Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Jos taas haluat kunnon välipalan lisäravinteista, niin ei muutakuin omaa suosikkia Myoplexin ateriankorviketta naamaan, olen itse täysin koukussa niihin.
Jopas vastaankin myöhässä, mutta parempi kuin ei milloinkaan. Eli veteen tulee sekoiteltua.Orid sanoi:Kerros Mike, sekoitatko ton suklaa myoplexin veteen vai maitoon ja mihin määrään nestettä? Siinä ohjeessahan taidetaan sanoa, että 450ml vettä pitäs sekottaa, mutta mun mielestä siitä tulee melko tahnaa sillä määrällä nestettä ja maku on melkeen liianki makea, vaikka iteki melko sokerihiiri oonki yleensä. Maku on kyllä alkanut tuntumaan koko ajan paremmalta, kun oon muutaman pussukan juonu noita.
Se on juuri siihen tarkoitettu.MrMikey sanoi:Kerros Mike soveltuuko tuo XL proteiini illalla nautituksi? Siis niin kuin yöproteiiniksi?
Orko sanoi:Miltäs tälläinen kuulostaisi lisäproteiinina.
1 osa hera
1 osa maltoa
n.0,8 osaa soija
Kyllä tuota maito90 -prodeakin pitäisi olla myynnissä, sehän on nykyään sitä "green line" -sarjaa. Lisäksi fastilta on saatavilla promixia, joka on tarkoitettu yöproteiiniksi ja soveltuu kyllä myös välipalaksi.NaS sanoi:Aiemmin käytin fastin maito90, mutta ku sitä ei löydy mistään enää?
Tuo best 3 on ihan hyvä välipalaksi, ei imeydy niin äkkiä kuin pelkkä hera joka on sitten palkkariin paras vaihtoehto.Nikoliina sanoi:Mitä mieltä olette NutriSportin Best 3 Proteinista, jossa hera-, valkuais- ja soijaproteiinia? Miten imeytyy, voiko käyttää palkkariin, välipalaprotskuun?
Eikö Protein XL sovellu palkkariin sen maitoproteiinin takia?
Nikoliina sanoi:Mitä mieltä olette NutriSportin Best 3 Proteinista, jossa hera-, valkuais- ja soijaproteiinia? Miten imeytyy, voiko käyttää palkkariin, välipalaprotskuun?
Eikö Protein XL sovellu palkkariin sen maitoproteiinin takia?
Noh noh, mikäs hifistelijä sieltä kuitenkin nostaa päätään.. :DGillyanne sanoi:Ei sillä, että sillä nyt varsinaisesti ihmeempää merkitystä olisi, kunhan uteliaisuuttani kyselen.
mho sanoi:Noh noh, mikäs hifistelijä sieltä kuitenkin nostaa päätään.. :D