Vaahtoamatonta palautusjuomaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarkko
  • Aloitettu Aloitettu
Tästä on ollut aikaisemmin juttua mutta en löytänyt hyvää vastausta joten kysyn uudestaan.

Nyt palautusjuomassa on Nutri Plus Whey 8100 ja Nutri Plus Malto Energy. Nuo sen takia kun olivat halvinta mitä kaupasta sai ja en ole oikein vielä saanut itseäni uskomaan, että paremmat (lue: kalliimmat) proteiinit edistäisivät lihaskasvuani jotenkin paremmin.

Ongelma noissa on, että kun ne sekoittaa shakerissa (vesi ensin, sitten jauhot), antaa "vetäytyä" 5 min ja sitten juo niin pohjalle jää aikas paljon vaahtoa joka päätyy viemäriin kun ei sitä viitsi alkaa pureskelemaan.

Eli onko kokemusta yhdistelmästä joka ei vaahtoa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ootko kokeillu laittaa ne jauhot siihen ritilän päälle, itellä ei tuu klönttejä enää ollenkaan, oli jauhoina sitten proteiinit tai omo colorit.

Originally posted by jarkko
Tästä on ollut aikaisemmin juttua mutta en löytänyt hyvää vastausta joten kysyn uudestaan.

Nyt palautusjuomassa on Nutri Plus Whey 8100 ja Nutri Plus Malto Energy. Nuo sen takia kun olivat halvinta mitä kaupasta sai ja en ole oikein vielä saanut itseäni uskomaan, että paremmat (lue: kalliimmat) proteiinit edistäisivät lihaskasvuani jotenkin paremmin.

Ongelma noissa on, että kun ne sekoittaa shakerissa (vesi ensin, sitten jauhot), antaa "vetäytyä" 5 min ja sitten juo niin pohjalle jää aikas paljon vaahtoa joka päätyy viemäriin kun ei sitä viitsi alkaa pureskelemaan.

Eli onko kokemusta yhdistelmästä joka ei vaahtoa?

itsellä oli vähän samoja ongelmia mutta kun heitin vähän kaakaota sekaan niin johan alko toimiin! taitaa tuo kaakao imeä nuo malton sokerit itseensä...

vittu kun tarpeeksi kovasti ravistelee niin ei tule mitään perkuleen klönttejä...:mad2:

En tarkoita klönttejä, vaan vaahtoa. Eli juoma on ihan tasaista kyllä mutta vaahtoaa paljon ja shakerin pohjalle jää paljon vaahtoa joka päätyy viemäriin.

Pitää kokeilla kaakaota, kuinka paljon lorautat sitä sekaan?

Se vaahto tulee siitä proteiinijauhosta, vaihda sellaiseen joka ei vaahtoa niin paljoa. (kalliimpaan) Halpisjauhoista fastin hera85 ei vaahtoa niin paljon kuin jotkut muut samanhintaiset, muitakin varmasti löytyy.

Palautusjuoma naamariin ja suihkuun. Suihkun jälkeen vaahto on laskeutunut ja voi hörppäistä loput. Viimeinen tilkka vielä kotona niin ei jää paljon viemäriin.

Käytän palautusjuomana Bull's Recoveryä, eikä vaahdon kanssa ole ongelmia. Ei nimittäin ole vaahtoa. Simple as that :)

Ite olen käyttänyt vuosien varrella palautukseen mm. Fastin tuotteita, Prolabin NLarge2:sta, Allstarsin tuoteita, *******bia ja muutamaa muuta, eikä noista mikään ole vaahdonnut. Suosittelisin että vaihdat hieman kalliimpaan, jos haluat "käyttöystävällisempää" palautumisjuomaa. Jo pieni hinnanlisäys näkyy laadukkaampana tuotteena.

Jos reenaat vuosia, alkaa varmasti tuollaiset vaahtoamiset pännimään, kannattaa siis harkita vaihtoa mahd. aikaisin.:p

Originally posted by jarkko
En tarkoita klönttejä, vaan vaahtoa. Eli juoma on ihan tasaista kyllä mutta vaahtoaa paljon ja shakerin pohjalle jää paljon vaahtoa joka päätyy viemäriin.

Pitää kokeilla kaakaota, kuinka paljon lorautat sitä sekaan?

ei sitä paljoo tarvi vajaa ruokalusikallinen ja se antaa samalla myös paremmen maun protskulle:hmmm:

Halvimmista jauhoista ainakin Herakles tuntuu vaahtoavan vähemmän ja pussi on mukavampi.
Tosin itsekin laitan ruokalusikallisen kaakaota sekaan, jolloin ei vaahtoa yhtään.

Enpä usko tähän kalliimmaan protskun tuomaan hyötyyn. Itse käytän cross90:stä, ja ilman kaakaota sekin vaahtoaa niin perkeleesti. Riittää kun lisää lusikallisen kaakaota.

Keksikääs parempi selitys kun hinta...:kippis1:

Mä sekottelen ihan 0,5 litran sekotuskupissa sauvasekoittimella nuo juomat, Nutriplus Best Whey sekä Nutriplus Malto Energy. Toimivaa tavaraa nuo ovat hinta/laatusuhteeltaan mun mielestä. Vähän se vaahtoaa mutta mulla vaahdot on siinä päällä (sauvasekoitin tekee varmaan), ja maistuvat mun mielestä ihan hyvältä niin eivät haittaa. :)

Sekoitan muuten juoman aina kevytmaitoon, onko sen väliä onko se veteen vai maitoon, maito tuo tietysti mukanaan energiaa jonka luulisi olevan vain plussaa?

kuka nyt..

..edes laittaa palautus juomaan mitään whey 8100 tai hera85.Ei ei..pitää olla hydrolisoitua poiijat;)

Re: kuka nyt..

Originally posted by Kipi I
..edes laittaa palautus juomaan mitään whey 8100 tai hera85.Ei ei..pitää olla hydrolisoitua poiijat;)

Meinasin just kysyä että mikä mahtaa olla ero whey 8100 ja best whey, kun kerran vertailin ja mun mielestä kummatkin oli hydralisoituja, mut näköjään muistinkin väärin. Best Whey on ainakin. Muita eroja hinnan lisäksi?

Kipi I ..edes laittaa palautus juomaan mitään whey 8100 tai hera85.Ei ei..pitää olla hydrolisoitua poiijat .

No kertokaas kaikki ketkä oikein ovat huomanneet sen eron halpisheran ja esim. whey 3.sen välillä. Itse en usko niin kauheasti noihin kaíkkiin ionivaihdutettuihin tms. Perussetti: Protskua, Maltoa, Kreaa. Ostanko siis seuraavaksi kokeeks oikein jotain kalliimpaa palautusjuomaan? Loppui meinaa jauhot just...

Nutri Plussan Whey 8100 on perus ultrasuodatettua, mutta sen sijaan Best Whey:n äkkiseltään voisi luulla hydrolisoiduksi, mutta totuus selkenee vähän tarkemmin kuin lukee selostetta: lisätty hydrolisoitua heraa. Eli siinä on siis jossain suhteessa perusheraa ja hydrolisoitua, olis kyllä mukava tietää %-määrät. Siirryin itse käyttämään Best Wheytä 8100 hinnan noustua aika runsaasti.

Yks keino millä tuon 8100 ja malton vaahtoamista voi ainakin vähentää on sekoittaa ne jauheina ensin ja sitte lisätä veteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom