Morjesta pöytähän! Mieki oon tämmönen pitkä ja hintelä tapaus, joka on totaalisen kyllästynyt omaan roppaansa. Pitäisi siis ihan pohjalihaskuntoa saada vähäsen ja nyt puhutaan todellakin aivan pohjatasosta. Tilanne on vielä se että sali on muutamasta jutusta riippuen mahdottomuus parin viikon, kenties jopa parin kuukauden ajan joten kotikonstein pitäisi edetä. Välineitä miulla ei oo, joten "oman kehon vastuksella" suoritettavista liikkeistä kyselisin.
Eli mitäs niitä sitten on? Punnerrukset tiijän itekkin (variaatiostakin kuulisin mielelläni), mutta mitä niiden lisäksi? Joku vatsalihaksien vetely tuntuu vähän turhalta,mutta tokihan nekin käy. Lähinnä tarkoitus olisi tehdä sellaisia mahdollisimman laajalle vaikuttavia juttuja eikä niinkään sataa eri lihaksiin kohdistuvaa liikettä.=) Että saisi vähän lihaa luiden ympärille. Ajattelin täältä kysyä kun varmaan tiedätte paremmin kun mie.
Elikkä, punnerruksia ja mitäs muuta?
P.S. mie oon uusi täällä joten pahoittelut jo etukäteen kaikesta mahdollisesta.
Eli mitäs niitä sitten on? Punnerrukset tiijän itekkin (variaatiostakin kuulisin mielelläni), mutta mitä niiden lisäksi? Joku vatsalihaksien vetely tuntuu vähän turhalta,mutta tokihan nekin käy. Lähinnä tarkoitus olisi tehdä sellaisia mahdollisimman laajalle vaikuttavia juttuja eikä niinkään sataa eri lihaksiin kohdistuvaa liikettä.=) Että saisi vähän lihaa luiden ympärille. Ajattelin täältä kysyä kun varmaan tiedätte paremmin kun mie.
Elikkä, punnerruksia ja mitäs muuta?
P.S. mie oon uusi täällä joten pahoittelut jo etukäteen kaikesta mahdollisesta.