Väite: musiikin kuuntelu lenkillä haitallista

mut totta on et pitemmät lenkit maistuu aika puulta jos ei ole musaa mukana,välillä loppuu patteri ja on alottamas 3h fillari lenkkii niin siinä kerkee oleen omien aivojen kanssa tekemisissä ihan liian kauan:(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kumma juttu kyl kun leikkaa vaikka nurmikkoa kauan niin rupee ajatukset pyörii oudosti ympyrää ilman musiikkia. Sama lenkillä.

Jep kyllä se on täälläkin napit korvilla 24/7. Koulumatkat, lenkit jne. Kuuluu joutusammin kaikki tehdyt matkat ja biologian tunnit.

Niin huvittavalta kuin se kuulostaakin, niin itse kun lenkkeilin ennen (nykyään kuntopyörää ja salia aerobisena) se vaikutti hengitykseen, ts. hapenottoon! En "kuullut" omaa hengitystä, en saanut siihen "rytmiä"!
Samoin, tosin keskittymällä aktiivisesti siihen hengitysrytmin säilyttämiseen tämä ongelma pysyy ainakin minulla hallinnassa. :)

Kyllä se järki lähtee ilman musiikkia lenkillä! Ainut haitta mikä tossa on ni kuulohan se pitemmän päälle lähtee,riippuen tietenki volyymista..intissä muuan kaveri oli siviilissä kovakin kuuntelee "napeilla" ja ei se oikeestaan kuullu mitään muuta ku huutamista,normaaliäänellä oli tyrha edes yrittää..
Toki voi johtua muustakin :thumbs:

No toi on kyl niin :anssi: ettei oo tosikaan!! Ehkä siinä saattaa juosta vahingossa
auton alle mut eii siitä mitää haitta itse treenille koidu!

En kyllä itse ilman musiikkia (tai lenkkikaveria) lenkille lähde. Ja mitä tulee tuohon autohommaan niin paskanko sillä väliä vaikka niitä ei kuule niin kauan kuin aivot pelaa ja silmät on auki, autoja ei tarvitse kuulla, kunhan ne näkee, ja harva kuitenkaan missään moottoritiellä lenkkejään tekee.

Lisäravinteet poksauttavat maksan ja mp3-soitin tappaa jollain muulla tapaa. Vaarallista hommaa tämä urheilijan elämä.

En itsekkään ymmärrä, miten tästä muka haittaa voisi olla. Mutta jos juoksee kaduilla (lähellä liikennettä) niin ei välttämättä huomaakkaan mopoilijaa tai autoilijaa.

Eikös ne intervallit ollu ihan hyvä tapa juosta.?
Eli jos välillä rytmi muuttuu musiikin mukana ni saattaa olla ihan hyväki asia?

Itellä on tapana tehä soittolistoja Ipodiin sen mukaan miten vauhikkaasta musasta on kyse. Esim. kävelyyn oma, hölkkään oma ja salille oma soittolista. Aluks on tietyst hankala alkaa noit soittolistoi tekee mut kun kokeilee kaikenlaista musaa lenkeil ni sit alkaa erottuu ne biisit mitkä sopii mihinki treenii... Ja en kyllä ymmärrä tota väitettä että musasta ois haittaa lenkkeillessä. Miulla on Sennheiserin avoimet PX 100 kuulokkeet ja tosi hyvät on hintaluokassaan. Suosittelen lämpimästi! Okei, tais mennä vähä :offtopic: mut näin täällä!

Mitä haittaa siitä vois olla? No tietenkin liikenteessä, mutta lenkkipolulla. Itse ainakin kuuntelen musiikkia lenkillä, eikä se haittaa yhtään, päinvastoin. Kun laittaa jotain hyvää musaa tulemaan, niin jaksaa paljon paremmin juosta.

ja paskat.

Mä kuuntelen aina musaa ku käyn lenkillä. Yleensä konemusaa, Dancea. Kun tulee joku hyvä biisi/hyväkohta biisissä nii se antaa ihan hitonmoiset kiksit ja siitä sitte tulee buustia lisää, joskus jopa spurttiinkin asti. Tosin spurtteja teen välillä muutenkin. Mutta joo anywayss, mä en ainakaa kävis enää lenkillä jos en sais musaa kuunnella. Se on mulle aivan pakollinen juttu. Musiikkia kuunnellessa aika ja matka menee tosi nopeeta ja vois juosta vaikka 100 kilsaaaaa...:dance: siltä ainakin tuntuu... :rolleyes:

Mä kuuntelen aina musaa ku käyn lenkillä. Yleensä konemusaa, Dancea. Kun tulee joku hyvä biisi/hyväkohta biisissä nii se antaa ihan hitonmoiset kiksit ja siitä sitte tulee buustia lisää, joskus jopa spurttiinkin asti. Tosin spurtteja teen välillä muutenkin. Mutta joo anywayss, mä en ainakaa kävis enää lenkillä jos en sais musaa kuunnella. Se on mulle aivan pakollinen juttu. Musiikkia kuunnellessa aika ja matka menee tosi nopeeta ja vois juosta vaikka 100 kilsaaaaa...:dance: siltä ainakin tuntuu... :rolleyes:
minua pistää kyllä huvittaan nämä piuhatkorvissajuoksijat esim. metsäpoluilla. onko se niin vaikea lähteä ilman? auttaako se jaksamaan? vissiin näillä on musiikki kaikki kaikessa joka paikassa muuallakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom