Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm ite oon kuullut jotain ett musiikin kuuntelu lenkil ois haitallista sillä juostessa korvaan kohdistuu tärinää ja rasitusta, jolloin korva ilmeisesti olisi paljon alttiimpi kuulovaurioille tms. En sit tiedä pitääkö paikkansa eikä nopea googletuskaan tuottanut tulosta mut tommoista yks tyyppi kerran selitti mulle.:arvi:
Toivottavasti ei pidä paikkaansa niin vois alkaa itekin kuunnella musaa lenkeil. Btw oisko vinkkejä millaset (mielellään halvat) kuulokkeet kannattais lenkkikäyttöön hommata?
Hmm ite oon kuullut jotain ett musiikin kuuntelu lenkil ois haitallista sillä juostessa korvaan kohdistuu tärinää ja rasitusta, jolloin korva ilmeisesti olisi paljon alttiimpi kuulovaurioille tms. En sit tiedä pitääkö paikkansa eikä nopea googletuskaan tuottanut tulosta mut tommoista yks tyyppi kerran selitti mulle.:arvi:
Toivottavasti ei pidä paikkaansa niin vois alkaa itekin kuunnella musaa lenkeil. Btw oisko vinkkejä millaset (mielellään halvat) kuulokkeet kannattais lenkkikäyttöön hommata?
ei v... :DOlen lukenut, että mielen ja kehon pitäisi toimia täydellisesti yhdessä. Eli, jos kuuntelet musiikkia ja juokset samaan aikaan niin mieli ei keskity. Tai Jos poljet kuntopyörää ja luet lehteä tai katsot telkkaria samaan aikaan. Eli mielen ja kehon pitäisi toimia 100%:sesti yhdessä. Näin tulee paremmin tulosta.
Olen lukenut, että mielen ja kehon pitäisi toimia täydellisesti yhdessä. Eli, jos kuuntelet musiikkia ja juokset samaan aikaan niin mieli ei keskity. Tai Jos poljet kuntopyörää ja luet lehteä tai katsot telkkaria samaan aikaan. Eli mielen ja kehon pitäisi toimia 100%:sesti yhdessä. Näin tulee paremmin tulosta.