Vaahteraliiga 2006

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Henkilön tietäen, ovat sanankäänteet saattaneet olla lievästi sanoen "värikkäitä". Hyvä että asioihin puututaan. En usko tämän tuomion tulleen kevyin perustein.
Tällä kaudella onkin tullut paljon peli-/toimitsijakieltoja verrattuna aikaisempiin vuosiin.
Tuttu mies toi Leivoja mullekin ja tiedän, että herra saattaa olla "hiukan" äkkipikainen välillä. :D Kritiikkiä olen häneltä saanut sekä pelaajan että tuomarin roolissa. Mukava mies. :)

Tuttu mies toi Leivoja mullekin ja tiedän, että herra saattaa olla "hiukan" äkkipikainen välillä. :D Kritiikkiä olen häneltä saanut sekä pelaajan että tuomarin roolissa. Mukava mies. :)

Taitaa vaan olla niin henkeen ja vereen jefuihminen, että välillä tunteet kuohuaa. Ehkä JoATille on ollut aiheelliista joskus antaa palautetta :whip: ;)

Tai sitten on tarkoittanut palautteensa jollekin kaksoisolennolles ;)

Taitaa vaan olla niin henkeen ja vereen jefuihminen, että välillä tunteet kuohuaa. Ehkä JoATille on ollut aiheelliista joskus antaa palautetta :whip: ;)

Tai sitten on tarkoittanut palautteensa jollekin kaksoisolennolles ;)
Kyllä mulle on monesti ollu aiheellista antaa palautetta. :) Tuomaroidessa tosin palautetta tuli ehkä vähän liikaakin.

Feikki-edit: Kyllä Leippis erottaa mut mun kaksoisolennosta. Sen verran pitkään olen miehen tuntenu. :)

Tässä muuten kevennykseksi yksi klippi vanhasta Vikings-Jaguaarit liigapelistä vuodelta 2003. Allekirjoittanutkin on tuolla Vikingsin riveissä palloa tavoittelemassa. Tän videon nimi voisi olla vaikka "Voi sen puntin noinkin hoitaa." :D Jaguaarit siis punttaa ja Vikings "palauttaa."

http://www.youtube.com/watch?v=K211mWByTXI

Tässä muuten kevennykseksi yksi klippi vanhasta Vikings-Jaguaarit liigapelistä vuodelta 2003. Allekirjoittanutkin on tuolla Vikingsin riveissä palloa tavoittelemassa. Tän videon nimi voisi olla vaikka "Voi sen puntin noinkin hoitaa." :D Jaguaarit siis punttaa ja Vikings "palauttaa."

Minne toi Lamminsalon lippis häviää vai merkkaako rangaistuskohdan kun hernepussit loppuu? :D

Ja asiaan. Ennustukset on mennyt jokseenkin poskelleen, mutta yrittänyttä ei laiteta(?)

Kierros 12

Roosters-Wolverines 21-20
Ei häviä Wolvojen Roosters-peikko vieläkään.

Trojans-Crocodiles 6-34
Crocodiles ei taivu ja pudottaa Turkulaiset playoffseista

Rajaritarit-Butchers 14-48
Butchers rouhii ja Rajaritarit yrittää pysyä kyydissä

Minne toi Lamminsalon lippis häviää vai merkkaako rangaistuskohdan kun hernepussit loppuu? :D
Terävät on miehellä silmät. Kyllä se lippis tosiaan hävisi lipuksi tai beanbagiksi kentälle. En muista montako lippua tuosta tuli. Ainakin laiton potku ja eteenpäin syöttö. Oli siinä kaiketi paljon muutakin. Tuomarit ei osanneet päättää, että kuka teki mitä, joten loppujen lopuksi downi uusittiin.

Terävät on miehellä silmät. Kyllä se lippis tosiaan hävisi lipuksi tai beanbagiksi kentälle. En muista montako lippua tuosta tuli. Ainakin laiton potku ja eteenpäin syöttö. Oli siinä kaiketi paljon muutakin. Tuomarit ei osanneet päättää, että kuka teki mitä, joten loppujen lopuksi downi uusittiin.

Eihän tuosta videonkaan perusteella ota pirukaan selvää mitä kaikkea tuolla kentällä tapahtuu.

Lisää ennustuksia kierrokselle 12...

ROO - WOL 29 - 15

Ei ole wolwoista voittajaksi tässä ottelussa. Wolwoilla ratkaisupelaajia poissa. Allen juoksee ja juoksee wolwot kumoon...

TRO - CRO 7 - 40

Ehkä yksi maali pääsee lipsumaan Trojanssille. Crocot jatkaa vahvaa menoa!

RAJ - BUT 13 - 44

Rajaritarit on edellisissä matseissa tahkonut pisteitä ja nytkin se niitä saa. Ritaripuolustus sen sijaan on laskenut niitä samaan tahtiin sisään.

Tulokset...

ROO - WOL 34 - 27 (oma veikkaus 29 - 15)

Olipas tasasta ihan loppusekunneille asti! Ottelu ois voinu päättyy kummin päin vaan, mutta iso peli ratkaisi lopussa!

TRO - CRO 0 - 39 (ov 7 - 40)

Ei voi kun ihmetellä crocojen kovaa puolustusta... Trojanssilla hyvästit pleijareihin.

RAJ - BUT 17 - 52 (ov 13 - 44)

Butchers kyllä osaa mättää pisteitä, siksi onkin finaalissa taas kunnon vääntöä kun croco puolustus tulee vastaan!

Aika hyvä veikkausrivi jälleen. H.R.:kin arvasi (tiesi) pelottavan lähelle oikein. Pitäsköhän kaataa nordic bet näillä tiedoilla :rolleyes:

Aika hyvä veikkausrivi jälleen. H.R.:kin arvasi (tiesi) pelottavan lähelle oikein. Pitäsköhän kaataa nordic bet näillä tiedoilla :rolleyes:

Jep, tiesin :D . Ajattelin etten voi antaa sinun kantaa koko vastuuta oikeista veikkauksista ;)

Oma rivini:

Kierros 12

Roosters-Wolverines 21-20
Ei häviä Wolvojen Roosters-peikko vieläkään.

-Oikea tulos: 34-27. Meni oikein arvaus että tiukille menee ja Roosters voittaa. Lukemat ei ihan kohdallaan, mutta ennakkoaavistus meni kohdilleen ja se että ottelu on äärimmäisen tiukka.

Trojans-Crocodiles 6-34
Crocodiles ei taivu ja pudottaa Turkulaiset playoffseista

-Oikea tulos: 0-39. Hieman yliarvion Turun ja aliarvioin Seinäjoen. Tulosveikkaus kuitenkin tyydyttää.

Rajaritarit-Butchers 14-48
Butchers rouhii ja Rajaritarit yrittää pysyä kyydissä

-Oikea tulos: 17-52 ja tässäkin tulosveikkaus erittäin lähellä ja Butchers vs. Crocodiles on 99,5% varma pari Vaahteramaljaan.

Käsi ylös joka uskoo joidenkin muiden joukkueiden kuin Butchersin ja Crocodilesin olevan loppuottelussa. Nämä kaksi viime kauden loppuottelujoukkuetta ovat niin kovassa vireessä ja paljon pitää tapahtua Roostersin ja Wolverinesin joukkueissa että näiden kahden kyytiin kerkiää.

Jos Wolvot tai Roosters yltää loppuotteluun, niin minä lupaan...jaa no taidan jättää kuitenkin Bubimaiset vedonlyönnit sikseen. Urheilu on siitä kummaa, koska siinä voi tapahtua mitä vaan, mutta nyt vaaditaisiin melkoista venymistä. Crocodilesin lyöminen pohjanmaalla tai Butchersin lyöminen hornankattilassa. Mielipiteitä?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kierros 13

BUT - ROO 31 - 21

Roostersilla ehkä pienoiset mahdollisuudet yllätykseen. But puolustus tällä hetkellä vajavainen, joten saa nähdä. Tosin hyökkäys iskee maaleja sillä tahdilla, että kiire Roo puolustuksella tulee olemaan. jos Roo meinaa voittaa, täytyy sen tehdä yli 30 pojoa.

CRO - SCS 69 - 0

No joo... Niin paljon Crocoille pisteitä, kun ne jaksaa tehdä.

WOL - RAJ 31 - 26

Voi olla myös Kierroksen toinen yllätys(numerot toisinpäin)!? Ritareilla ei mitään hävittävää ja ovat muutenkin parantaneet otteitaan. Wol hyökkäyksestä puuttuu muutama maalintekijä. Uskon kuitenkin wolwojen ottavan voiton pienellä piste-erolla.

Käsi ylös joka uskoo joidenkin muiden joukkueiden kuin Butchersin ja Crocodilesin olevan loppuottelussa. Nämä kaksi viime kauden loppuottelujoukkuetta ovat niin kovassa vireessä ja paljon pitää tapahtua Roostersin ja Wolverinesin joukkueissa että näiden kahden kyytiin kerkiää.

Jos Wolvot tai Roosters yltää loppuotteluun, niin minä lupaan...jaa no taidan jättää kuitenkin Bubimaiset vedonlyönnit sikseen. Urheilu on siitä kummaa, koska siinä voi tapahtua mitä vaan, mutta nyt vaaditaisiin melkoista venymistä. Crocodilesin lyöminen pohjanmaalla tai Butchersin lyöminen hornankattilassa. Mielipiteitä?

Crocot on 100% varmasti finaalissa. Ei vaan löydy pohjanmaalaisille pysäyttäjää ainakaan ennen finaalia.

Butchers sen sijaan voi alisuorittaa pleijareissa ja tippua finaalista. Tähän on tosin hyvin hyvin pienet mahdollisuudet. Butchers puolustus on tämän hetken ongelma. Loukkaantumiset ja valmentajavaihdokset ym tekevät huonoa joukkueella. Hyökkäys pitää tällä hetkellä joukkuetta pystyssä, joka taas antaa hieman armoa puolustuksen aukoille. Eli ei haittaa vaikka muutama maali omiin menisikin.

Finaalissa CRO - BUT! Se taas voi päättyä miten vaan... Porvoon puolella olen tässä taisteluparissa. Ei pohjanmaalaista palloa kukaan jaksa katella. Itse ainakin näen mielummin taitopalloa, kuin hitaasti kehittyviä juoksuja ja muutama pitkä roiskasu välillä, joita ne on esittäny vuodesta toiseen. Boooriiing :zzzz:

Finaalissa CRO - BUT! Se taas voi päättyä miten vaan... Porvoon puolella olen tässä taisteluparissa. Ei pohjanmaalaista palloa kukaan jaksa katella. Itse ainakin näen mielummin taitopalloa, kuin hitaasti kehittyviä juoksuja ja muutama pitkä roiskasu välillä, joita ne on esittäny vuodesta toiseen. Boooriiing :zzzz:
Täysin samaa mieltä. Crocojen pelaaminen on puuduttavaa katsottavaa.

Täysin samaa mieltä. Crocojen pelaaminen on puuduttavaa katsottavaa.

Mutta siellä oli hemmetin hauskaa pelata fullbackia, kun sai blokkailla paljon, eri kulmista ja usein puolustajan yllättäen.

Toivon, että kumpikin pelaa finaalissa kauden parasta jefuaan. Viimevuotinen finaali kun oli yksinkertaisesti paska peli ja päättyi väärin...

Toivon, että kumpikin pelaa finaalissa kauden parasta jefuaan. Viimevuotinen finaali kun oli yksinkertaisesti paska peli ja päättyi väärin...

Miten voi absoluuttinen tulospeli päättyä väärin? Taitoluistelussa voi arvostelupisteet mennä "väärin", jos tuomareita hieman voitelee, mutta kun maaleja lasketaan, niin harvoin voitto menee "vääriin" käsiin. Kuka haluaa voittaa?

Crocodilesin peliä voisi verrata Ruotsin jääkiekkomaajoukkueen peliin. Puolustus tiiviiksi, pelataan tylsää perushyökkäystä, isketään maali ja puolustetaan loppuaika puuduttavasti. Tosin hattua pitää kyllä nostaa Crocojen tämän kauden puolustukselle, joka on pitänyt nollan hämmästyttävän monessa ottelussa.

Miten voi absoluuttinen tulospeli päättyä väärin? Taitoluistelussa voi arvostelupisteet mennä "väärin", jos tuomareita hieman voitelee, mutta kun maaleja lasketaan, niin harvoin voitto menee "vääriin" käsiin. Kuka haluaa voittaa?

Crocodilesin peliä voisi verrata Ruotsin jääkiekkomaajoukkueen peliin. Puolustus tiiviiksi, pelataan tylsää perushyökkäystä, isketään maali ja puolustetaan loppuaika puuduttavasti. Tosin hattua pitää kyllä nostaa Crocojen tämän kauden puolustukselle, joka on pitänyt nollan hämmästyttävän monessa ottelussa.

Luehan nyt ajatuksella tuo mun viesti. Ensin totean pelanneeni siellä, jonka jälkeen totean pienellä kirjoitettuna, että mielestäni lopputulos oli väärä. Tarkoitin sillä, että olisin toivonut toisen joukkueen voittaneen, enkä sitä, että Crocot olisivat jotenkin kärsineet vääryyttä lopputuloksen suhteen. Pelattiin erittäin huono peli. Niin ja tuomaripelilläkö ei ole osaa eikä arpaa jefussa? Mun mielestä shakki on maailman ainoa kaiken maailman sattumista ja huonosta tuurista vapaa peli.

Seinäjoen hyökkäyksen huonoutta tai porvoon puolustuksen hyvyyttä...

2005 finaalissa porvoolla yksi päästetty maali joka tuli intterin jälkitilanteesta, jossa pallo palautettiin 1 yrd linjalle. Kummatkin puolustukset pelasivat loistopelin ja verraten seinäjoen hyökkäystä porvoon hyökkäykseen, oikea joukkue voitti. Tänä vuonna (jos finaalissa samat joukkueet) täytyy porvoon joukkueen onnistua 110%, jotta voitto irtoaisi. Suurin nälkä on tyydytetty, joten ehkä pientä alisuoritusta voi esiintyä. Seinäjoen puolustusta en epäile, paitsi kun vastassa maan paras hyökkäys...

Ymmärrän kantasi että väärä joukkue voitti. Toiselle oikea, toiselle väärä...

Ja mitä seinäjoen hyökkäykseen tulee... Varmasti kiva pelata fularia(tai sitten ei), mutta entäs muut? Rissut juoksentelee suoraan ja välillä roiskastaan! QB? Yleisö? Makuasioita varmaankin... Mutta onhan se tehokasta ja vain se lasketaan (paitsi mun mittarilla).

Kierros 13 tuloksia...

BUT - ROO 42 - 7 (oma veikkaus 31 - 21)

Aliarvioin totaalisesti but puolustuksen kunnon tässä ottelussa. Ei näkynyt muutaman pelaajan puuttuminen. Allen ei paljon juoksennellut omaan tyyliinsä, liekö loukkaantunut? Hyökkäys sen sijaan jaksaa nakuttaa!

CRO - SCS 72 - 0 (ov 69 - 0)

Melkein kohilleen...

WOL - RAJ 35 - 28 (ov 31 - 26)

Tälläkin veikkauksella ois rahaa tullut tilille ;) Juuri niin tasainen ottelu kuin oli arvattavissa. Olisi toivonut ritareille hyvän loppukauden päätteeksi edes tämän voiton.

Luehan nyt ajatuksella tuo mun viesti. Ensin totean pelanneeni siellä, jonka jälkeen totean pienellä kirjoitettuna, että mielestäni lopputulos oli väärä. Tarkoitin sillä, että olisin toivonut toisen joukkueen voittaneen, enkä sitä, että Crocot olisivat jotenkin kärsineet vääryyttä lopputuloksen suhteen. Pelattiin erittäin huono peli. Niin ja tuomaripelilläkö ei ole osaa eikä arpaa jefussa? Mun mielestä shakki on maailman ainoa kaiken maailman sattumista ja huonosta tuurista vapaa peli.

OK, luin siis väärin. Pahoitteluni. Toiselle joukkueelle oikea ja toiselle väärä tulos now i get it ;)
Tuomarit tuomitsee niin kuin näkevät ja turhan paljon saa (lajissa kuin lajissa) tuomarit syitä niskoilleen. Ainahan se hävinnyttä joukkuetta korpeaa, jos joku tuomio on mennyt omasta mielestä väärin ja se "ratkaisee" pelin.

Piipaan veikkaus :worship: Sä oot Guru!

Tuomarit tuomitsee niin kuin näkevät ja turhan paljon saa (lajissa kuin lajissa) tuomarit syitä niskoilleen. Ainahan se hävinnyttä joukkuetta korpeaa, jos joku tuomio on mennyt omasta mielestä väärin ja se "ratkaisee" pelin.
Tuomareita arvostelevat henkilöt voisivat itse kokeilla tuomarina toimimista jenkkifutis tai ihan missä tahansa lajissa. Ei muuten ole helppoa. Iso käsi täytyy antaa noille tuomareille, jotka jaksaa vuodesta toiseen ajaa ympäri Suomea saamassa haukkuja. Palkaksihan tuomari saa vaan kilometrikorvaukset. Kaikki kesän viikonloput isojen miesten haukuttavana, talk about love for the game. :rolleyes:

Piipaa sanoi:
Tänä vuonna (jos finaalissa samat joukkueet) täytyy porvoon joukkueen onnistua 110%, jotta voitto irtoaisi. Suurin nälkä on tyydytetty, joten ehkä pientä alisuoritusta voi esiintyä. Seinäjoen puolustusta en epäile, paitsi kun vastassa maan paras hyökkäys...
Tänä(kin) vuonna voittaa se joukkue, jonka puolustus mokaa vähemmän. Näin melkein sanoisin. Porvoo on vahvoilla, jos he saavat pari maalia etumatkaa. Seinäjoen hyökkäys IMO on tehokas, mutta käyttää paljon enemmän pelikelloa kuin Porvoon hyökkäys. Nämä asiat tulee esiin viimeistään pelin lopussa.

Uskomattomia itsestäänselvyyksiä minäkin sorrun laukomaan. :D

Mou sanoi:
siellä oli hemmetin hauskaa pelata fullbackia
AINA on kiva pelata fullbackia. ;)

Sitten se veikkaus. Veikkaan vaan 1x2 menetelmällä, koska en kehtaa teitä guruja vastaan tapella.

But-Cro: 1. Porvoo hoitaa kotikentällä hampaattomien lehmien huutaessa Seinäjokelaiset suohon. Seinäjokea painaa pitkä bussimatka Porvooseen, vaikka pahimmat helteet on jo ohi.

Tro-Wol: 2. Wolvot hoitaa, kuten viimeksikin.

Roo-SCS: 1. Pisteautomaatti ei petä tälläkään kertaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom