V-12 turbo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lexx
  • Aloitettu Aloitettu
SAN info sanoi:
Vaikkei tämä vastaa suoraan kysymykseesi, samaan aiheeseen liittyen: V-12 Turbossa oleva Betaiini-Glykosyamiini on aine mikä muuttuu kehossa kreatiiniksi ja tarkoitettu avuksi sellaisille joille kreatiinilla ei ole vaikutusta.

Käytännön kokemuksia tälläisiltä käyttäjiltä ei meilläkään Suomessa ole. Olisi hyvä kuulla miten aine toimii kreatiini-nonrespondereilla, että tiedämme uskallammeko tätä toiminnallisuutta mainostaa.

Tää on ainut niksnaksu krea, josta oon huomannut edes jonkinlaista hyötyä!
kun oon syöny viä pariviikko tätä v-kakstoistasta, pidän tauon. ja koitan normi kreaa tupla annoksella, niinkuin tossa joku kehottikin. ja katson tapahtuuko mitään,vai ei. Normaali annoksilla en ole huomannu mitään apua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy itsekin kirjoittaa kokemuksistani. Olen useaan otteeseen kokeillut monohydraattia saamatta siitä juurikaan mitään hyötyä. Olen tankkaillut, käyttänyt lyhyitä ja pitkiä jaksoja, kokeillut eri merkkejä jne, mutta minulla se ei vaan ole tuntunut toimivan.

Nyt olin nelisen kuukautta dieetillä, jonka aikana pudotin painoa yhdeksän kiloa. Siinä reilun kahden kuukauden kohdalla aloin syömään V12:sta ohjeiden mukaisesti ja kokoajan paikallaan junnanneet (itse asiassa dieetin takia jopa hieman pudonneet) tulokset lähtivät nousuun ehkä hieman reilun viikon käytön jälkeen. Ei tulosten nousu mitään räjähdysmäistä ollut, mutta dieetin huomioon ottaen muutamien toistojen viikottaiset lisäykset puhuisivat mielestäni tuotteen toimivuuden puolesta.

Ilmeisesti henkilöt, joilla normaali monohydraatti ei toimi toivotulla tavalla saattaisivat hyötyä näiden tri- tai dikreatiini malate -tuotteiden käytöstä. Harmi ettei näistä kreatiineista tunnu olevan tarjolla mitään tieteellistä tutkimusta.

Itse olen nyt n. viikon verran käyttänyt kyseistä kreatiinia, ja voin sanoa että parasta kreaa mitä olen käyttänyt koska, pumppi on selvästi parantunut ja sarjakestävyys noussut parilla toistolla jo viikossa!, Katotaan nyt purkki loppuun nouseeko miten paino ja tulokset mutta. tästä tuotteesta on vain positiivisia kokemuksia, ainoa negatiivinen asia on kallis hinta. mutta ensimmäinen käyttämäni lisäravinne tämä on jonka tehon kyllä HUOMAA!. :). jeps ei muuta tällä kertaa.

edittiä. Miksi muuten pakkikselta ei löydy enään kyseistä tuotetta valikoimastaan?.:eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom