Vähän vinkkejä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Roope86
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro,oon siis uus täällä...kyselisin vinkkejä seuraaviin asioihin:

1. Käyn kolme kertaa viikossa salilla,onko nää lihasryhmät ok,
Ma:Rinta,hauikset,kyynärvarret,vatsa
Ke:Olkapäät,ojentajat,vatsa
Pe:Selkä,epäkkäät,jalat ????

2.Penkkitulos junnaa paikallaan..Teen apuliikkeitä esim.vipunostot,ristikkäistalja ym..mut ei niin ei,ja lisäks erilaisii ojentajaliikkeitä...

3.Palautusjuomaa,olisko hyvä ku ajattelin et treeni jälkee Hera,Malto ja krea
ja illal viel Fastin Soija 97?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
jalat ja selkä vissiin liian iso urakka samalle päivälle!?

vaiha vaikka samaan jakoon mikä minullakin on.

Rinta - Selkä
Ojentajat - Olkapäät - Hauis
Jalat

sit johonki väliin tunget vatsat ja kyynärvarret

Roope86 sanoi:
... 3.Palautusjuomaa,olisko hyvä ku ajattelin et treeni jälkee Hera,Malto ja krea

Moro, tervetuloa palstalle.

Mutta tuota sinuna en ostaisi Soija 97:aa. Varmasti ihan toimiva protsku, mutta itse rahapulassani ostin (halpa) ja en saa tekemälläkään moista kammotusta alas. Maistuu niin kuivalta jauholta. Eli suosittelisin ostamaan maustettuja proteiinijauhoja esim.Bull's Basic Protein on hyvänmakuinen ja hinta/laatu-suhde kohdallaan. Banaani-vanilja :kuola:

Olet oikeilla jäljillä että iltapala kannattaa olla proteiinipitoinen. Hiilarit minimiin. Protskujuoma on helppo kiskaista naamariin. Toinen kätevä on rahkahässäkkä.... Mutta treeni-iloa sulle.

Makuasioita taas kerran. Mun suuhun Bull's Basic banaanivanilja on hieman liian imelää (yhden pussin olen ostanut maistiaiseksi). PALJON joutuu laittamaan vettä tai sotkemaan muuhun (maustamattomaan jauhoon), että olisi mun suuhun sopivampaa. Yleensä käytän sitä maustamaan rahka- tai raejuustohässäkkää (ohenteeksi rasvatonta maitoa). Siihen se soveltuu hienosti. Saa nähdä, miten mun makuun sopii Pure Whey vanilja. Ajattelin sotkea sitä kaseiinin kanssa, jos on liian makeaa silteensä (ja joka tapauksessa muutenkin).

Soija97 (kuten Nutriplussankin soijaprotu) uppoaa sen sijaan kivuttomasti, eikä maistu kovinkaan pahalta. Sillä voi tietenkin olla asian kanssa jotain tekemistä, että olen yleensä sotkenut noita soijaisolaatteja suunnilleen suhteessa 1:2 halpisheran kanssa. Tod.näk. siinä miedontuu se soijaisolaatin vähän pistävä sävy.

Ainiin! Mähän olen tunnetusti piimää kittaava ja halpisheraa särpivä (toistaiseksi vielä) makuvammainen tuohisuujuntti, joten ehkä olen jäävi kommentoimaan näitä makuasioita. :D

Tsekkaa muuten Roope86 FAQ osio ja sieltä kolmijakoisista reeneistä kertovat ketjut. Löydät varmasti itsellesi sopivan reenijaon. Muutenkin pakkiksen FAQ on hyvä aloittelijan lukea ajatuksella ja ajan kanssa läpi. Tsemppiä vaan reeneihin! :thumbs:

[ZannaZ] sanoi:
Moro, tervetuloa palstalle.

Mutta tuota sinuna en ostaisi Soija 97:aa. Varmasti ihan toimiva protsku, mutta itse rahapulassani ostin (halpa) ja en saa tekemälläkään moista kammotusta alas. Maistuu niin kuivalta jauholta.

Koita lisätä siihen vettä tai maitoa. Ei välttämättä ole enää niin kuivaa :D

Sori, oli ihan pakko.

Roope86 sanoi:
ok..penkkiin vinkkejä?

Itelläni penkkitulokset nousee asteittain. Välillä tulokset nousee 10-15kg kuussa, välillä jauhetaan samoilla pitkään eikä mitään tapahdu. Useimmiten se on päässä se vika.

Vahvat ojentajat, selkä, olkapäät sekä oikea penkkitekniikka. Eli pidä se perse penkissä, niin et opi huonoja tapoja :D

Roope86 sanoi:
Moro,oon siis uus täällä...kyselisin vinkkejä seuraaviin asioihin:

1. Käyn kolme kertaa viikossa salilla,onko nää lihasryhmät ok,
Ma:Rinta,hauikset,kyynärvarret,vatsa
Ke:Olkapäät,ojentajat,vatsa
Pe:Selkä,epäkkäät,jalat ????

2.Penkkitulos junnaa paikallaan..Teen apuliikkeitä esim.vipunostot,ristikkäistalja ym..mut ei niin ei,ja lisäks erilaisii ojentajaliikkeitä...

3.Palautusjuomaa,olisko hyvä ku ajattelin et treeni jälkee Hera,Malto ja krea

Jos haluut penkkituloksen nousuun niin tee penkki kovaa ja sitten apuliikkeet kevyesti.
Penkkiä voit tehä eka pari vitosta pari kolmosta ja sit pari ykköstä,ja tosiaan apuliikkeet kevyesti esim. 15 toiston sarjoja

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom