Välipäivät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oranki
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyllähän tuo ofkoors kuulostaa hyvältä että välipäivänä vetäis melkein 0-linjalla hiilareita, mutta oon aatellu sen näin että sittenhän se menis 4pv viikossa jotain -1000kcal. Niin eikö se olisi sitten viikkotasolla aivan liikaa näin lihaskatabolian minimoimista ajatellen?

Itse kun olen pari kk nyt vetäny -500Kcal/pv huolimatta siitä, onko se treeni- vai välipäivä..

Itse olen ymmärtänyt, että suurten hiilarimäärien syöminen treeniä ennen tai jälkeen ei ole lihasten kasvattamista varten, vaan tutkimukset sen tehokkuudesta on tehty lähinnä kestävyysurheilijoiden kanssa. En tiedä miten tämä pätee kehonrakennukseen, mutta epäilen että kyllä niitä hiilareita täytyy vetää jonkin verran. Pääasiana on kai se, että ei menetä insuliiniherkkyyttä, jotta kasvuhormonivaste ei lähde laskuun. Se, että mikä on sopiva määrä hiilareita on yksilöllistä, koska jokaisella on erilainen sietokyky, joka riippuu geeneistä, lihasmassasta, unen laadusta jne.

Tässä lisää dynaamista venyttelyä:
http://www.youtube.com/watch?v=ZEhQ...xt=C358d083UDOEgsToPDskKBz3NVi4AK-1tX11-NWkk2

Ei mitään ongelmaa välipäivien pidossa. 1-jakosella kolme kertaa viikkoon salilla ja joka kerta kyykky tai mave, niin välipäivinä ei juuri salille himota mennä :) Lisäksi näillä keleillä on aivan loistavaa käydä heittämässä kävelylenkki ulkona palauttavana treeninä (kirkas ja valoisa pakkaskeli :rock: ).

Suositut

Back
Ylös Bottom