Välipalaprotsku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NaS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Gillyanne sanoi:
Spidey, sen kun käytät vaan. Itselläkin tällä hetkellä hera-kaseiini sekoitus palkkariprotskuna (kuten myös välipalana yms...), enkä ole havainnut palautumiseni siitä mitenkään huonontuneen. :)

EDIT: Epäilemättä saat myös paljon vastauksia, joissa ollaan täsmälleen eri mieltä kuin minä, mutta kuten todettua - enpäs ole huomannut mitään vaikutuksia palautumiseen ja kehittymiseen sillä, että käytän samaa "hidasta" protskua myös palkkarissa. Ja lieneekö se proteiinien imeytymisnopeus nyt itse asiassa oleellinen seikka ollenkaan... vähän epäilyttää, ettei sillä olisi kovinkaan isoa merkitystä.... Noh, just my .02...

EDIT2: Hupsanssaa, tulipas melkein samansisältöinen viesti kuin vähän ylempänäkin. Kertaus opintojen äiti on :D

Juu näin minä sen ajattelinkin.. Ja olisin kyllä voinut hieman tarkemmin lukea tämänkin threadin kun siinä vastauskin jo oli valmiina :)

Ajattelin tässä tilata Pakkiksen kaupasta Optimum Nutritionin 100% whey protein 2,27 kg minttusuklaan makuisena ja Fastin Malto6:sta palautusjuomaksi. Niin mietin tässä, että kannattaisiko ostaa vielä välipalaksi ja yöprodeksi Protein XL:ää? Helpottaisi tuota syömistä vähän.. Onko muuten kauppaan tulossa suklaan tai jonkun muun makuista XL:ää kun ei nuo banaanit, cafe-lattet ja vaniljat oikein houkuta? Loppuu tuo tämänhetkinen palautusjuoma nimittäin tänään. Seuraavan kerran treenaan maanantaina, että pitäisikö sen jälkeen sitten syödä vaikka tonnikalaa ja banaania tms. palautukseen jos odottelen kunnes kauppaan tulee taas suklaanmakuista XL:ää?

Eli siis Optimum, Malto6 ja Maito90. Paljonkos Optimumia ja maltoa sitten laitan palautusjuomaan ja entä Optimumia ja Maito90 iltaprotskuun? Painan 52 kg.. Entä käykö tuo välipalana? Jos tilaan huomenna ennen neljää niin millon tulee perille?

Laita palkkariin 50g Optimumia ja 40g maltoa. Välipalalla ja illalla 25g Maito90 ja 25g Optimum, ei maltoa. Hiilarit välipalalla leivästä tai banaanista, illalla ei hiilaria, vaan kylmäpuristettua oliiviöljyä tai rypsiöljyä. Jos tilaat huomenna ennen 14:00, lähtee paketti samana päivänä ja saat lapun siitä himaan tiistaina.

Mulla on N-largen suklaata palautumisjuomana ja lueskelin tuolta verkkokaupan puolelta, että toi sopisi myös valipalaksi. Pitääkö kutinsa, eli voinko ottaa tota myös sillon tällön muutenkin, kun vaan reenin jälkeen palautumiseen?
Ja paljonko tuota olis sopivaa vetästä kerralla?
Palautumisjuomassa olen tota käyttänyt 2-2½ scoopillista kerralla.

Mike sanoi:
Voit käyttää myös välipalana, mutta mieluusti kuituja mukaan hidastamaan malton imeytymistä. Esim leipää pala messiin.

Kannattaako tommosta Hera80 proteiinia litkiä ennen kun menee nukkumaan?

Mankind sanoi:
Kannattaako tommosta Hera80 proteiinia litkiä ennen kun menee nukkumaan?
Mieluummin hitaammin imeytyvää esim. FASTin Maito90.

Se kannattaa myös muistaa jos itse "testailee" näitä protskuja palkkarissa, että on tuotteita jotka "mainostavat" tyyliin: sisältää hera-, valkuais-,soija- ja hydrolisoitua proteiinia jne... kaikkea kuun ja taivaan väliltä niin todellisuudessa tuotteessa voi olla sitä hydrolisoitua protskua luokkaa 2%. Tuolloin ei voi juuri sanoa, että on käyttänyt palautusjuomassa hydrolisoitua proteiinia, kun 50 gramman protskuannoksessa on se hydrolisoitu osuus huimat 1 g!

Kyllä sen aidon hydrolisoidun protskun tunnistaa jo hajusta ja mausta.

PS. En kohdista tätä postausta Gillyannelle vaan yleiseksi tiedonannoksi :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom