vaatteiden koko?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
tätä aihetta on kyllä sivuutettu näillä mitoilla mutta aattelin nytte kysyä että mikä koko teillä on housuissa ja sit paita?
ja minkä tyylisiä ootte..?

pippuri82 sanoi:
vielä lisäkysymys.. kuinkas monella on silarit:)
itselläni ei ole.

Öh.. Voisin jotenkin kuvitella, ettei kukaan halua täällä huudella rintavarustuksensa aitoudesta.

Käytän yleensä kokoa 38 / M.

Mulla housuissa M/36-38 (on sen verran leveä vyötärö, että joutuu itse yleensä reisistä kaventelemaan.. Saisinpa mä kunnon reidet ni ei olis tuota ongelmaa..), paidat yleensä kokoa M/38, välillä jopa 40..
Tyylistä.. No, mustista vaatteista tykkään.. Semmonen rock/heavy-tyyli.. Välillä vähän "gootahtava".
Tissit on aidot. :D

Riippuu vähän vaatevalmistajasta, mutta housut (stretchiä, tavalliset ei mahdu reisistä) 36/38 ja yläosa kokoa M, rintoja ei juuri ollenkaan jäljellä.

Vähän vaihtelee s, 36 tai m, 38, riippuu merkistä.

koko 32/34, kaupasta riippuen. Välillä koko 34 on auttamattoman suuri, mutta esim. fiorellasta tai backstreetistä saa aina kattoa kokoa 40 ensin :D Ärsyttää vaan se, että nykyään valitetaan koko ajan vaatteiden olevan liian pieniä, ja itse joudun etsimään kissojen ja koirien kanssa, jotta löytäisin sopivia vaatteita.

Pöksyt pääsääntöisesti kokoa 34 - tosin nyt talvisen massakauden jälkeen vähän kiristelevät reisistä ja peffasta, mutta kesään mennessä mahtuvat taas paremmin. Paidat kokoa suurempia. Ei ne isot rinnat, vaan leveät hartiat... ;)

Vaihtelee kovin paljon kaupasta riippuen. Yleisesti paras veikkaus sekä ylä- että alaosaan on S / 36. Espritin (suosikkimerkki) housuista otan yleensä koon 34. Innostuin vähän aikaa sitten survomaan itseni 26"-vyötäröisiin farkkuihin, kun oli niin hyvässä halvennuksessa. Vähän meinasi aluksi olla reidet kuoliossa niitä käyttäessä, mutta kyllä ne siitä ovat alkaneet venymään. Housujen ostaminen on usein ongelmallista, kun vyötäröltä sopivat ottaa reisistä kiinni ja reisille sopivat on taas jo ihan liian isot vyötäröstä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Housut 34 (farkut 28"/34")
Paidat 36-38 / S/M riippuen mallista.

Mulla myös vyötäröltä jää lepattelemaan sekä paidat että housut. Jos paita hyvä harteista ja rintamuksesta, se ei istu kunnolla vyötäröltä. Vyötäröltä istuvat taas ei mee ylempää kiinni. Ja kaikesta surkeinta on että nämäkin olemattomat on aidot, enkä tunnu silti löytävän istuvia paitoja mistään. :itku:
Onneksi housuista saa vyöllä tuon em. lepattelun aisoihin...
(ja miksi normaalit housut on aina kainalomallia ? Liian korkeavyötäröisiä meikäläisen makuun, ja kaikenlisäksi liian lyhytlahkeisia. Onneksi on olemassa farkkuja vapaa-ajalle, että saa ostettua vyötärö-pituus -vaihtoehdolla.)

Vaatekoko riippuu vähän mistä ostaa. Jos jostain teinix-mestasta niin sitten isompi kun normaalisti.

Aiemmin olen ostanut yläosaa S/M-kokoa (eli n. 36/38) ja alaosaksi sitten yhtä numeroa isompaa (40). Farkkuja en omista.

Tyyli on rock-henkinen. Mustaa ja punaista ja Xboxin vihreää... :evil:
Nahkahousut ja reisitaskuhousut ovat kestosuosikit. Samoin kun body-tyyliset mustat paidat.

Goottimeininki on myös ihan jees, joskin rajoittuu työnvuoksi lähinnä omaan bile/kotikäyttöön. Pitää yrittää pitää tuota "mä oon ihan kiltti tyttö" kulissia yllä myös julkisesti. Damn.

Vaatekoko semmosta 34-36 luokkaa. Housut ollu pitkän aikaa 34, mutta nyt jouluna kun etsin uusia housuja, totesin, että jopa 36 oli pieni reisistä ja takapuolesta, mutta sitten vyötäröstä ois menny sisään kaksikin tällaista punttimimmiä... :( Tuumakoko farkuissa taitaa olla 28" 34".

Lähes kaikki housut on nykyään tehty sellasille täysin pillikinttuisille, lattapyllyisille jenkkakahvahirmuille!! Ainakin jos haluaa jotkut kivat kulutetut matalat tms. kivat farkut. Nyt sitten löysin hiihtolomalla stockalta ihanat farkut (vero moda), jotka oli sellasta stretsiä, että ne istu tosi hyvin meikäläisellekin, ja koko olikin sitten 36. Tyytyväinen olin siihen että koko oli isompi, onpahan ollu jalkatreenistä jotain hyötyä. :D

Tyyli on sellanen... hmm... no yleensä farkut ja joku paita :rolleyes: ... Mustaa ja punaista oikeestaan aina ja suht vartalonmyötäistä. Yksinkertaista. Inhoan röyhelöitä jne... Hihattomat topit on mun susikkeja, ja esim baariin (jos eksyy ;) joskus...) niin tykkään laittaa esim niskalenkkitoppeja ja sellaista.
Yläosissa on mullakin sellanen ongelma, että vyötäröstä isoja, hartioista ja rinnanympäryksestä pieniä... en taida olla ainut.

Tulihan tekstiä... Joo ja tissit ihan omat :lol2:

Vaatteet pääsääntöisesti kokoa S tai 36. Tyyli on sellasta perus farkku ja tiukahko t-paita/poolo-linjaa, ku ei viitti mitään trendireleitä ostaa, ku näin opiskelijabudjetilla pitää samoja vaatteita pitää aikasta kauan! Kenkähulluna kyllä kuolaan säännöllisesti uusien kenkien perään, mutta kauppoihin ne joutuu jättämään...

Oon ehkä hieman onnistunut kasvattamaan yläkroppaa... Ei tarvitse enää etsiä XS:n paitoja kaupoista, yee :)

vaatteiden koko riippuu tosi paljon ostopaikasta, mutta sanotaanko nyt 36-38

Kunnon kauluspaitaa en ole saanut pitkiin aikoihin mistään, jos ei hartiat ole liian leveät ( hihan sauma on puolessavälissä hartiaa ) niin sitten on muuten vain vääränkokoinen niin ettei napit mene kiinni vaan rintavarustuksen kohdalle jää () tälläinen ja tuntuu että napit siiinkooo just jonkun silmien väliin.

Oisko vinkejä ?

Nim. trikoopaitoihin kyllästynyt

Mulla on yläosastossa yleensä kokoa 38 tai s/m, jos kyseessä on joustava matsku (ja yleensä on, en tykkää jos paidassa ei ole stretsiä). Housut onkin sitten se maaliman kinkkisin juttu. Jos satun löytämään mallin, joka on kuin tehty omien kurvieni päälle, koko saattaa olla jopa 38, muuten on tyytyminen semmottisiin 42-pöksyihin. Ikuinen ongelmani on lautavatsa yhdistettynä "hyvin kehittyneisiin" reisiin ja persuuksiin --> yleensä housut auttamatta lököttävät vyötäröltä niin, että väliin mahtuisi puolentoista litran limupullo.

:offtopic:
Olen kyllä tosi kateellinen PMLatsille tuosta housuongelmasta. Muistan että olet kertonut tuosta aiemminkin ja joka kerta ajattelen, jospa minäkin joskus... Tuohon pitää siis pyrkiä :D

Omat housuongelmat kulminoituvat (yllättäen) siihen, riittääkö lahkeissa pituus. Usein koon kasvaessa lahkeet eivät pitene yhtään :wall: En tietysti kovin isoja housuja voisikaan ostaa kun en kuitenkaan ihan XL-kokoa ole. Tuota ylempänä mainitsemaani kokoa 46 minulla on yksi talvitakki joka on kieltämättä melkoinen teltta :) Taisin joskus opiskeluaikoina ostaa sen alennusmyynneistä kun kerran halvalla sain :nolo: Tuo 34 taas pätee joustavasta kankaasta valmistetuissa topeissa.

Edit: kieliasua korjattu

No huhhuh, kylläpäs löytyy pieniä vaatteita punttimimmien kaapeista. Esimerkiks farkkujen ostaminen on ollut viime vuosina tuskallista, kun kivoissa malleissa suurin koko on yleensä sen 32", joka ei mahdu mun päälle kirveelläkään (tai no, ehkä sillä vois mennäkin...) Tää tosin on viime aikoina helpottanut kun oon "löytänyt" miesten farkut, koko-ongelmia ei niiden suhteen ole. Korostetaan vielä, että kyse ei ole massiivisista lihaksista vaan lähinnä fläsästä. Muista housuista tosin riittää yleensä koko 38, samoin hameista. Yläosat on nykyään enemmän L tai 40+ -linjaa, vanhat S-koon topit ei enää mahdu päälle.

Tyyli on aikas basic, farkut/mustat housut ja neule/-takki/poolo/trikoopaita... Bilettäessä pienempiä yläosia. Viime vuosina oon innostunut hameista, nuorempana en tykännyt yhtään. Kesäisin ehdottomasti must.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom