V****mainen tunne alavatsan seudulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rakimm
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En löytäny ainakaa hausta ja en tiedä onko oikea ketju, mutta kirjoitan silti.

Elikkä, ongelma on seuraavanlainen. Olen kärsinyt jo huhtikuusta asti hirveestä alavastan/virtsarakon jomotuksesta, välillä tuntuu että puukolla viiltelis juuri tuolta seudulta.
Lääkärissä olen käynyt, on kaikki helvetin kusinäytteet, sukupuolitaudit otettu sekä eturauhanen tunnisteltu ja mitään ei ole löytynyt.

Olen itse pohtinut että kyseessä voisi olla kusitulehdus, mutta arvauskeskus kyllä ilmoitti että ei ole koska mitään ei löytynyt.

Oireina tosiaan on:
Kirvely
Toisinaan joutuu ponnisteleen kusemisen kanssa
Aamuisin todella kipeä virtsarakko, helpottaa joskus päivisin ja joskus taas tulee vielä kipeemmäksi.
Tiheä virtsaisuus
alaselkä ja munuaiset kipeenä.

Joten löytyiskö ketään ns. kohtalontoveria kenellä olisi ollu samantapasia oireita ja miten ne on hoidettu.

Onko ultrattu virtsakivien varalta? Pahentaako rasitus/stressi/kiihtyneisyys/kipulääkkeet kipua? Onko kipu pulsoivaa?

unohtu tosiaan mainita, että ultraäänikuvauskin on tehty ja ei mitään löytynyt, tuntuu että niistä kipulääkkeistä ei ainakaan ole apua ollut. ainut missä olen huomannut, että pahenee niin on tosiaan kun istuu (teen istumatyötä, kun ajan noita maansiirtokoneita), mutta sekin riippuu ihan siitä millainen kipu on ollut aamulla. tuossa kun joululomalla olin niin huomasin että kipu oli poistunut kokonaan ja nyt taas pari pv sit iski takaisin, joululomallaki vaan makoilin ja ryyppäsin :D mutta voisin kyllä sanoa että osittain olen huomannu pulsoivaa vaihtelua sekä todella aaltomaisia äärimmäisen kovia kiputiloja

astmasta, kilpirauhasenvajaatoimintaa ja sit on aivolisäkeperäinen hormonivajaus, tähän olen käyttänyt sustanonia, mutta nyt ollut tauolla pitkän aikaa. sokeriarvot oli ok, mutta verikokeissa on s-adioni ollu reippaasti koholla, että jotain ongelmii lisämunuaisten kanssa, voi olla että sekin arvo johtuu tyroxiini lääkityksestä?!

Periaatteessa toi hormonivajaus vois aiheuttaa polyuriaa, mutta suosittelisin, et vaatisit lisätutkimuksia. Diabetes on melko yleinen aiheuttaja, mut ei sovi muuten tähän.

nyt kun tuosta rupesit puhumaan, niin olen huomannut että kahvi pahentaa oireita. Joululomalla join kahvia 2-3 kuppia viikossa ja normaalisit juon 3-4kuppia päivässä.
Sain varalta yhden tutun lääkärin kautta reseptillä Ciprofloxacin lääkettä. En ole vielä aloittanut, mutta lääkäri sanoi että jos ei 2-3pv sisällä rupea vaikuttaa niin jättää syömättä loppukuurin.

Ab-kuuri on kyllä vähän kyseenalaista, jos on juuri todettu, ettei kusitulehdusta ole. Ruinaa ittes endokrinologin vastaanotolle, niin selvinnee varmiten. Jos ihan mutulla pitäis heittää, niin uskosin liittyvän jotenki hormonitoimintaan.

Urologin tsekkaus ois varmaan paikallaan. Etkö ole lähetettä saanut, vaikka pitkään jatkuneet oireet ja perusteveydenhuollon selvittelyissä ei ole syytä löytynyt? Ja ei toi endokrinologin tapaaminenkaan pahaa varmaankaan tekisi.

urologille on aika joskus 3-4kk päästä, tosiaan on jo 2013 huhtikuusta asti olleet nää kivut ja vasta viime vuoden marraskuussa lääkäri teki vihdoin lähetteen.
endolla olen käynyt jo muutamia kertoja kun tutkivat tota s-adionia niin pitää ottaa puheeks sielläki ens kerralla kun aika sieltä sattuu tulemaan. Täällä tää arvauskeskus tuntuu olevan mitä sattuu, tk lääkärit tuntuvat olevan viisampia ku vitunkeksijä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Back
Ylös Bottom