Välipalaa duuniin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KMC
  • Aloitettu Aloitettu
Itse suosittelen ProFeel Cottifrutti tuotetta. Se on rahkatuote jonka sekaan on laitettu raejuustoa. Sopii hyvin yhteen pienen prode sheikin kanssa. Ainut haittapuoli tässä tuotteessa taitaa olla tuo hinta joka on aavistuksen Ehmänniä kalliimpi (n.90 snt.~~). Mutta on helppo ja ei tarvitse paljoa valmisteluja.

Tiedot 1 annosta kohti (n.150g)
Prode 16,5g
Hiilarit 6g
Rasva 0.3g

Ja on hyvee...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
John West tonnikala. Prodea n. 40gr/burkki

John West, den e best! :whip:

Maistuu muuten nuo rainbow ja pirkka tunat aika viemärille tämän jälkeen. Onhan tää puolet kalliimpaakin, mutta syötävää sentään.

Rainbow vaaleatonnikala on kyllä ihan ykkönen. Paras, mutta kallein taitaa olla Abballa. Myös rainbow chili tonnikala pussissa on ihan ygönen.

Joudun yhä painottamaan, että täällä ei ole jääkaappia. Hedelmätkin ovat tosi sympaattinen vastaus, mutta tarkoituksena olisi saada proteiineja. :D

Tässä vähän koontia tähän astisista:
tonnikala (esim.)John West tonnikala
kuivaliha (esim.) Beef jerky
protskujuomat (esim.) Leaderin Protein40

ja sitten nuo itsenikin mainitsemat:
protskupatukat
pähkinät

Itse suosittelen ProFeel Cottifrutti tuotetta. Se on rahkatuote jonka sekaan on laitettu raejuustoa. Sopii hyvin yhteen pienen prode sheikin kanssa. Ainut haittapuoli tässä tuotteessa taitaa olla tuo hinta joka on aavistuksen Ehmänniä kalliimpi (n.90 snt.~~). Mutta on helppo ja ei tarvitse paljoa valmisteluja.

Tiedot 1 annosta kohti (n.150g)
Prode 16,5g
Hiilarit 6g
Rasva 0.3g

Ja on hyvee...

Sen lisäksi että tuo on kalliimpaa niin se on myös hävettävän pieni annos. Kun vertaa esim tuohon ehrmanniin joka halpuutensa lisäksi on vielä täyttävämpi. On tuo silti iloinen yllätys että on myös ravintoarvoiltaan järkeviä vaihtoehtoja olemassa nykyään.

Ps. Ehramin tiedot 250g
145 kcal, prot 24,5 g, hh 10.5 g, rasvaa 0.5 g

SYö kuivattuja herneitä, protskua melkein 18g/100g. Tosi namia :jahas:

Mikset ota itse työpöydän (tai trukin ajopenkin, mistäs mä tiedän) alle pientä kylmäboksia jonne tuikkaat evääs aamulla parin tuoreen kylmäkallen kanssa?
Koko ongelma poistuu siinä ja voit louskuttaa duunissa kanoja ja raejuustoa niin paljon kuin pytty vetää.

:)

Kannelliseen Kippoon kaurahiutaleita ja purkki ehrmannia mukaan. Vielä olight/funlightia mukaan ja lorautat sitä joukkoon ja ihan vähän vettä ja sekoitat menee sitten duunissa. Loistovaa mössöä. Menee täällä ainakin kerran päivässä. :rock:

Rahka säilyy ihan hyvin avaamattomana sen 6h, vaikka vähän löystyykin huoneenlämmössä.

Pyydä, että saat käydä ostamassa jääkaapin työpaikalle työnantajan laskuun. Ei ole minusta liian suuri vaatimus, että työpaikalla on jääkaappi. Yks kaveri just osti työpaikalle, ja nyt syö pomokin eväitä.
Omat välipalat: rahkapurkki + ananas, ruisleipä + kalkkunaleike + kananmuna, omena + protskujuoma.

Itse otan töihin mukaan joka päivä seuraavan setin:
1 lämmin ateria sis.täysjyväriisiä,salaattia ja kalaa/kanaa tai jauhelihaa.
1 purkki ehramia sekaan 60g Elovena sekä rasvatonta jogurttia 200g
1 tonnikalapurkki + 1-2 omenaa

Tällä setillä pärjää 8h työpäivän ja töitä ennen tietysti tuhti aamupala ja kun kotiin pääsen vedän vielä lämpimän aterian " lähes aina sama kuin töissä " sekä illalla proteiini pitoisen aterian + rasvoja
Kalorit koko päivältä siinä 3300-3600 Kcal:rock:

viimeaikoina olen kokannut munakan tai protskupannareita töihin, kun ne mene ilman jääkaappiakin hyvin.

Nyt ilman searchia kyllä kysymys; onko noihin prodepannareihin jotain kovaa reseptiä?

Tälläisiä löysin paikallisesta kaupasta, ovat aika kuitupommeja:

http://horna.kicks-ass.net/~setae/KL/snack1.jpg

Muistaakseni oli 70% hiilareita, joku 2 rasvaa ja prodea jotain 8. Kuituja tuosta 6, sokeria 1. Maistuu alkuun tosi oudolta (= kuitukasa), mutta kunhan suunesteet alkaa sekoittumaan poskihampaissa niin maku on mielestäni erinomainen, pakko ottaa vielä yksi.. :D

Lisäksi on kaverina tuo oikeanpuoleinen purkki.

[size=-2]jonka sisältö on http://horna.kicks-ass.net/~setae/KL/snack2.jpg[/size]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom