Tuomareita arvostelevat henkilöt voisivat itse kokeilla tuomarina toimimista jenkkifutis tai ihan missä tahansa lajissa. Ei muuten ole helppoa. Iso käsi täytyy antaa noille tuomareille, jotka jaksaa vuodesta toiseen ajaa ympäri Suomea saamassa haukkuja. Palkaksihan tuomari saa vaan kilometrikorvaukset. Kaikki kesän viikonloput isojen miesten haukuttavana, talk about love for the game.![]()
Ei käy kateeksi... Itse kokeillut joskus tuomarointia ja täytyy myöntää, ettei tosiaan ole mun laji.
Uskomattomia itsestäänselvyyksiä minäkin sorrun laukomaan. :D
Anna tulla vaan. Ei saa jättää sitä kiertämään sisään, jos sen haluaa sanoa :lol2:
Sitten veikkaus kierrokselle 14
Butchers-Crocodiles 21-17
Veikataan nyt näin päin. Butchersilta kolme peliä nähneenä, olen vakuuttunut, että se puhkoo jopa Vaahteraliigan parasta puolustusta. Crocodilesia en valitettavasti ole tällä kaudella nähnyt, joten tämä arvio tulee niin kuin pupu taikurin hatusta. Butchersin puolustus pystyi hieman siipirikkonakin pitämään Roostersin vain yhdessä TD:ssä, vaikka tilastojen mukaan Roosters eteni melko paljon. Runkosarjan laadukkain peli tulossa?
Trojans-Wolverines 35-42
Maalintekokilpailu. Hyökkäykset juhlii ja Wolverines ottaa runkosarjan loppuun lohdutusvoiton.
Roosters-Sea City Storm 64-6
Roosters rankoo ja Rauma tekaisee yhden TD:n ja lähtee miettimään mitä tekisi ensi kaudella. Vaahtera vai divari?