Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Dobermann
Onkohan toi ihan terveellistä syödä raakaa kananmunaa?
Tuskin edes kovin hyvääkään.
Originally posted by trebla
Miksi muuten jättäisit keltuaiset syömättä ?
Originally posted by Sepa
Paljon rasvaa
Originally posted by Sepa
Paljon rasvaa.:joulu4:
Originally posted by astro
no tartteehan sitäkin. Mulla menee 5-10kpl päivässä (keitettynä keltuaisineen). Voisi mennä mittauttamaan kolesterolin vaikka kuukauden päästä (ennen inttiä) kun tätä kananmunan syöntiä on jatkunut jo jonkin aikaa. Sitten näkisi onko sillä vaikutusta mulle.
Originally posted by trebla
T-magista joskus luin että raa'asta kananmunasta ei imeydy läheskään kaikki proteiini. Eli jos itse söisin kananmunia niin kokkaisin niistä jotain. Miksi muuten jättäisit keltuaiset syömättä ?
Originally posted by skugge
Keltuaisethan ovat vain pelkkää puhdasta kolesterolia.
Originally posted by wbb
Laitas sit infoa tänne, että minkälainen arvo tuli. YTHS:llä on mukava käydä verikokeissa aina pari kertaa vuodessa.. :kippis1:
Originally posted by skugge
Keltuaisethan ovat vain pelkkää puhdasta kolesterolia. voihan niitäkin tietysti aina muutaman laittaa sekaan..
Originally posted by astro
Laitan toki. Vuosi sitten multa otettiin jotain arvoja ennen ja jälkeen roaccutan-kuurin, ne on varmaan joten kuten vertailukelpoisia. Menee vähän offtopiciksi mutta mitä kaikkea voin teekkarina (vissiin YTHS:llä) käydä mittauttamassa? Testot, insuliiniherkkyys, triglyseridit, yms hormoonit ois kiva saada tietää Hirveen montaa kymmentä euroa en viitsisi lystistä maksaa