Vaateostoksilla: luotettavia nettikauppoja maailmalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TemeT
  • Aloitettu Aloitettu
Sen verta olen laiska shoppailemaan, että päätin hoitaa myös vaatteiden ostamisen ihan tässä koneella istuen :) Lähinnä olisin ostamassa ihan perus t-paitoja jne. Nyt olisi haussa LUOTETTAVIA nettikauppoja maailmalla ja miksei myös suomessa. Käytännössä aina pitää maksaa luottokortilla ja etukäteen, joten sivuston pitää olla 100% luotettava. Esim. Amazonista olen tilaillut kirjoja ja niillä homma on toiminut erittäin nopeasti ja luotettavasti, tosin nyt luin heidän sivuiltaa, että vaatteita EI lähetetä suomeen?!? Niin, mistä olette tilanneet ja paljonko tuli postikuluja ja mahdollisia veroja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse tehnyt > 100 tilausta eBaysta, kerran on jäänyt tulematta. Kun ostaa paljon myyneeltä myyjältä, niin ei pitäisi tulla paskaa. Olen jopa tehnyt palautuksia pari kertaa kun on ollut väärennöksiä/muuta kuin luvattu.

Siis ihan amerikan eBay? Noitahan taitaa nykyään olla ympäri maailmaa. Luulis, ettei yksityiset kovin herkästi lähettele toiselle puolelle palloa? Kuinka hoidit maksupuolen?

Siis ihan amerikan eBay? Noitahan taitaa nykyään olla ympäri maailmaa. Luulis, ettei yksityiset kovin herkästi lähettele toiselle puolelle palloa? Kuinka hoidit maksupuolen?

Tavaraa on tilattu ainakin Jenkeistä, Englannista, Irlannista, Saksasta, Israelista, ja Hong Kongista.

Yksityiset lähettää, kunhan katsoo ennen huutamista, että lupaavat worldwide. Maksupuoli on hoitunut PayPalilla ongelmitta.

Se tuohon edelliseen vielä, että Suomessa postikulut maksaa ostaja useimmiten todellisten kulujen mukaan, mutta maailmalla postikuluja otetaan sen mukaan kuinka paljon ilkeää pyytää. Kannattaa olla tarkkana.

Suositut

Back
Ylös Bottom