Välipäivien määrä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
VÄlipÄivien MÄÄrÄ

elikkä: treenaatte maanantaina esim. rinnan ja selän. kuinka kauan pitää odottaa että pystyy treenaamaan kädet samassa kierossa? mulle tulis ainakin mieleen et kylhän keskiviikkona pystyis treenaamaan kädet. Sillä: eihän käsien tarvitse olla palautuneet kun vasta maanantaina jottei ne haittaa selkä,rinta treeniä, ja vaikka kädet ei olis palautunut vielä keskiviikoks, niin sillonhan saa trenattua kädet yhtä kovaa (suhteessa) mutta pienemillä painoilla

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo no kyllä toi keskiviikko kuullostaa hyvältä. Itsellä on nelijakoinnen kierto:
-Ma:Rinta+hauis
-Ti:Selkä
-Ke:Lepo
-To:Ojentajat+Olkapäät
-Pe:Jalat
-La:Lepo
-Su:Lepo

Eli minulla on 3 päivaa väliä tos rinnas ja ojentajis, koska ne eivä mulla pienemmäs palautumisaijas palautua, mutta hauiksen ja selän pystyy tehä ilman lepopäivää koska palautuu nopeasti.

Mutta kyllä sä sen sitte itte tiiät koska oot palautunu ja homma toimii, muuta sen mukaan sitte.

Yksilöllistä. Vaihteeksi.

Itselläni on vähintään 1 välipäivä. Rinnan jälkeen ojentajat voi tehdä yhden välipäivän päästä, mutta jos selän tekee, niin hauiksen palautumiseen voi mennä kevyesti 2 päivää(tai ei hauiksen, vaan brachialiksen). Nyrkkisääntönä( minulla) siis, että pidetään vähintään yksi välipäivä, tarvittaessa kannattaa lisätä kahteen.

Elikkä itse en pidä kuin yhen välipäivän viikossa ja ei mitään vaikeuksii palautua.Oon nyt puol vuotta vetäny kuus kertaa viikossa,ja yhdellä välipäivällä.Protsku vaikutti mulla aluks palautumiseen aika helvetisti,mutta nyt en tartte sitäkään.

Vetelen Ma:Rinta ke:Selkä/hauis pe:olka/ojentaja ja La:Jalat
hyvin toimii...

Back
Ylös Bottom