Välipalaa duuniin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KMC
  • Aloitettu Aloitettu

KMC

Yritin etsiskellä haulla vastaavaa topikkia, mutta eipä sattunut silmään. Ongelmana on, että ei ole töissä jääkaappia. Olen kokeillut kaikenlaisia protskupatukoita ja jotain pähkinärusina miksejä, mutta parempia ehdotuksia / ideoita otetaan mielellään vastaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
John West tonnikala. Prodea n. 40gr/burkki

John West, den e best! :whip:

Maistuu muuten nuo rainbow ja pirkka tunat aika viemärille tämän jälkeen. Onhan tää puolet kalliimpaakin, mutta syötävää sentään.

Maistuu muuten nuo rainbow ja pirkka tunat aika viemärille tämän jälkeen. Onhan tää puolet kalliimpaakin, mutta syötävää sentään.

Minkäs kokosissa purkeissa tota John Westiä saa? Ku kaverilla joskus söin niin se oli semmonen kälynen 80g purkki. Pakko sanoa että on kyllä PIKKUSEN hyvää verrattuna noihin rainboweihin joissa makukin on kyllä melko rainbow :)
Taitaa olla vaan sen verran suolasen hintasta ainaki meikäläiselle että jää kauppaan toistaiseksi..

Eipä se lämmin tuna kaikille uppoa... Itse jos raakana vetelen, niin perustunat pitää olla jääkaappikylmää kamaa. Toki Läntinen Joni uppoaa huoneenlämpöisenä kuten myös monet maustetut kamat.

viimeaikoina olen kokannut munakan tai protskupannareita töihin, kun ne mene ilman jääkaappiakin hyvin.

Taidan olla niin laiska, etten jaksa erikseen duunia varten kokkailla. Mutta tuo tuna vois olla ihan kokeilemisen arvoinen idea! Vähän vaan epäilyttää mitä duunikaverit tykkää sen kärystä.. :kuola:

:offtopic:

Jos on näin hyvä mainos nii pakkoha sen on oltava hyvääki :D

Niin, tosimiestenhän ei kannata syödä hedelmiä. Ovat epäterveellisiä ja tekevät hallaa vastustuskyvylle, yleiselle terveydelle ja miehisyydelle. ;)

EDIT: Paras kombo itselle on: pähkinät, prodejuoma ja hedelmtä. Hyvää, ei kovin kallista ja toimivaa.

viimeaikoina olen kokannut munakan tai protskupannareita töihin, kun ne mene ilman jääkaappiakin hyvin.

Protskupannari kuulostaa mielenkiintoiselta. Laittaisitko oman reseptisi, niin ei tarvitse alusta asti alkaa omaa kehittelemään?

Taidan olla niin laiska, etten jaksa erikseen duunia varten kokkailla. Mutta tuo tuna vois olla ihan kokeilemisen arvoinen idea! Vähän vaan epäilyttää mitä duunikaverit tykkää sen kärystä.. :kuola:

Kyllä sen laadun kärystäkin jo huomaa. Lidlin teollisuusdelfiinitonnarit alkaa olemaan kyllä laadultaan ja hinnaltaan sitä tasoa ettei normaali ihminen syö semmoista (ainakaan kovin pitkään jokapäiväisesti). Hintaa muistaakseni 30 centtiä ja sen kyllä huomaa.

Purkin kun avaa lehahtaa silkka kuolema ja tonnikalan kärsimys. Makukin on jotain niin helvcettiä. Yleensä jätetonnarit kyllä jääny, kun saanut maistaa Westiä tai päälle euron tonnareita.

Tosimiehet syö hedelmiä ja vihanneksia, koska niitä on melkein vaikeinta mättää tosi paljon. Yleensäkin ihmetyttää aina se "amisruokala-asenne", että tosimies ei niitä syö. Mistä sekin on tullut? Enemmän niistä on hyötyä kuin haittaa.

Hedelmiä, proteiinijuomia, rahkoja, öljyjä ja raejuustoja. Valmiiksi ilmatiiviissä astiassa, niin säilyy huoneenlämmössäkin kohtuu hyvin, tai sitten jättää ulos säilytykseen näillä ilmoilla.

Kuivaliha rok rok!! Beef jerky siis...
Kaupasta ostettuna kallista(mutta hyvää).
Itse tehtynä ei niin kallista(mutta hyvää).
On ainakin mun mielestä parasta naposteltavaa jos vaan leuat jaksaa jauhaa =)

Tais olla täällä jossain aikas kookas tredi kuivalihasta! Käy tsekkaan.

Niin, tosimiestenhän ei kannata syödä hedelmiä. Ovat epäterveellisiä ja tekevät hallaa vastustuskyvylle, yleiselle terveydelle ja miehisyydelle. ;)
Lähinnä hain takaa sitä, että hedelmillä ei kauhean napakasti täytetä proteiinitarvetta. Ja niinkuin alkupostista huomaa, on threadin aloittaja siitä kiinnostunut.

Kyllä se Leaderin Protein40 vaan on kätevä, koklaa ihmeessä (0g hiilareita ja rasvaa, pelkkää prodea koko juoma).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom