin aikaa sitten, ettei patti enaa kasva. Samaa runkkausta vuodesta toiseen, kaikki metodit ja liikkeet on koluttu. About kuukausi sitten aloitin "21" treenin habaa varten. "21" teen joka toinen viikko. Sen verran rankka treeni, mutta voisin sanoa, etta nainkin lyhyessa ajassa on patti kiristynyt ja ehka kasvanu. Voimaa ainakin on tullut.
21: Itse teen sen mutkatangolla, mutta perus kay myos. Eli ensin 7 toistoa niin etta pysaytetaan se tanko suunnilleen navan kohdalle (kadet jaa siis 90 asteen kulman) ja takas alas. Tama siis 7 toistoa, taman jalkeen heti peraan 7 toistoa "loppu matka". Eli 7 toistoa niin etta tanko nostetaan siita 90 asteen kulmasta ylos asti (kadet ei siis laske alle 90 asteen, vaan pysyy koko ajan jannitys. Ja lopuksi 7 toistoa koko matkan. Eli perus hauiskaanto sukuelimien edesta aina leukaan asti.
Tama "21" tehdaan siis kolme sarjaa. Ala heijaa tai huijaa. Tee pienilla painolla, tuntuma on tassa tarkein. Aamen.
Taman lisaksi valitset viela 2 mieluista habaliiketta kyytipojaksi.
Kokeilkaa ja kertokaa milta tuntu.
21: Itse teen sen mutkatangolla, mutta perus kay myos. Eli ensin 7 toistoa niin etta pysaytetaan se tanko suunnilleen navan kohdalle (kadet jaa siis 90 asteen kulman) ja takas alas. Tama siis 7 toistoa, taman jalkeen heti peraan 7 toistoa "loppu matka". Eli 7 toistoa niin etta tanko nostetaan siita 90 asteen kulmasta ylos asti (kadet ei siis laske alle 90 asteen, vaan pysyy koko ajan jannitys. Ja lopuksi 7 toistoa koko matkan. Eli perus hauiskaanto sukuelimien edesta aina leukaan asti.
Tama "21" tehdaan siis kolme sarjaa. Ala heijaa tai huijaa. Tee pienilla painolla, tuntuma on tassa tarkein. Aamen.
Taman lisaksi valitset viela 2 mieluista habaliiketta kyytipojaksi.
Kokeilkaa ja kertokaa milta tuntu.
Mun mielestä ton treenin toimivin osa on monta puhdasta toistoa, kyllähän ne tuntuu aina.