Vahvanainen 2004!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mixbic
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ikä
55
HEIPS!

SUOMEN VAHVIN NAINEN 2004 OLI YLIVOIMAISESTI KATI LUOTO!!!

IHMETYTTÄÄPÄ SUURESTI MIKSI HEINI KOIVUNIEMI OLI KUITENKIN EM-KISOISSA???

EIKÖ SE MENE NIIN ET SM-VOITTAJA EDUSTAA MAATAMME EM- SEKÄ MYÖS MM-KISOISSA???

JA OISIPA VOINUT SUOMI JOPA TÄNÄ VUONNA "PÄRJÄTÄKKIN" JOS OLISI LÄHETETTY OIKEA HENKILÖ EDUSTAMAAN! HALOO!

EI ILMEISESTI OLE TÄRKEÄÄ SE MITEN MAAMME PÄRJÄÄ KISOISSA VAI?

NE KETKÄ OLITTE TUURISSA KATTOMAS KISOJA NIIN VARMAAN NÄITTE KUINKA YLIVOIMAINEN KATI OLI JA VERTAILKAAPA TULOKSIA MYÖS HEININ VIIME VUODEN SM-SUORITUKSIIN :worship:

TOIVOTTAVASTI KOHTA EI TULE TIETO ETTÄ KATI LUOTO EI PÄÄSE MM-KISOIHIN IRLANTIIN SYYSKUUSSA...ÄLKÄÄ VAAN NYT SITÄ HEINIÄ PISTÄKÖ SINNE SUOMEA EDUSTAMAAN ENÄÄ...VÄHÄN UUTTA VÄRIÄ KISOIHIN JA ANTAKAA SUOMELLE NYT KERRANKIN MAHDOLLISUUS KUN KATI NOIN HYVÄSSÄ KUNNOSSA!!! :thumbs:

VÄHÄN OIKEUDENMUKAISUUTTA JA JÄRKEÄ TOHON KISATOUHUUN JÄRJESTÄJÄT!!!

ONKO JÄRKEE VAI EI... :hyper:

ANTAKAA MUUTKIN KOMMENTTEJA ASIAAN JOOKOS :haart:

Tsiigaas näppiksen vasenta laitaa. Sieltä pitäis löytyä Caps Lock -näppäin. :)

OKEI. SORI ETTÄ MAINITSIN, MUTTA MIELESTÄNI ON HELPOMPI LUKEA NORMAALIA TEKSTIÄ JA SE NÄYTTÄÄKIN ASIALLISEMMALTA.

joo ei me pistetä sitä jotain sinne joskus johonkin kisoihin...tosiaan viestin luettavuus (ja mielenkiinto sitä kohtaan..) paranisi mikäli se ei olis capsit päällä hakattuna ruudulla.

Kyllä minustakin tuntuu, että SM voittajan pitäisi saada edustaa Suomea.

Näissä vahvin mies/nainen hommissa on ollut kyllä niin paljon epäselvyyksiä aiemminkin, että tämä ei enään paljoa hätkäytä.

mtk77 sanoi:
Kyllä minustakin tuntuu, että SM voittajan pitäisi saada edustaa Suomea.

Näissä vahvin mies/nainen hommissa on ollut kyllä niin paljon epäselvyyksiä aiemminkin, että tämä ei enään paljoa hätkäytä.

Mistä tiedätte, että ei voittaja sitten olisi saanut edustaa? Mistä tiedätte, että voittaja ei vaikka halunnut lähteä edustamaan ja sen takia sinne meni Heini?

Olin Tuurissa katsomassa, ja aivan hurja nainen oli tuo Kati Luoto. Miun mielestäni hänellä on mahiksia pärjätä paremmin kuin Heini. Toki kaikki kunnia Heinillekin. Kati vaan tuntuu tällä hetkellä vahvemmalta, ja uskon,että hän panisi järjestykseen Jill Millsin, sen polakin ja sen ruotsalaisenkin - Rosen taisi olla nimeltään. Esimerkki Katin kunnosta: maastanostossa sai 140 kiloa ylös 19 kertaa sen puolentoista minsan aikana. Moneltako äijältä nousis?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Metri sanoi:
Olin Tuurissa katsomassa, ja aivan hurja nainen oli tuo Kati Luoto. Miun mielestäni hänellä on mahiksia pärjätä paremmin kuin Heini. Toki kaikki kunnia Heinillekin. Kati vaan tuntuu tällä hetkellä vahvemmalta, ja uskon,että hän panisi järjestykseen Jill Millsin, sen polakin ja sen ruotsalaisenkin - Rosen taisi olla nimeltään. Esimerkki Katin kunnosta: maastanostossa sai 140 kiloa ylös 19 kertaa sen puolentoista minsan aikana. Moneltako äijältä nousis?
Ei ole todellakaan kummoinen tulos, katso vaikka threadia nuorten naisten voimanostokisoista tältä palstalta. Jopa allekirjoittanut ois pärjännyt tuossa osalajissa, mutta ko. Katilla tietysti oli varmaan jo monta lajia suoritettuna. Toiseksi tullut oli saanut noi romut ylös 10 kertaa, mikä kertoo lähinnä lajin tasosta Suomessa enemmän kuin voittajan mahdollisuuksista isommissa kisoissa.

Onko tuo Kati voittanut Koivuniemeä ikinä?

Dopey sanoi:
Ei ole todellakaan kummoinen tulos, katso vaikka threadia nuorten naisten voimanostokisoista tältä palstalta.
No kyllä 19toistoa 140kg naiselle on kova tulos. Moni voimanostaja nainen häviäis toisto kisassa Katille varmasti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Raven sanoi:
Mistä tiedätte, että ei voittaja sitten olisi saanut edustaa? Mistä tiedätte, että voittaja ei vaikka halunnut lähteä edustamaan ja sen takia sinne meni Heini?

Ihmetyttää hieman miksi quotasit juuri minun tekstin.

Topicin avaajan tekstistä tuollaisen tulkinnan voi tehdä. Ei siinä tietenkään varsinaisesti pois suljeta mainitsemaasi vaihtoehtoa, mutta kuitenkin kun sen lukee jää minulle sellainen mielikuva, että olisi lähtenyt, jos olisi päässyt.

neutraali sanoi:
No kyllä 19toistoa 140kg naiselle on kova tulos. Moni voimanostaja nainen häviäis toisto kisassa Katille varmasti.
Yleensä vahvinmies/nainen -kisoissa ei tartte kuin painojen koskea maahan toistojen välillä ja usein saa käyttää vetoremmejä. Itsellä on vetomaksimi samaa luokkaa kuin noilla mainitsemillani 50-60kg itäblokin 16-v. junnutytöillä ja vedän maasta 140kg 15 täysin tyhjästä aloitettua toistoa (paineet kokonaan pois alhaalla) ilman vyötä eikä mulla ole voimanostoon mitään lahjoja - saliyhteistuloskin on alle 500 kiloa.

Perustuen ylläolevaan väitän, että tuolla maastavetotuloksella ei jossain maailman vahvin nainen kisassa juhlita. Lisäksi väitän, että jopa tässä threadissa mainitut junnutytöt voittavat Katin 19 toistoa tässä vetokisassa avoimissa naisten sarjoissa nostavista puhumattakaan. En halua dissata ko. kilpailijaa, mutta väite siitä, että tämä nimenomainen tulos olisi jotenkin maailmanluokkaa on selkeästi väärä.

Jos halutaan suomalaisen naisen voimia ihmetellä yksittäisen tuloksen kautta, niin takavuosina oli Hesalaisessa yökerhossa voimaskabat naisbodareille. Jos en ihan väärin muista niin Minna Ryynänen teki jalkaprässikisassa yli 80 toistoa, kun kelkkaan lastattiin 3 x nostajan omapaino. Offilla tämä teki Minnalle muistaakseni yli 240 kiloa plus kelkka.

Dopey sinä et pidä tuota Luodon tulosta kovana vaikka itse et miehenä siihen kykene, ihme juttu. Kyllä tuolla 19toistolla maailman vahvin nainen kisassa pisteitä otettas, katsoppas kun siinä ei tartte joka lajia voittaa jos aikoo menestyä.

Raven sanoi:

satun vaan yllättäen tietämään että katia ei kutsuttu/pyydetty noihin EM-kisoihin....en mä turhaan tästä juttua laittais...heini ei edes osallistunut tänä vuonna SM-kisaan...haloo!eli vaikka kati olisi kieltäytynyt kutsusta eikö olisi pitänyt kutsua SM-kakkonen jne...???
mitäs mieltä???

mtk77 sanoi:
Ihmetyttää hieman miksi quotasit juuri minun tekstin.

Topicin avaajan tekstistä tuollaisen tulkinnan voi tehdä. Ei siinä tietenkään varsinaisesti pois suljeta mainitsemaasi vaihtoehtoa, mutta kuitenkin kun sen lukee jää minulle sellainen mielikuva, että olisi lähtenyt, jos olisi päässyt.

Elä ihmettele liikaa. :) Se vain sattui olemaan viimeinen vastaus ja quotasin siihen.

neutraali sanoi:
Dopey sinä et pidä tuota Luodon tulosta kovana vaikka itse et miehenä siihen kykene, ihme juttu. Kyllä tuolla 19toistolla maailman vahvin nainen kisassa pisteitä otettas, katsoppas kun siinä ei tartte joka lajia voittaa jos aikoo menestyä.
Ihme juttu on se, että mun kirjoituksien tulkinta menee koko ajan metsään. Tässä pointtini viimeisen kerran:
1) noissa kisoissa sallitulla nostotekniikalla ja varusteilla vetäisin varmasti yli tuon 19 toistoa jos levytangolla vedosta on kyse - jos tää on joku kottikärrymaastaveto polvista niin sitten menis reilustikin enemmän
2) mä olen todella heikko äijä, jolle punttaaminen on vaan yksi harrastus
=> e i v o i o l l a kummoinen tulos edes naiselle jos maailman huippuihin verrataan

Edelleen en ole kirjoittanut mitään siitä, onko Luoto vahva vai ei tai olisiko tsänssejä MVN-kokonaisskabassa, mikä todella koostuu useasta lajista. Vastasin postaukseen, jossa tätä maastavetotulosta käytettiin esimerkkinä tuloksesta, johon ei moni mies pysty ja jolla esim. Jill Mills (paras kisaveto ~240kg) pannaan järjestykseen. Edelleen olen sitä mieltä, että näin ei todellakaan ole, mutta ehkä voimme olla sovussa eri mieltä asiasta.

EIKÖ SE MENE NIIN ET SM-VOITTAJA EDUSTAA MAATAMME EM- SEKÄ MYÖS MM-KISOISSA???Kyllä!!Ainaki mitä tiedän nuista hommeleista. Jeees...

Mutta eihä noista valinnoista ikinä tiiä...Onha se nähty muissakin lajeissa etä valinnat menee päin seinää..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
TOIVOTTAVASTI KOHTA EI TULE TIETO ETTÄ KATI LUOTO EI PÄÄSE MM-KISOIHIN IRLANTIIN SYYSKUUSSA...
Pitäiskö siis ensin odottaa että kutsutaanko vai ei? Katihan ei ilmeisesti 2003 SVN kisoihin osallistunut,tai ei ainakaan menestynyt mainittavasti ?

Parhaan pitäisi päästä edustamaan. Aina näin ei ole,muissakaan lajeissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom