V-12 turbo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lexx
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan testannut kyseistä ainetta? Olen lueskellut ulkomaisilta foorumeilta että ois aika hyvää ainetta. Maksaa vaan pirusti, ettei viitti ihan huvikseen aamupalaksi ottaa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On se hyvää mutta jos tavallinen kreatiinimonohydraattikin toimii sulla niin ei sitten varmaan kannata tuota huvikseen aamupalaksi ottaa. Eli suosittelisin niille joilla tavallinen krea ei potki.

lexx sanoi:
Onko kukaan testannut kyseistä ainetta? Olen lueskellut ulkomaisilta foorumeilta että ois aika hyvää ainetta. Maksaa vaan pirusti, ettei viitti ihan huvikseen aamupalaksi ottaa :)

Hyvin toimii. Itsekäytin ennen V12:ta, mutta nyt käytän Dymatizen Xpand- nimistä tuotetta sen paremman hinta/laatusuhteen takia. Xpandissa on enemmän mm. A-AKG:ta (3g/annos) ja hinta sille Suomessa 45€/775g.

lexx sanoi:

jees, hyvin potkii :hyper: treenipäivinä 2annosta, joten kalliiks tulee, mutta kokeile ihmeessä! ;)

No ei toi nyt niin älyttömän kallista ole..

juffe sanoi:
No ei toi nyt niin älyttömän kallista ole..
Jos treenaa esim 3x viikossa, purkki kestää 5vkoa... Kaikki on suhteellista, mut opiskelijan näkökulmasta 11.8e/vko kreatiiniin on aika paljon :jahas:

...väsynyttä näsäviisastelua :zzzz:

Kokeilen kans ku pötti tulis postis. Eli otan vain treenipäivinä, mutta pötis luki että annosten väli minimissään 8h. Jos meen salille heti aamupalan jälkeen, niin kannattaako ottaa aamun annos myöhemmin, esim.illalla? Vai miten olis tehokkainta ?

Itse otin tuota joka aamu yhden annoksen (sekä treeni että lepopäivinä). Treenipäivänä lisäksi annos noin puoli tuntia ennen treeniä. Ainakin suositellaan että tuota otettaisiin joka päivä. Itellä tuntui ainakin potkivan noilla ohjeilla joten en nää mitään syytä poiketa niistä kunhan seuraavan kierroksen otan :)

Edit: Jos aamulla reenaa nii ottaisin itse ainakin samalla tapaa puoli tuntia ennen reeniä yhden annoksen ja illalla sitten puoli tuntia ennen päivällistä toisen.

Treenipäivinä 2 kertaa, huilipäivinä kerran. Ei missään nimessä vähempää jos haluaa että aine tehoaa kunnolla. 5 päivän treeniviikolla purkki kestää sen 4-6 viikkoa ja ehtii kyllä toimia.

Emme suosittele, minkäänlaista pinoutuvaa tai synergististä vaikutusta ei monohydraatin kanssa tietääksemme ole. Kunnon proteiini ja palautusjuoma ovat parhaita kavereita V-12:n kanssa.

Onko kyseisestä tuotteesta käyttökokemuksia ihmisillä, joilla kreatiinimonohydraatti ei toimi ollenkaan!

Flesh sanoi:
Onko kyseisestä tuotteesta käyttökokemuksia ihmisillä, joilla kreatiinimonohydraatti ei toimi ollenkaan!

Vaikkei tämä vastaa suoraan kysymykseesi, samaan aiheeseen liittyen: V-12 Turbossa oleva Betaiini-Glykosyamiini on aine mikä muuttuu kehossa kreatiiniksi ja tarkoitettu avuksi sellaisille joille kreatiinilla ei ole vaikutusta.

Käytännön kokemuksia tälläisiltä käyttäjiltä ei meilläkään Suomessa ole. Olisi hyvä kuulla miten aine toimii kreatiini-nonrespondereilla, että tiedämme uskallammeko tätä toiminnallisuutta mainostaa.

SAN info sanoi:
Vaikkei tämä vastaa suoraan kysymykseesi, samaan aiheeseen liittyen: V-12 Turbossa oleva Betaiini-Glykosyamiini on aine mikä muuttuu kehossa kreatiiniksi ja tarkoitettu avuksi sellaisille joille kreatiinilla ei ole vaikutusta.

Käytännön kokemuksia tälläisiltä käyttäjiltä ei meilläkään Suomessa ole. Olisi hyvä kuulla miten aine toimii kreatiini-nonrespondereilla, että tiedämme uskallammeko tätä toiminnallisuutta mainostaa.

Nimenomaan, kokemuksia kaipailen itsekin... Itse kokeilin Sanin Cubed-tuotetta ja mielestäni tuotti itselleni jonkinlaista vaikutusta, vaikka monohydraatilla en saa minkäänlaista lisätehoa harjoitteluun. Eikä minulla painokaan nouse monohydraatilla oikeastaan ollenkaan:(

Kokeilin purkin tuota v12 turboa. Ainakin minä sain tavallisella monohydraatilla pitemmällä aikavälillä hyviä tuloksia, käytin putkeen, about 6kk jonka jälkeen 1vkon tauko ja sitten pönttö v12:sta. V12 käyttäessäni en huomannut mitään eroa, monohydraatin pitemmän käytön kanssa lihakset olivat aikalailla suuremmat ja sitten pienenivät v12 aikana, lisäksi alkoi nivelkipuja ilmaantumaan. Yleisesti ottaen monohydraatti pakkauksissa annosteluohjeet ovat alakantissa, tyyliin: 1teelusikka on 5g. Digitaalinen vaaka paljasti seuraavaa: annos piti lähes tuplata ennenkuin tuo 5g oli kasassa. Toisinsanoen, alkoi monohydraattikin toimimaan kun, nostin annoksen oikeille lukemille, eikä vetässyt perstuntumalla purkkien annosteluohjeiden mukaan. Ajattelin itsekin pitkään kuuluvani porukkaan, jolla kreatiini ei toimi. Nyt toimii ja erityisesti pitkällä aikavälillä kohdallani :thumbs:

Pari päivää sitten loppui tuo v12. Palasin perinteiseen monohydraattiin takaisin, ilman taukoja. Mm. Matti Halosen opuksessa todetaan, ettei kreatiinin pitkäaikainenkaan käyttö heikennä sen tehoa. Eli kokeilin pitkää jaksoa ja sopi hyvin.

Halonen päästelee välillä aikamoisia (kaupallisia)sammakoita suustaan, eli ihan surutta ei kannata luottaa kaveriin, ei ole mikään ammattilainen. Kannattaa käyttää hyväkseen Pakkiksen experttejä Mannista ja Hulmia, pesee Halosen heittämällä silmät kii.

Joo, näin on. Markkinatalous sanelee Halosellakin nykypäivänä ravinto-oppia, jota jakelee niitä kyseleville. Varauksellisuus on sama asia, kuin pistäsi rahaa pankkiin. Kyllä siinä Halosen oppaassa todellakin tyrkytetään "gurun" suunnittelemia pulvereita ja jauhoja. Aggressiivinen tyrkyttäminen ei kohdallani toiminut. Ravintoasiat oli ihan ok perustiedoiltaan mutta mitään Hulmin tarjoamaa timantin kovaa faktaa ei ole vielä vastaan tullut. Mistään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom