Vaahteraliiga 2006

Tuomareita arvostelevat henkilöt voisivat itse kokeilla tuomarina toimimista jenkkifutis tai ihan missä tahansa lajissa. Ei muuten ole helppoa. Iso käsi täytyy antaa noille tuomareille, jotka jaksaa vuodesta toiseen ajaa ympäri Suomea saamassa haukkuja. Palkaksihan tuomari saa vaan kilometrikorvaukset. Kaikki kesän viikonloput isojen miesten haukuttavana, talk about love for the game. :rolleyes:

Ei käy kateeksi... Itse kokeillut joskus tuomarointia ja täytyy myöntää, ettei tosiaan ole mun laji.

Uskomattomia itsestäänselvyyksiä minäkin sorrun laukomaan. :D

Anna tulla vaan. Ei saa jättää sitä kiertämään sisään, jos sen haluaa sanoa :lol2:

Sitten veikkaus kierrokselle 14

Butchers-Crocodiles 21-17
Veikataan nyt näin päin. Butchersilta kolme peliä nähneenä, olen vakuuttunut, että se puhkoo jopa Vaahteraliigan parasta puolustusta. Crocodilesia en valitettavasti ole tällä kaudella nähnyt, joten tämä arvio tulee niin kuin pupu taikurin hatusta. Butchersin puolustus pystyi hieman siipirikkonakin pitämään Roostersin vain yhdessä TD:ssä, vaikka tilastojen mukaan Roosters eteni melko paljon. Runkosarjan laadukkain peli tulossa?

Trojans-Wolverines 35-42
Maalintekokilpailu. Hyökkäykset juhlii ja Wolverines ottaa runkosarjan loppuun lohdutusvoiton.

Roosters-Sea City Storm 64-6
Roosters rankoo ja Rauma tekaisee yhden TD:n ja lähtee miettimään mitä tekisi ensi kaudella. Vaahtera vai divari?

Kierros 14

BUT - CRO 17 - 22

Kummallekin tärkeä matsi runkosarjan voiton takia. Crocot kovemmassa iskussa tällä hetkellä, joten voitto pohjanmaalle. Puolustus järkkymätön, mutta tässä ottelussa haavoittuu hieman. But puolustus hakee vielä paikkaansa, mutta välierissä alkaa homma toimimaan!

TRO - WOL 22 - 41

Wol näyttää paikkansa! Eli ovat paperilla neljänneksi parhaita suomessa ;) Tämä matsi pitää hoitaa suhteellisen selvästi, mutta wol takakenttä tekee siitä itselleen vaikeaa. Tro puolustus yksinkertaisesti vuotaa pahasti.

ROO - SCS 42 - 0

Pisteet riippuu siitä, kuinka paljon Allen jaksaa juosta, vai onko liian hajalla. Junnuqb ei paljon pisteitä pääse nakuttamaan, kun allen otetaan lepäämään pleijareita varten.

Olen myös itse ollut tuomarina ja voin kyllä sanoa, että mikään tähän jumalaiseen lajiin liittyvä ei ole niin vittumaista kuin tuomarointi. Voisin kuvitella toimivani esim. junnuvalmentajana, joukkueenjohtajana, huoltajana tai vaikka minä ja varmasti tuntisin sen toiminnan olevan hyvin käytettyä aikaa, mutta tuomarin koiranvirkaan en kyllä enää koskaan lähde (jos ei nyt mahdolliset tulevat pojat mahdollisesti ala pelaamaan peeweetä tms.). Todellakin ISO hatunnosto heille, jotka hommaa jaksavat tehdä.

P.S. Ymmärrän kyllä kiroamisen siitä, että tuomarilla ei ole munaa viheltää jotain selvää tilannetta, tai että tuomari ei tunne sääntöjä tms. Sen sijaan en jumalauta voi käsittää sitä isojen miesten kitinää "eksä v***n puusilmä nähny ku toi roikku mun hihassa (ja sen vuoksi varmaan lensitkin 3 m kaaressa selällesi toim. huom.)". Keskittykää pelaamiseen!

edit. kirjoitusvirhe

Oikeita tuloksia...

BUT - CRO 16 - 37 (oma veikkaus 17 - 22)

Luulin butchersin tekevän veikkaustani enemmän pisteitä, mutta ei. Crocot sen sijaan karkasi 3 neljänneksellä. Finaalista odotettavissa tiukka matsi!

TRO - WOL 28 - 29 (ov 22 - 41)

Olipas tiukka ja ratkesi ilmeisesti aika lopussa wol "kaikki tai ei mitään" yritykseen.

ROO - SCS 44 - 20 (ov 42 - 0)

WTF!!! Toivottavasti Roo säästeli jo pleijareihin jätkiä! Ei ole tilastoja tullut, joten ei tiedä ketä siellä on pelannut. Noilla numeroilla ei porvoota paljon hetkauteta. Rauma teki yli puolet enemmän pisteitä tässä ottelussa, kuin 11 edellisessä yhteensä...

WTF!!! Toivottavasti Roo säästeli jo pleijareihin jätkiä! Ei ole tilastoja tullut, joten ei tiedä ketä siellä on pelannut. Noilla numeroilla ei porvoota paljon hetkauteta. Rauma teki yli puolet enemmän pisteitä tässä ottelussa, kuin 11 edellisessä yhteensä...

Ainakin yhdeltä Roosterssin pelaajalta murtui/katkesi nilkka. Lanssin kanssa vietiin pois. Ja junnu qb otti aika monta osumaa yllättävän paljon vuotavalta hyökkäyksen linjan takia.

yllättävän paljon vuotavalta hyökkäyksen linjan takia.
Mikäs siinä niin yllätti?

Mitä olen käynyt pelejä nyt katsomassa niin sen verran mäkin tajuan että huono linja! Kai ne sitoo toistensa kengännauhat kun ei ite pysty?

En tiedä sitten, ja ne menetti yhen linjamiehen vielä loukkaantumiseen.

Mutta kyllä se Allen on pelimies.. ei siitä pääse mihinkään

Oikeita tuloksia...

BUT - CRO 16 - 37 (oma veikkaus 17 - 22)

Luulin butchersin tekevän veikkaustani enemmän pisteitä, mutta ei. Crocot sen sijaan karkasi 3 neljänneksellä. Finaalista odotettavissa tiukka matsi!

Oma veikkaus But-Cro 21-17

Kävin katsomassa pelin. Butchers ryssi ihan omalla sekoilullaan pelin. Pari kertaa annettiin Crocodilesille uudet yritykset vaihtovirheillä ja sitten pompoteltiin palloa käsistä maalialueella. Lopussa Porvoo ei peluuttanut Connoria (loukkaantui?) ja siirtyi 5 laitahyökkääjän settiin kun Haverinen/Padatsukin olivat kentän laidalla toipilaina. Kolmas neljännes meni Crocodilesille, eikä neljännellä kumpikaan joukkue ruvennut rikkomaan itseään.

TRO - WOL 28 - 29 (ov 22 - 41)

Olipas tiukka ja ratkesi ilmeisesti aika lopussa wol "kaikki tai ei mitään" yritykseen.

Oma veikkaus Tro-Wol 35-42

Menipäs tiukaksi. Wolverinesilla menee turkki käkkärälle ensi viikonloppuna Seinäjoella.

ROO - SCS 44 - 20 (ov 42 - 0)

Oma veikkaus Roo-SCS 64-6

Pelasiko Allen? Jos Tobias (Andersson) pelasi QB:na, niin ihan kohtuulliset lukemat hyökkäykseltä. Roostersin puolustus ei kyllä vakuuta jos noin paljon päästää hännänhuipulle. Butchersia vastaan todellisissa vaikeuksissa.

Piipaalla ekaa kertaa hieman huonompi veikkaus. Runkosarjaväsymystä? Playoffseihin sitten uudet setit.

Pelasiko Allen? Jos Tobias (Andersson) pelasi QB:na, niin ihan kohtuulliset lukemat hyökkäykseltä. Roostersin puolustus ei kyllä vakuuta jos noin paljon päästää hännänhuipulle. Butchersia vastaan todellisissa vaikeuksissa.

Piipaalla ekaa kertaa hieman huonompi veikkaus. Runkosarjaväsymystä? Playoffseihin sitten uudet setit.

Allen pelasi ainakin ensinmäisen neljänneksen ja osan toista. Aika paljon Roosterssin takakentällä oli taklaus ongelmia, eli ei laitettu käsiä ympärille. Tulee aika ikävät oltavat butcherssia vastaan tuolla tavalla.

Aika hyvin on ajoitettu, Vaahteraliigan runkosarja loppuu ja Perjantaina aamuyöllä suomen aikaan alkaa NFL, ottelulla Steelers - Dolphins. Nyt saa sitten suomen kaapelikanaviltakin näkymään NFL:ää kun ottaa Viasatin paketin.

Go Raiders!

Runkosarjaväsymystä tai sitten kun pleijarit lähestyy, niin veikkaa enemmän tunteella kuin järjellä...

Otteluparithan ovat BUT - ROO & CRO - WOL. Uskoisin aika selvänumeroiset ottelut tulevaksi. Numerot myöhemmin :)

Jäi pleijari kierros arvaamatta, mutta päin veetä ois veikkaukset menny! Wolwot johtaa ja Butchers - Roosters tiukka matsi! Odotellaan lopputuloksia...

Mikähän tsunami siellä oikeasti riehuu kun crocojen hyökkäys on noin pahasti jäässä? Ei kyllä tuo aiempi peli antanut mitään viitteitä edes wolwojen voiton mahdollisuuteen.

edit siis 9. kierroksen

Itse seurasin liveä. Cro - Wlo ottelusta tuntuu olevan todella hankala saada mistään tietoa, paitsi ylen hitaasti päivittyviltä sivuilta.

Veikkaus : Cro jenkkiqb heti alussa rikki, joten se siitä sitten. Siitä suomalaisesta "never heardista" ei finaaliin nostajaksi ole. Jos kyseinen herra ois alkuperäsiten suunnitelmien mukaan pelannut koko kauden, crocot ei ois näinkään pitkällä.

Veikkaus2 : Crocot nousee kohta ohi...

Tästä VAADITAAN lisätietoja! Miten tuo voi olla mahdollista.

Sitä minäkin mietin ja annoin muutaman selityksen tapahtuneelle. Tai sit wolwot vaan oli niin iskussa!

BUTCHERS JYRÄÄ VOITTOON!!!!!!!!!!!! :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Wol takakenttä voi tehdä jotain kokeiluja, mutta eipä se paljon auta ottelun vanhetessa...

Sitä minäkin mietin ja annoin muutaman selityksen tapahtuneelle. Tai sit wolwot vaan oli niin iskussa!

BUTCHERS JYRÄÄ VOITTOON!!!!!!!!!!!! :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Wol takakenttä voi tehdä jotain kokeiluja, mutta eipä se paljon auta ottelun vanhetessa...

Tota Cro-Wol peliä ei olis arvannu Piipaakaan ;)

Olen samaa mieltä siitä että Wolverinesilla on vaikeampaa Porvoon heittohyökkäyksen kuin Crocojen lihamyllyhyökkäyksen kanssa.

Ei muuta kuin liput tilaukseen ja paikan päälle. Kausi huipentuu!

En EDES minä olisi arvannut loppuottelu pareja ;)

Butchersin ex/nykyinen valmentaja sen sijaan veikkasi ennen kauden alkua täsmälleen oikein loppuotteluparit :

http://www.porvoonbutchers.com/uutiset/kausikatsaus1_2006.htm

Finaalista voi tulla mielenkiintoinen, koska Wolwoillakin on voittaneita pelaajia joukkueessa, mutta onko tarpeeksi? Välierävoitto Seinäjoesta oli jo iso asia ja varmasti fiilis on kova, mutta on osan voiton nälästä jo vienyt. Wolwojen takakenttä on arvoitus porvoota vastaan. Hahm/Wiik yhdistelmä tuo jotain uskottavuutta, mutta epäilen suuresti sen riittävyyttä.

Back
Ylös Bottom