Vaaralliset kuskit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Siis uskooko joku että noi on oikeasti noin huonoja kuskeja?

Miksi ei?
Muutama oma kokemus ihan duunini pohjalta vaarallisista kuskeista:
Eräs mummeli tuli kerran kysymään että voiko hänen autoaan vahata kun kyljessä on jotain outoa. No kävin pihalla katsomassa sitä ja se auton kylki oli ihan rutulla ja kun kysyin että mistä tuo on tullut niin mummeli rupesi kertoilemaan että joku on kaventanut erään parkkihallin sisään meno ramppia ja siksi tulee se toinen kylki rutulle kun siitä ei muuten sovi. Ja mummo viellä oli sitä mieltä että vahaamalla ne rutut lähtevät pois.

Erään kerran keski-ikäinen mies tuli asiakkaaksi koska hänen autonsa oli sammunut vähän matkan päähän. No sitten kun yritin hieman kysellä että mikä siinä autossa on vikana tai oireita tai edes merkkiä niin mies ei osannut sanoa autosta mitään muuta kuin sen että " meillä vaimo hoitaa nuo autoasiat" Eli ei mitään tietämystä autosta tai siihen liittyvästä hommasta.

Kuopiossa noin vuosi sitten oli juttu lehdessä kun eräs papparainen oli automarketin parkkipaikalta pois lähtiessään kolhinut 16 autoa ja itse ei huomannut mitään.

Eräs nainen oli ajellut melkein 20 km toinen rengas tyhjänä eikä huomannut mitään ennenkuin minä sattuimoisin huomasin sen meidän pihassa.

Tuossa on vaan muutama ensimmäisenä tullut juttu tästä lähi ajalta mitä tapahtunut eli kyllä mä uskon että tuolla liikenteessä on todella huonoja kuskeja.

japa sanoi:
Tuossa on vaan muutama ensimmäisenä tullut juttu tästä lähi ajalta mitä tapahtunut eli kyllä mä uskon että tuolla liikenteessä on todella huonoja kuskeja.
Kyllä huonoja kuskeja on maailma väärällään, mutta noi vetää jo ylitse. Tietääkö noi että palkinto huonoimmalle kuskille on tulossa? Meinaan ei kukaan voi olla noin paska ja samalla omistaa ajokorttia. Mistä noi edes on bongannut nuo? Lehti-ilmoituksellako? "Haetaan huonoja kuljettajia huonoin kuljettaja kisaan"?

japa sanoi:
Eräs nainen oli ajellut melkein 20 km toinen rengas tyhjänä eikä huomannut mitään ennenkuin minä sattuimoisin huomasin sen meidän pihassa.

Oliko tämä "eräs nainen" kenties sun emäntä:D
Joo, kyllähän noita tolloja tien päältä tosiaan löytyy. Yks fiksu autoilijaryhmä on tämä "kyllä mä pääsen Tampereelta Vaasaan vaikka tankki näyttääkin punaista". Sitten ollaankin jossain korvessa ilman bensaa ja yritetään pummata ohimeneviltä autoilta. Eikö sitä tankkia nyt vois pitää aina vähintään puolitäytenä, niin ei tulis mitän yllätyksiä!

Ja onhan ne mummelit ja papparaiset joskus varmasti osannukkin ajaa hyvin ja turvallisesti, mutta se on tuo vanhuus ihme homma siitä, että se tuo mukanaan kaikkea mukavaa. Ei paikat toimikkaan enää niinkuin nuorena, erityisesti pää.. Toinen vaihtoehto siihen, miksi tommosilla kaupunkien kauhuilla on ylipäätään ajokortit, on vaikka pitkä tauko autolla ajossa..Ajokorttia hankkiessa ajotaidot on ollut kohdallaan, mutta kun vuoden-pari on sen jälkeen ajamatta, niin siinä ei enää välttämättä ollakkaan enää mitään kovin pro-tasoa.

Mike sanoi:
Kyllä huonoja kuskeja on maailma väärällään, mutta noi vetää jo ylitse. Tietääkö noi että palkinto huonoimmalle kuskille on tulossa? Meinaan ei kukaan voi olla noin paska ja samalla omistaa ajokorttia. Mistä noi edes on bongannut nuo? Lehti-ilmoituksellako? "Haetaan huonoja kuljettajia huonoin kuljettaja kisaan"?

No palkintoina on autoja. Parempi nyt vaan uskoa et totta on !

Mike sanoi:
Toki siellä palkintoja on, mutta tietääkö nuo että on? Jos tietää, niin ei se nyt ihme ole jos yrittävät olla mahdollisimman paskoja kuskeja.

niin mutta se joka parantaa ajamistaan parhaiten voittaa...viimeksi kaikki oli niin huonoja että kukaan ei saanut jaguaria :hyper: Ehkä sellaisen porkkanankin ansiosta voisi ajaa paremmin mutta ei niin ei.

Mike sanoi:

ekassa jaksossa sanottiin että sukulaiset/kaverit ilmotti ne sinne...en sitten tiedä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom