Olen parikymppinen nuori nainen, laihdutin vuoden mittaan 10 kiloa, nyt en tahdo enää yhtään laihtua mutta en myöskään lihoa. lenkkeilen ja käyn salilla, mutta rehellisesti sanottuna dieettini meni ruokavalion puolesta päin vittua ihan alusta alkaen - olen esimerkiksi nyt muutaman kuukauden sisään ollut TODELLA alhaisilla (500-800) kaloreilla. jotenkin ajauduin tuohon kierteeseen ja nyt on ollut tosiaan tällaista. lopputulos: salilla tehty työ ei TODELLAKAAN minussa näy.
tahdon pois tältä epäterveelliseltä anorektikon dieetiltä, mutta en tahdo lihoa yhtään, olen viimein saanut kauniin vatsan....... miten nostan kaloreita (oikeammin: nostan kaloreita siihen pisteeseen etten jossain vaiheessa enää joydy niitä laskemaan, vaan voin arvioida syömisiäni ihan kylläisyyden perusteella, en JAKSA sitä perkeleen laskemista enää) ilman että kerään rasvaa?? syön puhtaasti, herkut ja vaaleat leivät yms ei ruokavaliooni kuulu oikeastaan lainkaan, mutta määrien kanssa on ongelmaa.
mitä tässä uskaltaa tehdä? kiitos vastauksista
tahdon pois tältä epäterveelliseltä anorektikon dieetiltä, mutta en tahdo lihoa yhtään, olen viimein saanut kauniin vatsan....... miten nostan kaloreita (oikeammin: nostan kaloreita siihen pisteeseen etten jossain vaiheessa enää joydy niitä laskemaan, vaan voin arvioida syömisiäni ihan kylläisyyden perusteella, en JAKSA sitä perkeleen laskemista enää) ilman että kerään rasvaa?? syön puhtaasti, herkut ja vaaleat leivät yms ei ruokavaliooni kuulu oikeastaan lainkaan, mutta määrien kanssa on ongelmaa.
mitä tässä uskaltaa tehdä? kiitos vastauksista