Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samoin, tosin keskittymällä aktiivisesti siihen hengitysrytmin säilyttämiseen tämä ongelma pysyy ainakin minulla hallinnassa.Niin huvittavalta kuin se kuulostaakin, niin itse kun lenkkeilin ennen (nykyään kuntopyörää ja salia aerobisena) se vaikutti hengitykseen, ts. hapenottoon! En "kuullut" omaa hengitystä, en saanut siihen "rytmiä"!
minua pistää kyllä huvittaan nämä piuhatkorvissajuoksijat esim. metsäpoluilla. onko se niin vaikea lähteä ilman? auttaako se jaksamaan? vissiin näillä on musiikki kaikki kaikessa joka paikassa muuallakin.Mä kuuntelen aina musaa ku käyn lenkillä. Yleensä konemusaa, Dancea. Kun tulee joku hyvä biisi/hyväkohta biisissä nii se antaa ihan hitonmoiset kiksit ja siitä sitte tulee buustia lisää, joskus jopa spurttiinkin asti. Tosin spurtteja teen välillä muutenkin. Mutta joo anywayss, mä en ainakaa kävis enää lenkillä jos en sais musaa kuunnella. Se on mulle aivan pakollinen juttu. Musiikkia kuunnellessa aika ja matka menee tosi nopeeta ja vois juosta vaikka 100 kilsaaaaa...:dance: siltä ainakin tuntuu...